Avtomobilnost

Poudarki

  • Renault načrtuje novega malega križanca
  • V ponudbi se bo leta 2019 pridružil capturju
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 7 glasov Ocenite to novico!
false
Capturju se bo pridružil nov mali križanec, ki bo nastajal v isti tovarni v španskem Valladolidu. Foto: Renault

Dodaj v

Renault z novim malim križancem poleg capturja

Renaultov novi mali terenski križanec
5. oktober 2017 ob 12:54
Valladolid - MMC RTV SLO

Renault snuje še enega malega križanca, ki bo na prodaj ob capturju. Na trg bo prišel leta 2019.

Direktor Renaultove tovarne v španskem Valladolidu, Rafael Vazquez je za Automotive News Europe povedal, da bo proizvodnja novega terensko obarvanega modela potekala na isti proizvodni liniji, kjer že nastaja captur. Ob tem Vazquez ni želel razkriti podrobnosti o novincu, povedal je le, da bo sodil v B-segment tako kot captur.

Bo to grand captur?
Zelo verjetno je, da bo šlo za večjo različico capturja, imenovano grand captur, v skladu z načinom, s katerim pri Renaultu tržijo osnovno in večjo različico enoprostorskega modela scenic. Lani so pri Renaultu sporočili, da bodo v tovarno v Valladolidu vložili 600 milijonov evrov za proizvodnjo novega modela ter nove različice 1,5-litrskega turbodizelskega motorja, kar vključuje nov obrat za izdelavo aluminijastih blokov motorja.

Vazquez je povedal, da bodo namenili nekaj sredstev za razširitev proizvodne linije, pri čemer pa pričakuje, da bo letna proizvodnja ostala na ravni okoli 250.000 primerkov. S tem je nakazal, da bo novi model prevzel del capturjeve prodaje. V isti tovarni proizvajajo tudi električni mestni model twizy.

Po podatkih podjetja JATO Dynamics je bil captur v prvi polovici letošnjega leta s 112.586 primerki najbolje prodajan mali križanec. Zaradi novih modelov, ki so se pridružili Nissanovim in Renaultovim je ta razred zrasel in presegel milijon prodanih primerkov na leto.

Z novim modelom bo Renault sledil Oplu, ki v istem razredu prodaja modela mokka X in crossland X, letos pa na trg prihajajo tudi Citronënovi, Hyundaijevi in Kiini novinci v tem segmentu.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Franc 1952
# 05.10.2017 ob 17:50
@marelnd
Vse je stvar okusa in sreče! Vozim CliotaII, tistega poslednjega, "Bye, Bye" 2012 in sem z njim prezadovoljen! Prej sem imel CliotaII 2004, 240.000 km brez večjih problemov! Edina napaka pri obeh pa je in je bila, da tankata becin in se nista hotela odvaditi! Je pa res, avto je majhen, ni Mega, pa se tiščiva z mojo edino, najboljšo od vseh. Ali je avto vse manjši, ali pa sva midva vse širša? Ne vem, ampak me ne moti!:)
kučkučki
# 05.10.2017 ob 20:31
zakaj bi pa držal sklopko 2min? :)
svyatoslav
# 05.10.2017 ob 18:32
@marlend Naredil si katastrofalno napako, ki je ozaveščen kupec nikoli ne bi naredil: ne kupuj novih modelov v trenutku, ko pridejo na tržišče, ampak počakaj kakšno leto, da se odpravijo otroške napake, ki jih imajo vsi proizvajalci. Zakaj hiteti?
Pri prevzemu avta se podrobno pogleda vse karoserijske linije in se ne prevzame v primeru defektov.
Glede na opisane napake, bi se moral s prodajalcem dogovoriti o menjavi vozila ali vsaj o odkupu tvojega in doplačilu za drugo njihovo vozilo.
Megana sem imel na testni vožnji ta teden in me je prijetno presenetil. Vse deluje, ampak ga ne kupim. Prepričala me je konkurenca s podobno opremo in motorjem za bistveno manj denarja, pa ni dačija.
marelnd
# 05.10.2017 ob 14:49
Sem ponosni lastnik novega renault megane..... bil......
Avto je lep, rabil sem novega in ta je bil na dosegu financ, ki jih premorem.
Potem pa.... avto ima 130 konjskih moči ter pokuri 6,8l na 100km.(bencin)
Tako to zgleda če bereš oglas tega avta.
Na sredinski konzoli ima ekran, ki deluje zelo počasi, ne priporočam upravljenje le te med vožnjo.
Motor ima 5 nastavitev vožnje če hočeš prišparati na gorivu potem je eko nastavitev tista prava, vendar pozor!!!! S to nastavitvijo ne prehitevat, ker je nevarno, klima se skoraj izklopi poleg start stop sistem ne deluje, pri vklopu vseh 4 žmigovcev pa v istem ritmu začnejo utirpati notranje ambient led luči.
Na nastavitvi sport "najboljši" pa je poraba 8l ali več.
Da ne govorim o tresenju havbe pri 130kmh, zadnja vrata (prtljažnik) ni v liniji z avtom, vzvratno ogledalo se premakne na pol ko hočeš da se zasenči, ročka za nastavitev višine sedeža poka in čakam da mi nekega dne ostane v roki.
Mogoče zo komu pripomore pri nakupu novega avta.
vzdev
# 05.10.2017 ob 21:00
@svyatoslav, start-stop je ena najbolj neumnih stvari, ki so si jih izmislili. Sam si ga izklopil, tako da imam sedaj mir pred tem. Ker res ne mislim imeti noge nenehno na sklopki, pa tudi ne vidim nobenega razloga, zakaj bi moral avto ugasnit v križišču.
Lunos
# 05.10.2017 ob 20:38
A lera nima? :D
feminist
# 05.10.2017 ob 19:37
start stop sistem ne deluje

od nastetega je tole dejansko super dobra lastnost.
joze153
# 05.10.2017 ob 18:44
Imam megana 2 11 leto.sem zelo zadovoljen-
Luka Novak
# 07.10.2017 ob 14:18
@vzdev

Kaptur za Ruski trg (+ Brazilija, Indija z nekaj spremembami) je v osnovi Dacia Duster oz. predpotopni Clio, torej ga že imaš v drugi/drugačni karoserijski izvedbi.

Captur pa je v osnovi aktualni Clio 4.gen. Glede na uspeh 4x4 do sedaj ni nihče pogrešal. Mogoče je to del sprememb.
vzdev
# 07.10.2017 ob 13:33
Kaj bodo delali še enega capturja? Že sedaj imajo v Rusiji Kapturja ( z K), ki je malo večji od našega capturja in ima tudi 4x4 pogon. Naj rajši tistega pripeljejo v Evropo in ga prodajajo za podoben denar. Tako bi se vsaj splačalo kupiti SUV-a, da bi imel 4x4
Luka Novak
# 07.10.2017 ob 08:58
@jales

Sandero stepway je nekakšen dacia captur.....

S poudarkom na nekakšen - vemo da je predpotopni Clio, Captur pa aktualni Clio.

Novinec bo lahko Captur dobesedno v oskubljeni Dacia varianti. Sicer verjetno zgolj pobožna želja.
jales
# 06.10.2017 ob 21:51
@Luka Novak
Sandero stepway je nekakšen dacia captur.....
vzdev
# 06.10.2017 ob 17:39
50centy, izklopit se da, toda samo začasno. Ko ponovno prižgeš avto, pa je potrebno zopet pritisniit tipko. Razen če preko računalnika popolnoma izklopiš., kar sem storil tudi sam.
_50centy_
# 06.10.2017 ob 12:56
saj avti imajo možnost izkopit start&go. ali to ni pri vseh?
Luka Novak
# 06.10.2017 ob 08:56
@Sl4fko

Take zgodbe sem poslušal, ob posojanju nadomestnega avta strankam - R Thalia, med prvimi, ki je prišla v Slovenijo, 1,4 l 98 PS, vsa oprema, ki si jo takrat dobil (klima, ABS, el.stekla, radio .. ), imela je okoli 300.000 km, redno vzdrževana, brezhibna/nepoškodovana, kupljena za nekaj 100 eur.

Odnos strank, kot do ku**e (prijateljice noči), zlorabljali so jo na vse možne načine oz. počeli vse kar bi si doma ne upali - s svojim avtom (vidne poškodbe ob vračilu).

Od prvega km dalje jih je bilo več ali manj sram, če jih je kdo videl vozit se z njo, ob vračilu več ali manj presenečenja in pohvale (zmogljiva, prtljažnik za 4 pnevmatke itd.). Prestala je vse zlorabe, kasneje jo je kupila stranka, ki je nujno potrebovala avto.
Luka Novak
# 06.10.2017 ob 06:21
@marelnd

Sem ponosni lastnik novega renault megane..... bil......
Avto je lep, ..


Če si kupil avto, ker je zgolj lep, potem uživaj v lepoti ter se ne obremenjuj z drugimi lastnostmi.

Za ostalo je testna vožnja, kjer se da med drugim ugotoviti porabo in še kaj kar te obremenjuje.
Motor npr. – če bi šel testirat npr. P308 z bencin 1,2 l 130 PS motorjem, bi ugotovil vsaj liter nižjo porabo vsakih 100 km ob boljših zmogljivostih (cela vrsta boljših tehničnih rešitev). Prav tako bi pri primerjavi z P308 ter ostalimi tekmeci ugotovil številne razlike v ostalih lastnostih.

Karoserijski spoji – velja isto kot zgoraj, če te kaj tolaži poglej Jaguarje iz nove fabrike na Otoku, pa Ferrarije na splošno. Na drugi strani imaš recimo Hyundai i30 ter na splošno Hyundaie za EU trge.
Luka Novak
# 06.10.2017 ob 06:16
Renault z novim malim križancem poleg capturja

Captur je bil in je zadetek v polno, še vedno pometa s konkurenco, vendar je konkurenca vse boljša (posebno P 2008), prihajajo pa tudi novi.

Kar jim manjka je Dacia izvedba Capturja : start/stop in vso ostalo nepotrebno navlako naj poberejo, pustijo najbolj osnovno (avt. klima, ESP, ABS .. ) ter znižajo ceno v razmerju Sandero vs Clio.
feminist
# 05.10.2017 ob 20:39
zakaj bi pa držal sklopko 2min?

ce spustis sklopko se vklopi start stop sistem oz. ce noces da ti avto ugasne je treba drzat sklopko - ali pa pac vsakih pravocasno stisnes gumb, kar pa itak vsi pozabijo :-)
Dixon
# 05.10.2017 ob 20:02
Pri Renaultu je vse odvisno od serije. Lahko imaš srečo in dobiš spodobno serijo lahko pa naletiš na polomijo in si skoz na servisu. Našega bivšega Clia iz leta 2004 preprosto ne morem pozabiti. Ta avtomobil se je v 4 letih tolikokrat pokvaril da smo na koncu raje naokoli raje vozili z avtobusom.

In še nekaj dejstev. Francozi naj delajo raje na kvaliteti ne pa na kvantiteti in lišpu modelov.

http://www.vecer.com/zaradi-odpovedi-zavor-zletela-s-ceste-in-obvisela-nad-globeljo-6301228
joze153
# 05.10.2017 ob 18:47
marelnd.saj imaš garancijo..naj ti zamenjajo ali popravijo-jaz imam samo dobre izkušnje z renaulti....so zakon..samo avto moraš negovat ltako kot žensko,..in ta pelje..
svyatoslav
# 05.10.2017 ob 20:09
@feminist Kaj je narobe s sistemom start-stop? Vsi ga imajo, tudi premijski BMW-ji in mercedesi. Varčuje z gorivom, če ti ne ugaja pa drži nogo 2 minuti na sklopki pred vsakim semaforjem.
Nekatere je strah, ker mislijo, da ne bodo mogli pravočasno speljati - ženska populacija se najbolj pritožuje.
Sl4fko
# 06.10.2017 ob 07:02
@marelnd

Kaj si pa vraga pričakoval od Renaulta? Lepo vas prosim, kupujete jajca od jajc s podobnimi francoskimi znamkami, ki so že od nekdaj pregovorno zanič. Dizajn je boljši, se strinjam, a vse ostalo je še vedno sranje. Potem pa še nekdo omeni Dacio... Ojoj prejoj...
feminist
# 05.10.2017 ob 20:38
Kaj je narobe s sistemom start-stop?

iz PR vidika je zakon. drugace pa vec ali manj vse.

Vsi ga imajo, tudi premijski BMW-ji in mercedesi.

to pove kaj natanko?

Varčuje z gorivom

itak. v 10 letih bos prisparal za en hamburger s pomfrijem goriva,

če ti ne ugaja pa drži nogo 2 minuti na sklopki pred vsakim semaforjem.

to se ne dela - izklopni lezaj pa take fore.
Kazalo