Vozilo omogoča tri načine vožnje, popolnoma električni način (E-mode), hibridni način in način GTE, ko je na voljo vsa moč električnega motorja in bencinskega motorja. Foto: Volkswagen
Vozilo omogoča tri načine vožnje, popolnoma električni način (E-mode), hibridni način in način GTE, ko je na voljo vsa moč električnega motorja in bencinskega motorja. Foto: Volkswagen

Pri Volkswagnu so avtomobilski salon v Pekingu izkoristili za predstavitev koncepta novega velikega športnega terenca. T-Prime concept GTE ima pogonski sklop, sestavljen iz turbo bencinskega in elektromotorja, in stalni štirikolesni pogon. Z njim želijo pri Volkswagnu pokazati prihodnje oblikovalske smernice svojih križancev in športnih terencev.
Volkswagen T-prime concept GTE napoveduje prihod novega športnega terenca, ki se bo velikostno uvrstil nad model touareg, ki je trenutno največji športni terenec v družini Volkswagen.
Koncept je zasnovan na koncernski platformi MLB za največja vozila z vzdolžno nameščenim motorjem in menjalnikom. Koncept v dolžino meri kar 5,07 metra, kar pomeni centimeter več kot zdaj že upokojena limuzina VW phaeton in 17,1 centimetra več od aktualnega VW touarega. V konceptni obliki v širino meri 1,99 metra in v višino 1,71 metra ter prinaša dva ločena sedeža v drugi vrsti.
Vse se upravlja na dotik
Zunanjost je nekoliko bolj emocionalna, kot smo jo vajeni pri aktualnih volkswagnih, veliko je kromanih delov. Znotraj so odstranili konvencionalno ročico menjalnika in stikala z izjemo stikal na volanskem drogu. Vse se upravlja na dotik. Novo in ogromno, povsem digitalno armaturno ploščo naj bi v svoje nove modele začeli vgrajevati že leta 2017.
Konceptno vozilo poganja kombinacija 2,0-litrskega prisilno polnjenega TSI bencinskega motorja in električnega motorja. Sistemska moč priključnega hibrida je 275 kilovatov. Baterija je litij-ionska, ki se jo na hišni 220-voltni vtičnici napolni v osmih urah, na javnih polnilnicah (7,2 kW) pa v dveh urah in pol. Pospešek vozila od 0 do 100 km/h je 6,0 sekunde, najvišja hitrost 224 km/h. Povprečna poraba goriva (tovarniške meritve za priključne hibride) je 2,7 litra na 100 kilometrov.