Suzuki bo vitaro prodajal v dveh oblikovnih različicah, urbani in robustnejši terenski. Foto: Suzuki
Suzuki bo vitaro prodajal v dveh oblikovnih različicah, urbani in robustnejši terenski. Foto: Suzuki

Pred 16 leti je Suzuki vitaro zamenjal z grand vitaro, zdaj pa je na avtosalonu v Parizu predstavil novo generacijo vitare.
Suzuki se je s tem odzval na rastoč segment popularnih malih kompaktnih športnih terencev. Vitara meri v dolžino 4.175 milimetrov, v širino 1.775 milimetrov, v višino 1.610 milimetrov, medosna razdalje meri 2.500 milimetrov. Prtljažnik v osnovni konfiguraciji pogoltne za 375 litrov prtljage, s podrtimi sedeži v drugi vrsti se prostornina poveča na 1120 litrov.
Štirikolesni pogon ostaja adut
Za osnovo serijskega modela z moderno zasnovo so uporabili koncept iV-4, ki je imel premiero na lanskem mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Petvratni športni terenec ima zmogljiv štirikolesni pogon, ki je eden izmed adutov znamke že leta, Suzuki pa ga bo ponudil kot izbiro. Sistem na spolzki podlagi po potrebi samodejno prenaša zadostno količino navora na zadnjo os.
Voznik lahko izbira med tremi voznimi programi (samodejni, športni in zimski), ki glede na podlago in način vožnje prilagaja nastavitve pogona. Za še boljši oprijem koles s podlago skrbi diferencial z delno zaporo.

Dva štirivaljna agregata
Na začetku prodaje prihodnje leto bosta motorno paleto sestavljala dva štirivaljna motorja. 1,6-litrski bencinski agregat v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom ali novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, 1,6-litrski dizelski agregat bo kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Pri Suzukiju obljubljajo pester izbor barv in veliko možnosti personalizacije, pa tudi bogat nabor serijske in dodatne opreme. Izpostavljamo veliko panoramsko dvodelno okno, sistem za opozarjanje pred možnostjo naleta s funkcijo samodejnega zaviranja, sedem zračnih blazin in aktivni radarski tempomat, ki glede na vozila spredaj samodejno prilagaja hitrost in ohranja dovolj veliko varnostno razdaljo.