Avtomobilnost

Poudarki

  • Opel bo prevzel motorje in menjalnike skupine PSA
  • Strategija vključuje postopno elektrifikacijo celotne palete
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 3 glasov Ocenite to novico!
false
Ključ do Oplovega uspeha bodo sinergije s skupino PSA. Foto: Opel

Dodaj v

Opel iz rdečih številk s francosko tehniko in elektrifikacijo

Strategija pod vodstvom skupine PSA
10. november 2017 ob 15:37
Rüsselsheim - MMC RTV SLO

Opel pod okriljem skupine PSA predstavlja velikopotezni načrt PACE, ki naj bi prinesel konec izgub, s katerimi se nemški proizvajalec spopada že 18 let. Z grandlandom X bodo do leta 2020 imeli prvi hibrid, štiri leta pozneje pa že pri vseh modelih ponujali električno različico.

Oplov prvi mož, Michael Lohscheller, je predstavil strategijo za doseganje povprečnega izpusta ogljikovega dioksida 95 g/km do leta 2020. Prvi korak v tej smeri bo uvedba štirih hibridnih modelov, med katerimi bosta corsa in grandland X. Corsa, ki ima zelo pomembno vlogo v Oplovi paleti, bo nastopila z novo generacijo leta 2019. Aktualni model temelji na skupnem projektu s Fiatom, na katerem je zasnovan tudi grande punto iz leta 2005. To je odločno preveč za tako pomemben model, ki zato potrebuje več kot le prenovo. Treba je zasnovati nov model in ga proizvajati učinkoviteje. Načrt v prihodnjih treh letih predvideva 700 evrov prihranka na vsakem modelu, kar bodo dosegli s sinergijami s skupino PSA.

Ključ bodo sinergije
Nova strategija predvideva predvsem zamenjavo motorjev General Motorsa in menjalnikov s tistimi iz skupine PSA. Oplove proizvodne obrate bodo prilagodili proizvodnji francoskih platform CMP in EMP2 (to Opel že uporablja za grandland X), ob tem pa poudarjajo, da bodo vse modele razvijali v Nemčiji.

Opel je (tako kot PSA) navzoč tudi v razredu lahkih gospodarskih vozil in tudi na tem področju že imajo jasno strategijo, ki temelji na izkoriščanju sinergij. Začelo se bo leta 2020 s predstavitvijo novega modela combo, ki bo omogočil povečanje proizvodnih volumnov in vstop na turški trg.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
commodore
# 10.11.2017 ob 18:42
za opla še nemci pravijo da ni avto, sedaj ko bo imel še francoske dodatke bo pa sploh "vrhunski"....
kučkučki
# 10.11.2017 ob 20:37
kaj pa je za tebe avto da slišimo?
HOR
# 10.11.2017 ob 20:44
Elektrifikacija je do nadalnjega sama izguba za proizvajalce, tako, da iz tega naslova še nekaj časa ne bo mogoče iz rdečih številk...
HOR
# 11.11.2017 ob 10:28
Luka Novak
# 11.11.2017 ob 07:49
"...mnogim neprijetno izvirno Peugeot 3008/5008 okolje za volanom (majhen volan, postavitev instrumentov)..."

...Tudi utesnjenost za noge pod volanom zaradi nepotrebno široke osrednje konzole, kar vse pokvari dober vtis zunanje oblike in dokaj dobre tehnike (za menjalnik pa nisem prepričan...)
Luka Novak
# 11.11.2017 ob 07:49
Počakajmo na letne prodajne rezultate, trenutno je med kupci kar nekaj zadržkov (kot komentar zgoraj), čeprav je nov SUV Opel (GrandLand X) z Peugeot tehniko posrečena kombinacija : PSA odlične motorje 1,2 l 110 bencin ali 1,6 l 100 dizel npr., so obdržali, mnogim neprijetno izvirno Peugeot 3008/5008 okolje za volanom (majhen volan, postavitev instrumentov) so zamenjali z bolj klasičnim Oplovim + odlična izhodiščna cena (21.000 eur v Italiji).

Takšni ter podobni modeli se bodo tudi prodajali posamezno bolje, kot vsa elektrika skupaj. Elektrika bo služila bolj reprezentanci (napredna znamka in podobno) kot dobrim prodajnim rezultatom.

Napaka je po mojem opustitev možnosti za modele v višjih razredih (segment D in višje), kjer Opel ima/je imel dostop do tehnike, PSA pa nima modelov.
srv
# 10.11.2017 ob 17:13
Sinergije ne bodo nič pomagale. Značka na avtu ni prava in BZ bo verjetno v bližnji prihodnosti ugasnila.
politik kritik
# 10.11.2017 ob 16:24
Električni Chevrolet Bolt je trenutno v Ameriki prava uspešnica. Evropska kopija naj bi bila Opel e-Ampera, katero so nekaj začeli prodajati na Norveškem, ampak kot sem zastopil po menjavi lastnika pod katerim se Opel oddaljuje od General Motorsa s tem nebo več nič...
Luka Novak
# 11.11.2017 ob 10:34
@HOR

...Tudi utesnjenost za noge pod volanom zaradi nepotrebno široke osrednje konzole, kar vse pokvari dober vtis zunanje oblike in dokaj dobre tehnike (za menjalnik pa nisem prepričan...)

Široke osrednje konzole niso redkost, vendar je največkrat posledica drugačne postavitve motorja (npr. Audi A4).
Luka Novak
# 11.11.2017 ob 10:30
Edit

Počakajmo na letne prodajne rezultate, trenutno je med kupci kar nekaj zadržkov (kot komentar zgoraj), čeprav je nov SUV Opel (GrandLand X) z Peugeot tehniko posrečena kombinacija : PSA odlične motorje 1,2 l 110 bencin ali 1,6 l 100 dizel npr., so obdržali, mnogim neprijetno izvirno Peugeot 3008/5008 okolje za volanom (majhen volan, postavitev instrumentov) so zamenjali z bolj klasičnim Oplovim + odlična izhodiščna cena (21.000 eur v Italiji).

Takšni ter podobni modeli se bodo tudi prodajali posamezno bolje, kot vsa elektrika skupaj. Elektrika bo služila bolj reprezentanci (napredna znamka in podobno) kot dobrim prodajnim rezultatom.

Napaka je po mojem opustitev možnosti za modele v višjih razredih (segment D konkretnejša motorizacija in višje), kjer Opel ima/je imel dostop do tehnike, PSA pa nima modelov.
kučkučki
# 10.11.2017 ob 17:45
combo bo pa najverjetneje nekaj med berlingom in partnerjem
kučkučki
# 10.11.2017 ob 17:44
potrebno bi bilo tudi ukinitev imena vauxhall
Kazalo