Deli karoserije iz ogljikovih vlaken ob trku popokajo, pri čemer se sila trka razprši. Foto: Polestar
Deli karoserije iz ogljikovih vlaken ob trku popokajo, pri čemer se sila trka razprši. Foto: Polestar

velik del svojega ugleda zgradil z varnostjo svojih avtomobilov. Kaže, da bo enako veljajo tudi za njegovo znamko električnih modelov Polestar.

Volvova nova znamka Polestar je objavila rezultate notranjih varnostnih preizkusov za svoj prvi model. Kot kaže, se je kupe polestar 1 zaradi karoserije iz ogljikovih vlaken na preizkusnih trkih odlično odrezal.

Okvir električnega kupeja je izdelan iz jekla, karoserijski deli pa iz izjemno lahkega in zelo togega tkanega materiala, ki je zasnovan tako, da se ne mečka, kot se dogaja s kovinskimi deli, temveč poči in se razbije, pri čemer se sila trka razprši.

Okvir nedotaknjen
Inženirji so v Volvovem varnostnem središču v Göteborgu na Švedskem predproizvodni model pognali v steno s hitrostjo 56 kilometrov na uro ter tako simulirali čelno trčenje. Proizvajalec ob tem navaja, da je struktura ob trku vsrkala večino energije, pri čemer je okvir ostal tako rekoč nedotaknjen in brez vidnih znakov poškodb.

Polestarov prvi mož, Thomas Ingenlath, je ob tem povedal, da je bil prvi varnostni preizkus modela polestar 1 zanje zelo razburljiv, saj je bil kot raziskovanje neznanega. Šlo je za ključni del razvoja tega modela, v katerem je bilo treba potrditi, da so bili zasnova ter izračuni pravilni – in res so bili.

Strokovnjak za ogljikova vlakna Zef van der Putten je dodal, da rezultati prvih preizkusov kažejo, da je bila odločitev o uporabi ogljikovih vlaken za karoserijo modela polestar 1 pravilna. Poleg tega potrjuje, da ogljikova vlakna zadostujejo najvišjim varnostnim standardom, in kaže, kako Polestar vodi v razvoju znotraj skupine Volvo Car.