Testi

Poudarki

  • Levante je malce večji od macana in meri višje
  • Pohvali se z odličnimi voznimi lastnostmi
  • Nekoliko zmoti Chryslerjeva multimedijska naprava
  • Dizelski šestvaljnik postreže z navdušujočim zvokom
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.5 od 13 glasov Ocenite to novico!
Še pred kratkim je bila ideja o športnem terencu s trizobom kar malce neverjetna, a zdaj je še kako resnična. Foto: Boštjan Podlogar
Levante v ovinkih grabi, kot bi mu pomagal tisti rimski bog s trizobom, ki krasi osrednji trg v Bologni. Foto: Boštjan Podlogar

Dodaj v

Maserati levante diesel: šarmer na velikih kolesih

Preizkus novega modela
22. april 2018 ob 17:45
Ljubljana - MMC RTV SLO

Verjetno se je zdelo prav tako nedopustno, ko je Maserati v šestdesetih letih prejšnjega stoletja ponudil prvega quattroporteja - da bi znamka GT-jev in elegantnih kabrioletov izdelovala limuzine, to je bilo takrat res drzno. A svet mafijskih botrov in drugih bogatih veljakov je Maseratijevega štirivratnika sprejel. In v zgodovini je še mnogo primerov, ko so luksuzne znamke naredile netipičen avtomobil, recimo celo karavanskega rolls-roycea. Kajti ko si človek, ki ima že vse, nekaj zaželi, to dobi - tako ali drugače.

Seveda je levante presenetljiv le na prvi pogled, danes so terenci tudi v luksuznem razredu nekaj običajnega, pravzaprav celo nekaj nujnega. In Maserati se je odločil, da bo svojega terenca ponudil, ne v quattroportejevem, ampak v ghiblijevem rangu, levante je torej avtomobil za okoli sto, ne pa za okoli dvesto tisoč evrov.

A italijanskega šarma mu res ne manjka, lesene elegance tudi ne, nas je recimo zmotil kvečjemu Chryslerjev multimedijski vmesnik na sredinski konzoli, kar smo rade volje rešili tako, da smo ga nadomestili s carplayem, ki je v tem avtomobilu deloval še izvrstneje kot v drugih. Je pa levante tudi nekoliko večji in prostornejši od na primer macana in podobnih, tako da že iz tega razloga posega nekoliko višje.

Hvalimo vozne lastnosti, levante namreč v ovinkih grabi, kot bi mu pomagal tisti rimski bog s trizobom, ki krasi osrednji trg v Bologni. So pa vozne lastnosti v precejšnji meri odvisne od izbire voznega programa. V osnovnem načinu comfort je namreč res zelo udoben, za naš okus celo preveč udoben, je namreč ukrojen po željah tistih, ki jim je najpomembnejše parkiranje z enim prstom oziroma še raje, z avtomatiko.

No, mi smo zato levanteja tako rekoč ves čas vozili v načinu sport! Kajti šele v tem načinu je levante pravi klasični maserati. Divji, bliskovit in v ovinkih kljub veliki masi kar lahkoten. Predvsem pa ta silovit veter iz Modene v načinu sport ponuja tisto, kar ga uvršča visoko nad tekmece iz Zuffenhausna in Coventryja. Namreč zvok motorja je močan, grob, vabljivo hrumeč in ta zvok … da, res je težko dojeti, da tega levanteja poganja dizelski motor. Pa mu zato čisto nič ne manjka.

Ključni tehnični podatki:

- na testu Maserati Levante (3.0, V6, D)

Mere:
- dolžina: 5 m
- medosna razdalja: 3 m
- obračalni krog: 11,7 m
- prtljažnik: 580 l
- masa: 2.205 kg

Pogon:
- trilitrski šestvaljni bencinski motor
- moč: 202 kW
- navor: 600 Nm
- 8-stopenjski samodejni menjalnik
- pogon na vsa štiri kolesa
- pnevmatike: 255/60 R18
- poraba: 8,1 l/100 km = 7,5 EUR/100 km
- posoda za gorivo: 80 l
- doseg: 920 km
- izpusti CO2: 189 g/km

Stroški pri 15.000 km in 5-letni uporabi:
- nakupna cena: 86.900 EUR
- stroški finančnega lizinga: 10.400 EUR/5 let
- stroški registracije: 11.069 EUR/5 let
- stroški vzdrževanja: EUR/5 let
- stroški goriva: 5.694 EUR/75.000 km
- strošek 1 kompleta pnevmatik: 1.052 EUR
- vrednosti po 5 letih po Eurotaxu: 40.585 EUR

- stroški skupaj: EUR/mesec

Miha Merljak
Prijavi napako
Komentarji
stari59
# 22.04.2018 ob 19:03
Res je najboljše da ne komentiraš.
625e
# 22.04.2018 ob 22:28
Ta avto je treba v živo vidt, in takrat ti bo hitro jasno, da je avto res res top, kar se oblike tiče... Na slikah se pa res nekako izgubi tisti njegov šarm, ampak kot pravim, ko si ga ogledaš v živo, boš hitro spremenil svoje mnenje...
Don Vito
# 22.04.2018 ob 21:43
Izo...vzet tableto pa spat..
Borut1974
# 23.04.2018 ob 13:47
ključni tehnični podatki so napačni, gospod Miha Merljak.
ronzi
# 22.04.2018 ob 23:03
kvaliteti ali nasploh dizajnu maserati znamke pa rajš ne bi. včasih ferari za kmete, danes pa rajš niti ne komentiram..

Kakor za koga,zame je grancabrio najlepši kabrio od vse kabrijev....kar se tiče zunanjosti....
politik kritik
# 22.04.2018 ob 22:12
Tudi meni ni jasna ta matematika. Dat za avto z dizelskiim motorjem 86000 €, ki ima od bencinskega bistveno slabše pospeške in še velio drugi hib, zato da boš v 5 letih kolikor ga boš kot tak bogataš imel, prišparal tista dva jurja na gorivu!?
stari59
# 22.04.2018 ob 21:46
Kič? Ehh... Jah, poglej, ne more biti vse na cestah robust-bewusst - traktor.
aljaz26
# 23.04.2018 ob 10:28
@Zakaj so zadki terencev boljših znamk popolnoma neizraziti, kot je ta in npr. Porsche Cayenne? pričakoval bi izstopajoči design.

Niti ne, ljudje s takimi avti so gospoda. Če bo hotel izstopati bo vzel panamero, ampak redko pri 40+letih. Lepo je imeti neizstopajoco eksluzivo.
Simon_Marini
# 22.04.2018 ob 22:29
Zakaj so zadki terencev boljših znamk popolnoma neizraziti, kot je ta in npr. Porsche Cayenne? pričakoval bi izstopajoči design.
2px_orbitala
# 22.04.2018 ob 20:17
Še eden v seriji predragih, nepraktičnih, kičastih, preveliki avtomobilov. Ni ga čez clia. Je dostopen, veliko lepši, praktičen in parkiraš ga lahko povsod.
kotzi
# 01.07.2018 ob 11:41
kdo pa ne bi mel maseratija...kr ene kriotike..vem tezko je ce vozis cliota...foušarija
whiteswan
# 26.05.2018 ob 13:00
Komentatorji ki verjetno skupaj ne dobijo kredita za 80k eur se vsajajo nad gosposkim Maseratijem.

Nezaslisano.
djadja
# 23.04.2018 ob 20:35
Lep avto ampak Maseratija z 2,2 tone ne....
Edini Maserati ki bi bil pravi je ta, ki je že koncept zadnja tri leta in ga še kar ne mislijo izdelat Alfieri
kingeston
# 23.04.2018 ob 11:09
ok ok, ga bom brisal iz svojega seznama...
Luka Novak
# 23.04.2018 ob 07:33
Maserati levante diesel: šarmer na velikih kolesih

Do nedavnega so bili dizli za Avtomobilnost grdi, umazani, zli .. sedaj pa ne morete skriti navdušenja nad skoraj 2,5 t težkim 3 l dizlom stare šole (VM). Upam, da navdušenje vsaj ohranite, ko boste testirali bolj napredne in bolj zmogljive nemške (in druge) dizle.

Tudi Levante sam je stare šole, proti novemu Cayennu (ker ga že omenjate) preprosto povedano zastarel, pa naj gre za asit.sist., infotainment, 4x4 mehaniko, luči itd. Več sodobne tehnike nudi že VW Touareg. Dejansko pa ne gre za klasičen SUV, ampak predelavo Ghiblija v slogu Passata Alltrack, Volvo V60 in V90 CC, Subaru Outback in podobnih. Kar je najbolj opazit pri skromni prostornosti –Cayenne ima bistveno več prostora zadaj, tako nad glavami in pred koleni potnikov, kot v prtljažniku. Dodatno je zadnja vrsta sedežev posamično pomična.

Lep-grd – vidim ga približno vsak teden, predvsem bi rekel oblikovno nič posebnega. Daleč od Maseratijev iz DeTomaso obdobja – Biturbo npr. Prednost traktorskih VM dizlov je njihova starejša zasnova, čez čas bomo najverjetneje govorili o enih najbolj zanesljivih agregatih Maserati paleti. V Italiji tudi predstavljajo večino prodanih, »Ferrarijevih« modelov je za vzorec.
acoschwanz
# 22.04.2018 ob 21:50
Zvok mu najbrž daje "sound booster", po domače rečeno zvočnik v fake auspuhu. To uporablja npr BMW M550D, športni dizelski audiji in podobno.
izo
# 22.04.2018 ob 21:15
ponavljam,m kje je kašen šarm tega avtomobila? odzadaj in od strani je kot kakšna kia, spredaj pa itak ne ve, kaj bi rad bil.
znotraj je sicer bolje, pač les in usnej naredi svoje, ampak spet, če hočeš, vidiš posnemanje znamk.
ne vem, meni je bila ta znamka vedno nekako.. ciganska ( nekako še najbolj primerna beseda, kič pač).
maži
# 23.04.2018 ob 14:45
avto zgleda v redu (oblikovno mislim).

kvaliteta izdelave pa je daleč za Mercedesom ali BMW-jem
Luka Novak
# 23.04.2018 ob 07:38
Verjetno se je zdelo ravno tako nedopustno, ko je Maserati v šestdesetih letih prejšnjega stoletja ponudil prvega quattroporteja - da bi znamka GT-jev in elegantnih kabriev izdelovala limuzine, to je bilo takrat res drzno.

Ideja za limuzino se je porodila v glavi avtomobilističnega novinarja, poznavalca F1, Ferrarista ..
Najbolj nedopusten je bil QP 2.gen (k sreči jih je bilo vsega nekaj več kot 10). - Citroën podvozje, pogon spredaj, hidropnevmatsko vzmet. itd. V tistem obdobju je bilo praktično vse iz Maseratija nedopustno. So pa Citroëni imeli/dobili Maserati agregate - kar je bilo bolj sprejemljivo.
Abndbn
# 23.04.2018 ob 01:57
izo... ferrari is for playboys, maserati is for gentlemen:).
Drugače sem pa velik oboževalec maseratija, ampak tale mi je pa res grd. Ne vem, zakaj morajo vsi s temi kvaziterenci gnjaviti. Pa ajde,eni so lepi,samo ta pa res ni med njimi.
Nikec3
# 22.04.2018 ob 22:18
Zadaj zgleda kot kak Renault. Kar je slabo.
severnik
# 22.04.2018 ob 19:08
Ne razumem velikih, dragih avtov z ogromno kubaturo na dizel.

Zakaj bi nekdo plačal 100.000€ za dizla, ki trese, smrdi... Zaradi porabe???
izo
# 22.04.2018 ob 17:53
pa očitno je diesel še vedno ok, ko so zraven italjani, pardon američani...
izo
# 22.04.2018 ob 22:55
jp, tako pač je, ko so alfisti užaljeni, lol. takoj tablete iz omarce letijo.
izo
# 22.04.2018 ob 17:51
A italijanskega šarma mu res ne manjka

lol kakšen šarm? avto hoče biti rover, ford, mercedez itd itd. edino tiste tri luknje lahko pripišejo nekemu pedigreju, pa še to zelo pogojno, o kvaliteti ali nasploh dizajnu maserati znamke pa rajš ne bi. včasih ferari za kmete, danes pa rajš niti ne komentiram..
Kazalo