Avtomobilnost

Poudarki

  • Mali križanec z največjim prtljažnikom v razredu
  • Prispel bo spomladi 2019
Čeprav je še nekoliko zakrit, jasno vidimo, da Volkswagnovega križanca odlikujejo hišne oblikovne poteze. Foto: Volkswagen

Dodaj v

To je Volkswagnov najmanjši križanec

Volkswagen T-cross
12. julij 2018 ob 08:06
Wolfsburg - MMC RTV SLO

Volkswagen je pokazal še delno zakrit model T-cross in razkril nekaj tehničnih podatkov. Sprva bo na voljo s tremi bencinskimi in enim dizelskim motorjem, pogon bo speljan le na sprednji kolesi.

Novinec, ki se bo v hišni modelni paleti uvrstil pod model T-roc, sloni na platformi MQB AO, na trgu pa se bo postavil ob bok uspešnicam, kot sta nissan juke in renault captur.

V dolžino meri 4.107 milimetrov in seže 1.558 milimetrov v višino. Ob tem se pohvali z zelo prostorno notranjostjo. Njegov prtljažnik s pomočjo vzdolžno pomične sedežne klopi v drugi vrsti meri od 380 do 455 litrov, s čimer se uvršča na vrh razreda križancev B segmenta.

Armaturna plošča je oblikovana v slogu pola, zanjo pa bodo na voljo živahne barvne kombinacije in možnost izbire barvnega zaslona namesto klasičnih merilnikov.

Sprva štiri motorne različice
Motorna paleta bo sprva vključevala tri bencinske in eno dizelsko različico. Vstopno izbiro bo predstavljal litrski trivaljnik TSI v različicah s 70 in 85 kilovati (95 in 115 KM), nadenj pa se bo uvrstil 1,5-litrski štirivaljni TSI s 110 kilovati (150 KM). Dizelske barve bo branil 1,6-litrski TDI, ki razvije 70 kilovatov (95 KM). Pogon je speljan le na sprednji kolesi prek ročnega šeststopenjskega menjalnika ali dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika DSG.

Najmanjši Volkswagnov križanec bo pričakovano ponujal tudi bogato varnostno opremo, ki bo med drugim vključevala sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in sistem za opozarjanje na promet za vozilom. Na trg bo prišel spomladi 2019.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
za_vse_sem_sam
# 12.07.2018 ob 12:28
Samy..... Imaš pa ozka obzorja.
Luka Novak
# 13.07.2018 ob 12:52
@as19

Počakaj na uradno predstavitev jeseni oz. prihod v salone 2019, pa se čudi.

Sicer pa vsi po vrsti ne dosegajo standardov Škode Yeti – ena večjih napak VW skupine v tem segmentu je, da jih niso v celoti obdržali pri vsaj enemu modelu skupine.
Luka Novak
# 12.07.2018 ob 12:59
Volkswagen je pokazal še delno zakrit model T-cross in razkril nekaj tehničnih podatkov.

Volkswagen je za medije organiziral testne vožnje (München oz. njegova okolica), očitno RTV Slovenije ni bilo zraven.

Testna vozila so bila približno 10% zamaskirana, ostalo si je bilo moč ogledat, vendar ne fotografirat ali kaj podobnega. Da se kakšen ne bi spozabil, so bili v vozilu prisotni VW razvojniki, predstavniki ...

Armaturna in okolica pred voznikom je podobna tisti iz Polota, nova sta volan in prestavna ročica (postopoma bosta zamenjala aktualne v drugih modelih), nekoliko več je barvitosti ob klasično za VW številnih možnostih individualizacije. V primerjavi s Polom je znotraj več prostora v vseh smereh (rekordno velik prtljažnik v razredu), zadnja klop je pomična (kot v npr. Tiguanu), asist. sistemi + infotainment so vrhunski za ta razred.

Minus je za crossoverje tipično odsotna možnost 4x4, odsotnost 2 l dizla, na beninski 2 l 200 PS bo treba še nekaj časa počakat.
Luka Novak
# 14.07.2018 ob 09:45
@@as19

.. "Stopnica" pri C3 Aircross je rešena z dvojnim dnom.

… kar pomeni zmanjšan volumen prtljažnika oz. važno, da smo prišli do zaključka, da ima T-cross rekordno velik prtljažnik. Za kogar je pač pomembno.

T-Roc ima isto osnovo kot T-cross, mersko je znotraj razreda (Opel Mokka je npr. nekoliko daljša) vendar ima za razred T-Roc nadstandardno ponudbo tehnike (2 l 190 PS dizel in bencin, 4x4, sistem za izbiro voznih načinov in še marsikaj, kar v tem segmentu ne dobiš)

Komedija od prtljažnika je bolje, da se opravi/zaključi pred nakupom, kot po njem z možnimi razočaranji. Kar pomeni : če je prtljažnik pomemben, moraš pred nakupom preizkusit čim več konkurentov, kako gredo v prtljažnik , kako je možno kombinirat sedeže/prostor, kako se pritrdijo .. kufri, bicikel, voziček .. oz. karkoli pač (naj) pogosteje tovoriš.
21.12.2012
# 13.07.2018 ob 23:44
Izgleda všečno za suv tip malčka non space videza.
as19
# 13.07.2018 ob 13:26
https://servimg.com/view/18955773/24177
as19
# 13.07.2018 ob 13:24
čudil sem se že T-Rocu, ki ima manjši prtljažnik kot konkurenca iz razreda nižje, tako da se bom nedvomno tudi T Crossu...

Yeti pa kolikor je bil uporaben je postal žrtev SUV manije
Luka Novak
# 13.07.2018 ob 10:55
@as19

Prtljažnik P2008 ima v osnovi 360 l prostornine oz. skoraj 1200 l (1.194) ob podrtih sedežih. V taki konfiguraciji je prostornina pri C3 Aircross in T-Rocku na papirju praktično enaka (1281 vs 1289 l), vendar se pri C3 Aircross ob podiranju zadnjih sedežev ustvari t.i. stopnica, pri T-Rocku bo tudi več možnosti individualizacije.
Bivši uporabnik
# 13.07.2018 ob 07:50
Ne hvala, prisegam na Mazdo in Toyoto !
1-2-3
# 12.07.2018 ob 14:36
Na tem videu spodaj pokažejo kar ogromno, tudi glede prostornosti v notranjosti, v bistvu niso smeli pokazati edino armaturke, kako izgleda.

https://www.youtube.com/watch?v=6FZa-zGIzjg
samy joe
# 12.07.2018 ob 10:55
Jah glej, VW je avto. Vse ostalo kar ni Germany (Opel ne spada zraven) ali vsaj Japan ni vredno imena avto. Razni Citroeni, Peugeoti, Renaulti, Fordi, Kie, bohnedaj Fiat, Dacia in podobna žalost samo roke stran. Itak bodo francozeljubci šli na glavo.
nordnung
# 12.07.2018 ob 09:58
Kvaliteta je sigurno, (pre)visoka cena pa tudi verjetno.
as19
# 13.07.2018 ob 13:26
Sori, samo tole je cela komedija od prtljažnika

as19
# 13.07.2018 ob 12:11
ne pa ni, ker mešaš različne standarde za merjenje voluma prtljažnika. Če primerjaš enak standard, potem ima 2008 422l prostornine, če pa gledaš bolj optimalen standard VDA (kjer se merijo kocke), potem pa ima 2008 res prostornino 360l, vendar še nisem videl VW vozila, ki bi imel naveden standard VDA.
Saj če že smo slike pogledaš, ti je hitro jasno da je tale prtljažnik bolj za 2 vrečki kot pa kaj več.
"Stopnica" pri C3 Aircross je rešena z dvojnim dnom.
as19
# 13.07.2018 ob 09:14
V primerjavi s Polom je znotraj več prostora v vseh smereh (rekordno velik prtljažnik v razredu), zadnja klop je pomična (kot v npr. Tiguanu)

to seveda ni res-prtljažnik je enako velik kot pri Capturju-se pravi majhen oz. povprečen.
C3 Aircross ima bistveno večji prtljažnik 410l oz. ob pomiku sedežev do 520l.
P2008 ima prostornirno 422l.
Kazalo