S prihodom novega DS3 je ponudba prenovljenih modelov samostojne znamke DS zaenkrat končana. Foto: M. Kr.
S prihodom novega DS3 je ponudba prenovljenih modelov samostojne znamke DS zaenkrat končana. Foto: M. Kr.

Pri francoskem izdelovalcu so se že pred časom odločili, da hišne prestižneže z oznako DS, kupcem ponudijo ločeno od siceršnje bogate Citroënove modelske ponudbe. V prihodnosti bodo to ločevanje še bolj izrazito poudarjali, saj verjamejo v drugačen pristop do zahtevnejših kupcev, ki ne iščejo le prevoznega sredstva. S kakovostno ponudbo pri kateri veliko pozornosti ponujajo stilskim podrobnostim, pa želijo privabiti tudi kupce, ki se sicer ozirajo po modelih nekaterih bolj uveljavljenih prestižnih znamk.

DS 3 je najmanjši član družine prestižnežev
Novi DS 3 je najmlajši in najmanjši član družine, ki je bila deležna temeljite prenove in dodatnega plemenitenja na področju tehnike, podobe in ponudbe opreme. Trivratna kombilimuzina, dolga 3.954 milimetrov, je prilagojena uporabi v velemestnih urbanih okoljih. V kompaktni embalaži ponuja tako rekoč vse, kar pričakujejo od avtomobila, ki zanje ni le prevozno sredstvo, ampak tudi stilski dodatek, zahtevnejši uporabniki pri katerih cena vozila ni med glavnimi kriteriji odločanja o nakupu.

Vstop v svet Citroënovega pogleda na prestižnost se namreč na slovenskem trgu začne pri 15.770 evrih. Za omenjeni znesek je mogoče dobiti različico z vstopnim paketom opreme in 1,2-litrskim bencinskim motorjem z močjo 60 kilovatov (82 KM). Bolj zahtevni kupci se bodo verjetno raje odločili za kakšno višjo raven opremljenosti in zmogljivejši motor, stopnic do najvišje pri 21.990 evrih pa je kar nekaj.

Bencinski motorni nabor namreč dopolnjujeta še dve različici 1,2-litrskega motorja, ena z močjo 81 kilovatov (110 KM) in druga z močjo 96 kilovatov (130 KM). Dizelski par pa sestavljata 1,6-litrska motorja, šibkejši zmore 73 kilovatov (100 KM) moči in močnejši 88 kilovatov (120 KM) moči.

Kupcem, ki jim ni dovolj troje vrat in pogosteje vozijo tudi sopotnike na zadnjih sedežih ter rabijo več kot 285 litrov prostornine v prtljažniku, ki jo ponuja DS 3 (s podiranjem zadnjih sedežev se prostornina sicer poveča na 980 litrov), pa pri DS ponujajo tudi tri večje sorodnike.

Zlata sredina DS 4 v dveh izvedbah
DS 4 si je mogoče izbrati tako v bolj krotki in elegantni izvedbi, kot tudi v malce bolj robati, ki so jo poimenovali crossback. Pri prvi je mogoče izbirati med dvema ravnema opreme ter dvema bencinskima in tremi dizelskimi motorji. Za najcenejšo različico z 1,2-litrskim bencinskim motorjem, ki zmore 96 kilovatov (130 KM) moči je treba na slovenskem trgu odšteti 21.990 evrov.

Za najcenejšo različico DS 4 z dizelskim motorjem in sicer 1,6-litrskim z močjo 88 kilovatov (120 KM) pa 26.670 evrov. Za njegovega robatejšega sorodnika crossback z enako ravnjo opreme in enakim motorjem pa 27.970 evrov. Omenjena različica je na voljo le z dizelskima motorjema.

Vrh ponudbe znamke DS
Tisti najzahtevnejši kupci pa si lahko za svojega prestižneža s francoskim poreklom izberejo tudi DS 5, ki je vsaj zaenkrat admiralska ladja znamke in protokolarno vozilo francoskega predsednika, kar pri izdelovalcu še posebej radi poudarijo.

Pri DS 5 najnižjo cenovno stopničko predstavlja različica z dizelskim motorjem in sicer 1,6-litrskim z močjo 88 kilovatov (120 KM), za katero je treba na slovenskem trgu odšteti okroglih 30.000 evrov. V ponudbi pa je še DS 5 z enim bencinskim motorjem z močjo 121 kilovatov (165 KM) in eno ravnjo opreme, izbrati pa je mogoče ročni ali samodejni menjalnik.

Del dizelske ponudbe sta še različici z 2,0-litrskim motorjem, šibkejši zmore 110 kilovatov (150 KM) in močnejši 133 kilovatov (181 KM) moči. Za kupce, ki si poleg izdatne opremljenosti in prestižnosti želijo še vrhunsko pogonsko tehnologijo, pa je tudi na slovenskem trgu mogoče za 43.490 evrov kupiti DS 5 s hibridnim pogonskim sklopom z močjo 147 kilovatov (200 KM).