Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

Tarraco, ki se bo v Seatovi modelni paleti uvrstil nad modela arona in ateca, že na prvi pogled spominja na škodo kodiaq, predvsem pa na volkswagen tiguan allspace. Pri Seatu so sicer povedali, da tarraco napoveduje novo hišno oblikovalsko usmeritev, kar pa najverjetneje velja predvsem za sprednji del z novo masko motorja ter popolno LED-osvetlitev.

Veliki športni terenec, ki je dobil ime po mestu Tarragona, je zasnovan na platformi MQB-A z veliko medosno razdaljo, ki zagotavlja zelo prostorno notranjost za do sedem potnikov, pri čemer za zdaj o njem natančno vemo le, da meri 4.735 milimetrov v dolžino ter seže 1.658 milimetrov v višino.

Znani motorji
Poznan je tudi nabor pogonskih sklopov, ki vključuje dva bencinska in dva dizelska motorja. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,5-litrski turbobencinar TSI s 110 kilovati (150 KM) v povezavi z ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi, nadenj pa se bo uvrstil dvolitrski TSI s 140 kilovati (190 KM), ki bo na voljo tudi v kombinaciji z dvosklopčnim sedemstopnjskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom 4Drive. V dizelski ponudbi bomo našli dvolitrski agregat TDI v različicah s 110 in 140 kilovati (150 in 190 KM). Šibkejša različica bo na izbiro tako v kombinaciji z ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi kot v kombinaciji z dvosklopčno avtomatiko, medtem ko bo močnejša serijsko vključevala dvosklopčni menjalnik in štirikolesni pogon. Pozneje se bodo naštetim pridružili še nekateri alternativni pogonski sklopi.

Skupna koncernska zasnova je vidna tudi na armaturni plošči, ki se v primerjavi s kodiaqovo in tiguanovo razlikuje predvsem po prostostoječem zaslonu multimedijske naprave. Na instrumentni plošči bo namesto klasičnih merilnikov na voljo tudi 26-centimetrski (10,25-palčni) barvni zaslon.

Bogat nabor asistenčnih sistemov vključuje sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev ter sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, ki bosta serijsko vgrajena pri vseh različicah, pri bogatejših paketih opreme ali za doplačilo pa bodo med drugim na voljo za sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in prilagodljivi tempomat.

Tarraco bo nastajal v Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu, prodaja pa bo stekla na začetku prihodnjega leta.