Testi

Poudarki

  • Zasnoval ga je nedanji inženir oddelka BMW M
  • Šestvaljnik nostalgično rohni, a je požrešen
  • Za obliko so nekoliko žrtvovali zadnje sedeže in prltjažnik
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 16 glasov Ocenite to novico!
Stinger ni le osebni projekt oblikovalca Petra Schreyerja. Foto: David Šavli
Zaradi oblike je prtljažnik razmeroma plitek, odrasli pa smo v arteonu na zadnji klopi sedeli bolj udobno. Foto: David Šavli

Dodaj v

Kia stinger 3,3 T-GDI AWD: nastopač

Test novega modela
1. april 2018 ob 08:17
Ljubljana - MMC RTV SLO

Preden se lotimo našega mnenja o stingerju, naj vas spomnimo, zakaj so stingerja sploh naredili …

To se kaže v tem, kako je oblikovan novi ceed. Naredili so ga, da bi kradli kupce focusov RS in golfov GTI, ne pa zato, da bi bil stinger tekmec premijskim audijem, beemvejem in mercedesom. Kako na stingerja gledajo bogati kupci, naj zato v resnici sploh ne bi bilo tako pomembno. Vseeno menimo, da prav nebistveno ni, kajti stinger sam po sebi vendarle ne daje vtisa, da ne spada v visoko družbo. Prepričani smo, da če bi na primer skrili značko, bi se vanj zagledale tudi tiste stranke, ki po besedah Kijinega šefa marketinga spadajo v višji stan.

Povsem nedvoumno pa je, da je stinger zelo aktualen! Namreč, v razredu, v katerega spada, je danes nujno, da je avto videti športno nastopaško. Samo poglejte stingerjeve tekmece – arteona, insignio in novega peugeota 508. Klasične limuzine danes zanimajo le še peščico, pa še ti interesenti potem raje izberejo karavansko različico. Zato ne verjamemo, da je pri razvoju stingerja šlo zgolj za osebni projekt oblikovalca Petra Schreyerja, ki je nepričakovano obrodil sadove. Če nam Kia že hoče prodati romantično zgodbo, potem naj raje reče, da so najeli zelo pametno "šlogarico".

Aktualnost pa nam sporoča tudi to, da je športni videz danes pomembnejši kot športne vozne lastnosti. Zato mora biti stinger v prvi vrsti potovalno udoben in v tem pogledu se dobro odreže. Nekoliko se sicer čuti hendikep glede oblike, prtljažnik je nekoliko preplitek, in odrasli smo v arteonu na zadnji klopi sedeli bolj udobno.

Udobje gor ali dol, športni videz pri stingerju niso zgolj prazne obljube, med vožnjo se dejansko čuti, da so ga delali z upoštevanjem beemveja 4 gran coupe. Ko namreč v stingerju vključimo program šport, ta jasno pokaže, da ga je zasnoval nekdanji BMW-jev inženir, in to tisti znamke M. Stinger se izredno rad zapodi v ovinke, v njih resnično uživa, nagrado pa seveda pobere voznik. In potem je tu še šestvaljni motor, ki v programu šport že kar nostalgično prijetno rohni. Pri vsem tem je samo en bistven problem – ta motor je požrešen. Pod deset litrov ne gre niti med avtocestno vožnjo, v mestu manj kot dvanajst ne pričakujte. To je veliko celo za čistokrvne športnike.

Ključni tehnični podatki:

- na testu Kia Stinger (3,3 T-GDI avt GT)

Mere:
- dolžina: 4,8 m
- medosna razdalja: 2,9 m
- obračalni krog: 11,2 m
- prtljažnik: 406 l
- masa: 1909 kg

Pogon:
- 3,3-litrski 6-valjni dizelski motor
- moč: 272 kW
- navor: 510 Nm
- 8-stopenjski samodejni menjalnik
- pogon na zadnji kolesi
- pnevmatike: 255/35 R19 96Y
- poraba: 11,1 l/100 km = 10,5 EUR/100km
- posoda za gorivo: 60 l
- doseg: 540 km
- izpusti CO2: 225 g/km

Stroški pri 15.000 km in 5-letni uporabi:
- nakupna cena: 64990 EUR
- stroški finančnega leasinga: 9790EUR/5 let
- stroški registracije: 11369 EUR/5 let
- stroški vzdrževanja: 981 EUR/5 let
- stroški goriva: 11343 EUR/75.000 km
- strošek 1 kompleta pnevmatik: 960 EUR
- vrednosti po 5 letih po Eurotaxu: 30606EUR

- stroški skupaj: 1153 EUR/mesec

Miha Merljak
Prijavi napako
Komentarji
pik5
# 01.04.2018 ob 09:37
- poraba: 11,1 l/100 km = 10,5 EUR/100km

Me zanima kaj tanka za tako ceno ...
Hohštaplerija
# 02.04.2018 ob 22:32
Poleg tega res nevem kdo bi dal 65000€ za ubogo Kio ko pa za ta denar dobis že bmw 5, audi a6 ali mercedesa e-class

E, ravno zato, ker ima že vsak prizidkar v tej podalpski grapi nekega Nemca, da že vse skupaj izgleda prav smešno.

Ko mi pa začnejo nakladat o razni kvaliteti izdelave in robustnosti, pa lahko samo zavijem z očmi... Toliko hib kot imajo trojke v zadnjih nekaj letih se človek vpraša, kolikšen odstotek "nemške kvalitete" še kupiš danes...
elizabeta69
# 02.04.2018 ob 09:52
Raje si preberite, kaj so zapisali Nemci za Stingerja, ko so ga primerjali z enako dragim Arteonom. Zadeva je bila objavljena v Auto Bild v okviru izbire Zlatega volana, ki ga dobi najboljši avto tekočega leta.
https://www.youtube.com/watch?v=8TzCMEq3
zYs
Zaključek: Arteon ist enifach zu fiel Golf fur ist Geld
Zmagovalec je lahko samo en in to je KIA Stinger!

-Arteon je v osnovi vseeno samo zelo dolg Golf.
-Arteon znotraj izgleda kot službeni passat mojega svaka.
-VW izgleda lepo, a je treba klub visoki ceni še drago doplačati barvo, feltne itd...
-Arteon je znotraj 1:1 Passat
-V avtu za 50 jurjev je Head Up displej izveden zelo neugledno (omenja nekaj v zvezi z hokejeskim pakom, ali šipco...)
-VW, radio zgleda res lepo, a dajte nam PROSIM nazaj gumb za nastavljanje jakosti (za tipkanje po +- tipkah je treba pogledati dol, pa še radio je nameščen prenizko)
-Arteon ima sicer dober motor, podvozje in zavore, a vse skupaj nekako ne paše v to klaso - manjkata dva cilindra
-Princip, da se vse jemlje iz iste police v tem primeru pač ne deluje
-KIA ima 7 let garancije, medtem ko Arteon ostaja pri zakonskem minumu.
Modelar
# 01.04.2018 ob 12:17
11,1 l bencina za 10,5€? Na kateri crpalki je to? Da ga grem kupit ene 1000 litrov...
jankoP
# 02.04.2018 ob 13:09
dante123, ta motor je bencinski, dizel bi pasal v tak avto kot sedlo na kravo. Je pa res da nemce to ne ustavi pri takih poskusih...
whiteswan
# 08.04.2018 ob 08:20
Pocasi se bo mentaliteta ljudi izboljsala, predvsem takrat ko bodo sploh lahko taksne avtomobile kupovali.

Med komentatorji ki tukaj tvezijo "60k za Kio" ni enega ki ima 5000eur v zepu za polog nove kio rio, kaj sele da bi v tej temi komentiral nekdo ki je v zivljenju kupil NOVI avto za 50k eur.

Korejci niso ze nekaj casa vec neka poceni roba za mase ampak zadnjih 10 let vedno bolj posegajo po bolj "resnih" kupcih. Strategije so pac razlicne, in tudi vecji avtomobili kot so stinger in Sorento bodo pocasi dobili vse vec kupcev. Manjsi avtomobili so ze povse "au-pair" z evropsko in amerisko konkurenco.

Europski trg je pac zahteven, pa ne zato ker bi europejci bili neki avtomobilski posebnezi pac pa zato ker je sestavljen iz mnogo okusov (ita, ger, fra, uk, vzhod itd.).

Pod crto: Kia stinger ni na trgu da bo ogrozal panamere in podobne, ampak da dvigne ugled kie visjih razredih. In v osnovi je zelo dober+kvaliteten avto. Oblikovno in tehnolosko.
Ampak komentatorski premium kupci bodo seveda preferirali zgonjene mesarske E klase in bmw5 iz avto.neta za 20.000eur. Saj to je vendar nemec.
dante123
# 01.04.2018 ob 19:30
Pohvale za slike notranjosti. Drugace pa me res zanima kako lahko diesel nostalgično prijetno rohni? 65.000€ za Kio? Za ta denar recimo že dobis alfo s 500 konji.
fah-q
# 01.04.2018 ob 11:27
- poraba: 11,1 l/100 km = 10,5 EUR/100km

a to na kanarskih otokih? ker edino še tam je v celi eu še vedno 1 liter pod 1 evro.... (no pa kaka mini offshore cona, kot je recimo Livigno v Italiji)
mr.cook
# 01.04.2018 ob 08:31
Djuro: Će mene vprašate, vsi bi vozili kia . . .
praetor
# 17.04.2018 ob 08:46
Med komentatorji ki tukaj tvezijo "60k za Kio" ni enega ki ima 5000eur v zepu za polog nove kio rio, kaj sele da bi v tej temi komentiral nekdo ki je v zivljenju kupil NOVI avto za 50k eur.


Motiš se.
izo
# 05.04.2018 ob 12:21
Naredili so ga, da bi kradli kupce focusov RS in golfov GTI, ne pa zato, da bi bil stinger tekmec premijskim audijem, beemvejem in mercedesom

tole je po mojem čist mimo. ta avto bodo gledali kvečjemu tisti, ki so jim razni večjih m serij ipd nedosgljive, ker gre tudi po obliki in dimenzijah kopije le teh (podobno kot alfe recimo).
focu alio golf gti/rs so male rakete, primerno tako za vsak dan, ko malo zabave med vikendom in to je to, brez nekega naštopštva recimo (no, ja vi tist spojlerji na fordu in trdota nista ravno to), ker ta kia hoče bit že v štartu.
Dolenc
# 14.04.2018 ob 12:54
Se vidi da teste opravljajo papki, ki vozijo Škode. Še sami ne vedo, da so vozili bencinski motor ne dieselski, kot je zapisano. Drugače pa lep PR, v vsakem vogalu je v celofan zavit Volkswagen. Saj kot sem že s prvim stavkom povedal - teste opravljajo vozniki Škod. Porsche Slovenija pač boljše plača in Magnifico je popularnejši.
djadja
# 05.04.2018 ob 15:12
Djura si je pa zaslužu za nove ustnice :)
Lešnik
# 03.04.2018 ob 18:12
Tako bedne reklame si naš Kia PR oddelek nebi smel privoščiti. Stinger si zasluži kaj več kot Djura. Razen, če imajo namen nič prodati, potem jim bo pa uspelo pri ljudeh, ki jih reklame prepričajo.
Luka Novak
# 03.04.2018 ob 08:11
Stinger obstaja tudi v diskontni 4 valjni dizel in bencin varianti. Korejci niso neumni, tako lahko vsaj kakšen Stinger prodajo. Vedno se najde kakšna izjema, ki za ceno izhodiščnega MB razreda E kupi Kio.

Januarja so jih v EU prodali 255, VW Arteonov za primerjavo 1970, BMW serije 4 3674, Audijev A5 4868.

Predvsem zadnja dva si je Kia vzela za zgled : izgled prvega, za katero je kriv ex Audijev/VW skupina oblikovalec, tehniko drugega je pomagal posnemat ex BMW inženir.

V6 agregat je odlična zadeva v poglavju končna hitrost = 270 km/h, ima na prvi pogled privlačno ceno, potem pa se prednosti proti BMW 4 GC in podobnim končajo.V poglavju vozna dinamika npr. zmogljivosti zvodenijo in podobno vse druge lastnosti. V tem razredu je Stinger še vedno preprosto povedano Kia - deluje ceneno, kupcem v EU pa ni problem plačati več za premium lastnosti. Prodaja je več kot zgovorna.
maži
# 01.04.2018 ob 14:25
"Naredili so ga zato da bi kradli kupce glofim gti in focusom rs ne pa premijskim audijem beemvejem in mercedesom".

Golfa gti ali focusa rs dobis več kot popolnega za okoli 30000€. Kako bo torej kradla kupce golfu in focusu ce staneta pol manj.

Poleg tega res nevem kdo bi dal 65000€ za ubogo Kio ko pa za ta denar dobis že bmw 5, audi a6 ali mercedesa e-class
kingeston
# 04.04.2018 ob 10:55
za 45k€ bi bil po mojem fini nakup?
omnicus
# 07.04.2018 ob 10:36
Najbolj všeč mi je navedba:
Pogon:
- 3,3-litrski 6-valjni dizelski motor
Komedija :)
peglezn
# 01.04.2018 ob 09:08
65k za KIO... je že v redu, haha...

Notri pa vse v cheap plastiki kot ponavadi?
vrtojb5
# 01.04.2018 ob 20:48
65 jurjev za kio? U serious? Dam 5 jurjev vec mam xc90 ki tale drek nasisa na AC.
Borut1974
# 01.04.2018 ob 11:12
Nič posebnega, ne razumem, nad čim so avtorji prispevka tako navdušeni. Nevšečna oblika, požrešen motor z za ta čas majhnim navorom ob tej prostornini. Avto za Azijce.
Luka Novak
# 03.04.2018 ob 10:00
@tonchek

Hvala za Kia oglasno sporočilo oz. test prirejen prirejen Kia tržnim potrebam.

Da si nalijemo čistega vina, najdi test z (zgoraj omenjenimi) dejanskimi konkurenti.
Tao3
# 01.04.2018 ob 09:18
Sprednja maska - čista kia. Torej ne hvala ...
Kazalo