Pri Toyoti so z izpostavitvijo glavnih mehanskih delov koncepta kikai želeli pokazati, da je avtomobil še vedno stroj. Foto: Toyota
Pri Toyoti so z izpostavitvijo glavnih mehanskih delov koncepta kikai želeli pokazati, da je avtomobil še vedno stroj. Foto: Toyota

Toyota je na domačem avtomobilskem salonu v Tokiu predstavila koncept kikai, ki je čisto nasprotje večini preostalih vozil, razkritih na salonu, kjer so v ospredju električni pogoni, avtonomna vožnja in digitalizacija.
Pri Toyoti so mnenja, da bi morali izdelki, ki so plod človeške predanosti, znanja in ustvarjalnosti, biti vidni in hkrati predmet občudovanja. Njihovo konceptno vozilo kikai je zasnovano tako, da v ospredje postavlja avtomobil kot stroj.
Analogi merilniki
Mehanike vozila zato niso skrili pod karoserijo avtomobila, ampak je očem vidna. Notranje delovanje vozila postane vidno vsem, saj so motor, izpušni sistem s cevmi in posoda za gorivo na konceptu prosto vidni. Tudi elementi v notranjosti so oblikovani po zakonih "stare šole", saj so merilniki analogni, tudi stikala so iz časov, ko so avtomobili šele prihajali na ceste.
Posebnost vozila je trikotna zasnova sedežev (1 + 2), kar pomeni, da je spredaj le vozniški sedež, ki je postavljen v samo središče prednjega dela kabine, za njim pa sta drug ob drugem sedeža za dva sopotnika. Vetrobransko steklo je oblikovano po vzoru za traktorje, kar pomeni, da ima voznik vizualni stik z elementi na prednjem delu vozila, v predelu nog pa so dodali še dve majhni okni, tako da lahko voznik vsak trenutek spremlja vrtenje koles. Stranska okna segajo do strehe, kar prinaša polno uživanje med vožnjo v urbanih naseljih ali v naravi.