Konceptni toyota CH-R je napovedal prihod serijskega križanca, ki bo po zaslugi nove platforme ponudil toliko udobja v potniški kabini, kot ga omogoča nekoliko daljši nissan qashqai. Foto: Toyota
Konceptni toyota CH-R je napovedal prihod serijskega križanca, ki bo po zaslugi nove platforme ponudil toliko udobja v potniški kabini, kot ga omogoča nekoliko daljši nissan qashqai. Foto: Toyota

Toyota naj bi marca prihodnje leto na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavila konkurenta nissanovemu qashqaiju. Gre za serijsko različico koncepta C-HR, ki naj bi se po nekaterih, še neuradnih virih imenovala auris cross.
Toyota je koncept križanca s hibridnim pogonom C-HR predstavila lani na avtomobilskem salonu v Parizu. Prototip mestnega križanca, izdelanega na novi Toyotini globalni platformi, bo v serijski obliki umeščen pod uveljavljeni model RAV4.
To potrjujejo njegove zunanje mere: v dolžino meri 4,35 metra, v širino 1,85 metra, v višino 1,5 metra, medosna razdalja je 2,64 metra. Do leta 2020 naj bi pri Toyoti izdelali že polovico vseh svojih modelov na novi platformi, ki bo prinesla predvsem več prostorskega udobja v potniški kabini in večji prtljažnik. Pri Toyoti z novim križancem napovedujejo vgradnjo novih materialov, ki bodo bolj kakovostni in prijetni na otip, več funkcionalnosti in nove tehnologije.
Drznejša oblika
Toyota je s konceptom napovedala nov, diamantni oblikovalski jezik, ki bo hkrati navdih za prihodnje Toyotine modele. Bolj pustolovsko obliko, kot jo izžarevajo tudi modeli znamke Lexus, naj bi zahteval sam direktor Toyote Akio Toyoda. Spredaj so ozki LED-žarometi, združeni z masko, in se raztezajo čez večji del širine avtomobila. Vertikalno postavljene LED-luči in mišičasti koloteki poudarjajo višje težišče in terenski značaj vozila. Dinamično podobo zaokroža visoko dvignjen in agresivno oblikovan zadek. Japonci naj bi novemu križancu namenili hibridni pogonski sklop, ki naj bi bil enak kot v novi generaciji Toyotinega priusa, kombinirali pa naj bi ga s štirikolesnim pogonom.
Serijski model naj bi imel par vrat več kot koncept, predstavljen v Parizu, poleg hibridne različice pa naj bi se v pogonski paleti našle še D-4D dizelske in bencinske različice agregatov.