Renault z alaskanom prvič vstopa v segment poltovornjakov, a z veliko izkušnjami in preverjeno tehnologijo, saj gre za sorodnika nissana navare, vozila, ki je bilo okronano tudi za slovenski poltovornjak leta. Foto: Renault
Renault z alaskanom prvič vstopa v segment poltovornjakov, a z veliko izkušnjami in preverjeno tehnologijo, saj gre za sorodnika nissana navare, vozila, ki je bilo okronano tudi za slovenski poltovornjak leta. Foto: Renault

Renualt je predstavil serijski model poltovornjaka (pick-up) alaskana z nosilnostjo ene tone. To bo Renaultov globalni model.
Alaskan je nastal na podlagi najnovejše generacije Nissanove navare, od katere se razlikuje po drugačnem prednjem delu, ki z detajli, kot sta žarometa v obliki črke C, spominja na najnovejše modele francoskega proizvajalca, espacea, talismana in megana.
Platforma, menjalnik in motor so enaki kot pri navari, kar pomeni 2,3-litrski dizelski motor dCi v različicah s 118 kilovati moči in 140 kilovati moči, kot tudi šeststopenjski ročni in sedemstopenjski samodejni menjalnik. Odvisno od trga bosta v ponudbi tudi 2,5-litrski bencinski in 2,5-litrski dizelski motor.

Za posel in prosti čas
Pri Renaultu navajajo, da so kombinirali atletsko obliko in uporabnost, kar naj bi zadovoljilo tako poslovne kot fizične uporabnike.
Alaskan bo na voljo v različicah z enojno in dvojno kabino. Odmik od tal je 23 centimetrov. Izbrati bo mogoče med dvokolesno in štirikolesno gnano različico.
Vozilo je opremljeno s sistemom elektronskega nadzora stabilnosti (ESP), dvopodročno klimatsko napravo, prednja sedeža sta lahko ogrevana, ima zabavno-informacijski sistem z zaslonom na dotik diagonale 18 centimetrov (7 palcev), kamero za pomoč pri vzvratni vožnji s 360-stopinjskim pogledom na okolico vozila, povezavo bluetooth, možnost zagona s potisnim gumbom, polne LED-dnevne žaromete ...

Renault bo novi poltovornjak ponudil še letos. Po prej znanih podatkih ga bodo izdelovali v Argentini in Mehiki, za evropski trg pa v tovarni v Španiji.