Avtomobilnost

Poudarki

  • Novi citroën C5 pride leta 2020
  • Opremljen bo z novim sistemom vzmetenja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 8 glasov Ocenite to novico!
false
Citroën C5 bo le dobil naslednika, a nanj bo treba počakati do leta 2020. Foto: Citroën

Dodaj v

Novi citroën C5 bo na voljo leta 2020

Citroën C5
20. september 2017 ob 18:16
Frankfurt - MMC RTV SLO

Citroënova prva dama, Linda Jackson je v Frankfurtu razkrila, da bo treba na naslednika modela C5 počakati do leta 2020.

Citroën je junija nehal izdelovati zdajšnji model C5, direktorica znamke pa je v Frankfurtu potrdila, da bo dobil naslednika.

Jacksonova je povedala, da je po osamosvojitvi znamke DS v Citroënovi ponudbi nastalo nekaj vrzeli, ki jih bodo postopoma zapolnili z uvedbo osmih novih karoserijskih različic osebnih in lahkih gospodarskih vozil.

Aprila je Citroën na avtomobilskem salonu v Šanghaiju predstavil novega športnega terenca C5 aircross, ki bo prispel v Evropo proti koncu prihodnjega leta. Kitajske različice bodo nastajale pod okriljem podjetja Dongfeng-PSA, medtem ko bo proizvodnja evropskih modelov v Rennesu v Franciji. Novi športni terenec ne bo imel štirikolesnega pogona, temveč bo opremljen s sistemom grip control, ki prek vrtljivega stikala omogoča izbiro različnih voznih načinov glede na podlago in vremenske razmere. Bo pa to prvi model, opremljen z novim sistemom vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi dročniki, ki bo nadomestilo zapleteno in razmeroma težko hidropnevmatsko vzmetenje.

Tudi za druge modele
Novo vzmetenje naj bi bilo na voljo tudi za novi C5 in še nepotrjeni C6, pri čemer je Jacksonova poudarila, da bo to namenjeno le Citroënovim modelom, in s tem je končala ugibanja o tem, ali ga bodo dobili tudi Oplovi modeli. Dodala je še, da PSA-jev prevzem evropske veje General Motorsa ne bo vplival na strategijo razvoja Citroënovih modelov.

Martin Macarol
false
Citroën C5
Prijavi napako
Komentarji
interista93
# 20.09.2017 ob 20:37
Verjetno nemca......kot večina slovencev ki take komentarje piše
JezenZa3
# 20.09.2017 ob 20:31
...vozi avto od staršev...
kučkučki
# 20.09.2017 ob 20:28
Sl4fko....kaj voziš?
frane
# 20.09.2017 ob 19:34
Novo "revolucionarno" vzmetenje moramo šele preizkusiti, če bo vsaj približek sedanje in pretekle "hidravlike". Nerazumljivo mi je edino, zakaj Citroen svojih izredno bogatih izkušenj s štirikolesnim pogonom in "hidravličnim" vzmetenjem ne ponudi na trgu.Idealna kombinacija. ZX na rallyu Dakar in fenomenalni Sebastien Loeb v WRC-ju, pa na trg niso spravili nobenega spodobnega avta s 4x4 pogonom, razen nekaj redkih AX-ov in BX-ov.
Luka Novak
# 21.09.2017 ob 08:24
@aaa

Govorit, da je avto dober, ker je ..

Misliš, da z novodobnimi Japonci ni težav ali da starejši Citroëni niso brez težav delovali desetletje in pol ?
sanny86
# 20.09.2017 ob 20:44
No ja, predsodki o *francozih* so se vedno aktualni. Mi smo imeli tri leta Citroena C4 Picassa in v celem casu nismo imeli res nobene tezave. Morda bi lahko kaj pripomnil glede izbire materialov v notranjosti, tukaj se pa tudi vse skupaj konca.

Sam menim, da danes zelo zelo tezko naletis na slab avtomobil. Govorim seveda o novih, v preteklosti so pa res imele dolocene serije francozov svoje cvetke, ampak so jih pa tudi imeli Nemci, Japonci in Korejci...
Luka Novak
# 22.09.2017 ob 11:31
@djadja

Po sedanjih rozvojnih časih pomeni, da avtomobila niti narisal še niso, kaj šele začeli konstruirat ali pripravljat za proizvodnjo......

Glede na zapisano v članku novi Citroën C5 z vsemi podrobnostmi ali že obstaja ali je zelo blizu serijske izvedbe.

Dostop do njega imajo t.i. VIP osebe.
sanny86
# 21.09.2017 ob 14:03
@aaa

No ja, verjetno res ne pove veliko 3 leta uporabe, pove pa veliko, da sem v treh letih naredil nekaj vec kot 120.000km z njim, kupljen je bil pa s ca. 40.000km.

Zdaj, zakaj ga tvoj Citroen serje je stvar debate. Je dizel? Bencinar? Ce dizel, koliko km delas na leto? Ce manj kot 20.000km, potem si omisli bencinarja.

Ne vem no, edini *francoz* s katerim sem imel problem je Renault Scenic, 2005l. Ampak tisti so ze serijsko bili v PM,je redkokateri zdrzal vec kot 120.000km brez generalke motorja.
izo
# 21.09.2017 ob 12:55
očitno nobenega ne zanima, ali je na elektriko ali ne (bi jasno to članek na veliko omenil v tem primeru), dočim bo vsak klasika, ki pride uz vag grupe, spljuvana že v štartu. pač še en dokaz več, kako so vas lepo speglali..
in da, s strinjam z aaa-jem, tiste zadeve iz psa nekaj lert nazaj (zdej ne vem, ali je kaj bolje ali ne) so bile porazne, tiste c4 so na dnevni bazi vozili na šleperjih na popravila in to od nekoga, ki je malo bolj zraven. podobne mazde, fordi ipd. mi je bilo dovolj, da sem bil žal tudi eden od lastnikov le-teh. takšni osnovni felerji, da ne moreš vrjet.
aaa
# 21.09.2017 ob 07:21
@sanny86
Govorit, da je avto dober, ker je brez problema zdržal prva 3 leta je malo tako. Tudi jaz imam c4-ko in če ne bi vzel podaljšane garancije 5 let bi tenko piskal. Vse živo je že pocrkalo. Pa avto nima še niti 100.000. Sploh bode v oči, ker sem imel prej japonca s katerim več kot poldrugo desetletje ni bilo enega problema.
Gepard007
# 20.09.2017 ob 21:42
Grdo!
djadja
# 22.09.2017 ob 09:59
Po sedanjih rozvojnih časih pomeni, da avtomobila niti narisal še niso, kaj šele začeli konstruirat ali pripravljat za proizvodnjo...... to se zgodi namreč v cca. 24 mescih.... :)
Se pravi da se piše o .... ? zraku ?
Luka Novak
# 20.09.2017 ob 21:34
Dobili smo Citroën z Opel značko, čas je za Opel s Citroën značko.
Sl4fko
# 20.09.2017 ob 20:06
Zaradi mene je lahko zlat, še vedno je Citroën... Ni šans...
Kazalo