Peugeot 508 bo tako kot doslej na voljo v limuzinski in karavanski karoserijski različici. Foto: M. Kr.
Peugeot 508 bo tako kot doslej na voljo v limuzinski in karavanski karoserijski različici. Foto: M. Kr.

Čeprav gre bolj za stilsko prenovo kot za temeljitejše posege v tehnični ustroj ali karoserijsko podobo, je nekaj novosti le mogoče opaziti že na zunaj. Poleg za tovrstne prenove obveznega predrugačenja prednje maske so namreč na zunanjosti opravili še nekaj manjših kozmetičnih posegov in nadgradili tehnologijo svetlobnih teles.

Po tehnološki plati se lahko novinec pohvali z bogatejšo ponudbo opreme, selitvijo nekaterih dodatkov tudi na nižje ravni serijske opreme in seveda sodobnejšimi motorji, ki so po zagotovilih konstruktorjev zmogljivejši in varčnejši ter tako v skladu z zahtevami določil Euro 6.

Dva bencinska in štirje dizelski motorji
Med skupno šestimi motorji - dva sta bencinska, štirje dizelski – pri Peugeotu izpostavljajo nov motor 1,6 l THP 165 S&S v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6. Prisilno polnjen motor s turbopolnilnikom zmore 115 kilovatov moči (165 KM), kar je več kot njegov neposredni predhodnik in dosega manjše izpuste ogljikovega dioksida, 129 gramov na kilometer v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Bencinsko ponudbo dopolnjuje še šibkejši motor 1,6 VTI 120 z močjo 88 kilovatov (120 KM).

Dizelski četverček začenja motor 1,6 e-HDI 115 z močjo 84 kilovatov (115 KM), ki mu sledita dva motorja 2,0 in sicer HDI 160 z močjo 120 kilovatov (163 KM) in BLUeHDI 180 z močjo 132 kilovatov (180 KM). Vrh dizelske ponudbe predstavlja 2,2 HDI z močjo 150 kilovatov (204 KM). V ponudbi ostaja tudi različica s hibridnim pogonom, kombinacijo dizelskega motorja in elektromotorja s sistemsko močjo 147 kilovatov (200 KM)

Več asistenčnih sistemov
Ponudba opreme je namenjena zahtevnejšim uporabnikom, hkrati pa sledi smernicam in predpisom, kar med drugim pomeni več asistenčnih sistemov. Med opremo je tako mogoče najti prostoročni dostop in zagon, samodejno električno parkirno zavoro, samozatemnitveno notranje vzvratno ogledalo, pomoč pri vklopu dolgih luči, zaznavanje prenizkega tlaka v pnevmatikah, pomoč pri čelnem in vzvratnem parkiranju, nadzor mrtvega kota, kamero za vzvratno vožnjo, štiriobmočno samodejno klimatsko napravo in ponudbo sistemov Hi-Fi proizvajalca JBL. Informacijsko-zabavni sistem pa omogoča tudi več možnosti povezovanja s spletom.

Kot doslej v ponudbi ostajata dve karoserijski različici, limuzina in karavan ter malce robatejši RXH, z le dizelskim ali hibridnim pogonom. Cenovna lestvica pri limuzinah se na uradnih cenikih začenja pri 22.613 evrih, pri karavanih pri 23.426 evrih, a kot je na slovenskem trgu že v navadi, bodo trgovci poskrbeli za mikavnejše popuste.