Testi

Poudarki

  • Ibiza prinaša vse koncernske tehnične novosti
  • Notranjost je prostonejša, kot bi si mislili
  • Bencinski motor je varčnejši od fiestinega
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.4 od 9 glasov Ocenite to novico!
Bencinski motor je varčnejši od večkrat nagrajenega litrskega trivaljnika iz fieste, je pa recimo fiesta s svojimi voznimi lastnostmi veliko bolj dinamična, torej bolj vroča kot tokrat preizkušena španka. Foto: Boštnjan Podlogar
Moderna povezljivost je poleg simpatičnosti gotovo ključen adut tudi nove ibize, a ko vanjo sedeš, zaznaš, da je adutov še mnogo več. Foto: Boštjan Podlogar

Dodaj v

Seat ibiza 1.0 TSI style: nadarjena španka

Test nove generacije
9. marec 2018 ob 07:02
Ljubljana - MMC RTV SLO

Problematična znamka s španskim imenom, sedežem v Kataloniji in šefi iz Nemčije je končno dobila pravi zagon. Oziroma z drugimi besedami: v Nemčiji so rekli, da je konec šale. Tako je po mnogih letih finančnih težav koncern Volkswagen znamki Seat dal prioritetno mesto pri pridobivanju tehnike, ibiza je, recimo, prva dobila novo koncernsko platformo, celo prej kot pomembnež številka ena, volkswagen polo.

Pa tudi nasploh je videti, da je Seat končno našel svojo pravo vlogo v tej globalni nemški družbi. Kakšna je ta? No, PR-ovski odgovor pravi, da Seat v koncern privablja mlade in mlade po srcu! Mi to razumemo bolj konkretno: Seat je tista znamka, ki bo prva postregla z najnovejšimi modernimi komunikacijsko zabavnimi napravami, ki jih imajo mladi tako radi.

Moderna povezljivost je poleg simpatičnosti gotovo ključen adut tudi nove ibize, a ko vanjo sedeš, zaznaš, da je adutov še mnogo več. Konec je dobe, ko je bilo v volkswagnih prijetneje sedeti, ibiza zdaj v ničemer ne zaostaja za tehnično enakim polom. In lahko jo pohvalimo, da ne vabi samo s šminko in v našem konkretnem primeru s pudrom, ampak tudi z vsebino. Namreč, notranje mere bodo marsikatero družino presenetile, ko bodo ugotovile, da večjega avta v resnici ne potrebujejo tako zelo nujno.

Pohvalimo tudi bencinski motor, ki je varčnejši od večkrat nagrajenega litrskega trivaljnika iz fieste, je pa recimo fiesta s svojimi voznimi lastnostmi veliko bolj dinamična, torej bolj vroča kot tokrat preizkušena španka.

Kot kažejo lanski rekordni prodajni rezultati, je Seat z novodobno ponudbo končno zadel žebljico na glavico. A preden se po hitrem postopku odpravite v prodajni salon, vedite, da bo izbira morala biti precej subjektivna, kajti očitno so tudi ibizini tekmeci, tisti bližnji sorodniki, v slovenske salone zapeljali z izredno dobrimi cenami in dobrimi opremskimi paketi. Tekma za kupce med najnovejšimi, najmodernejšimi in tudi najboljšimi malčki na trgu se je vsaj tu pri nas v Sloveniji očitno kar močno zaostrila.

Ključni tehnični podatki:

Mere:

- dolžina: 4,1 m
- medosna razdalja: 2,5 m
- obračalni krog: 10,6 m
- prtljažnik: 355 l
- masa: 1140 kg

Pogon:
- 1,0-litrski 4-valjni bencinski motor
- moč: 85 kW
- navor: 200 Nm
- 6-stopenjski ročni menjalnik
- pogon na prednji kolesi
- pnevmatike: 195/55 R16 91V XL
- poraba: 5,3 l/100 km = 6,4 EUR/100 km
- posoda za gorivo: 40 l
- doseg: 754 km
- izpusti CO2: 108g/km

Stroški pri 15.000 km in 5-letni uporabi:
- nakupna cena: 15126 EUR
- stroški finančnega lizinga: 1930 EUR/5 let
- stroški registracije: 4864 EUR/5 let
- stroški vzdrževanja: 873 EUR/5 let
- stroški goriva: 4837 EUR/75.000 km
- strošek 1 kompleta pnevmatik: 520 EUR
- vrednosti po 5 letih po Eurotaxu: 7768 EUR

- stroški skupaj: 345 EUR/mesec

Miha Merljak
Prijavi napako
Komentarji
Mike1825
# 09.03.2018 ob 08:10
Za tako ceno kot jo navajate (to je osnovna cena za model Style z 85KW motorjem) ne dobite tega ekrana 8" ampak manjšega 5", kovinska barva, ki je na testnem avtomobilu je za doplačilo 530 eur, dobite 15 col jeklene feltne, nimate aktivnega tempomata, kakor je prikazano v videu, še električni pomik zadnjih stekel nima. Eno samo zavajanje je tole...
RudeCorona
# 09.03.2018 ob 10:01
Moja draga jo je kupila in je dobesedno zaljubljena vanjo. Meni se v nobenem pogledu ne zdi presežek in ni poceni, ampak očitno jaz ne sodim med tiste, ki jim je ta ibiza namenjena. Ni pa tako majhna, kot se morda zdi na prvi pogled.
drf2006
# 09.03.2018 ob 09:42
Te male masine so res zgolj in samo za po mestu... za isti denar dobis mazdo3 2.0 bencinar z 120konji, ki pozre za kaksen liter vec po mestu, na avtocesti pa neprimerno manj ker je na manjsih obratih...nevem,ce je uspelo mazdi resit z vecjimi prostorninami in vseeno porabo obdrzit na majhnem nivoju, zakaj taksen porast teh 0.9 in 1.0 in 1.2 turbin...res da je registracija cenejsa,ampak na dolgi rok se ne obnese
tuhtam
# 09.03.2018 ob 08:55
Sem mislil, da samo politiki lažejo, tudi avtor tega članka zelo nespretno zavaja.
Ramus
# 09.03.2018 ob 08:43
Veliko premalo prostora na zadnji klopi, mladi rabijo prostor za otroške sedeže in noge otrok. Tole je avto za očijevo princesko, ampak te so razvajane in vozijo drugačne znamke,...

Pri Seatu, kot da nočejo razumeti, da je prostornost tisto kar jim manjka, neke marketinške floskule o "španskem temperamentu" so namreč čista neumnost,.... tudi tole najnovejše čudo se ne bo prodajalo. Zakaj ne? Ker ni prostorno,...
Mike1825
# 09.03.2018 ob 09:46
drf2006

Sam sem imel na testni vožnji 1.0 115km Golfa in Mazdo 3 2.0 120km. Lahko ti povem, da je po mestu Golf več pil, bil je tudi počasnejši in pa seveda zvok kosilnice ob pospeševanju.
dunbar
# 09.03.2018 ob 13:26
Fak, za taki denar, kot navajate, že novega Civica 1.0 dobim... Ta VAG je šel čez vse meje s cenami, to oblikovanje z ravnilom se je tudi že ispelo. Že na oko se vidi, kako cenena je notranjost.

Ta izdelek in škodo rapid vidim kot vrhunec cinizma VAG grupe. Po moje se jim samo smeji, glej kaj lahko prodamo za dobre pare...
kok
# 09.03.2018 ob 12:24
Ne vem o kakih super cenah govorite. Vsi avti posebej pa malcki imajo cene prenavite za vsaj 30 posto
slovenski
# 09.03.2018 ob 10:07
Pogon:
- 1,0-litrski 4-valjni bencinski motor

Ste sigurni, da je motor 4 valjni? :-)
sani_hot
# 09.03.2018 ob 10:05
hmmmmm ali bi verjel na besedo VW haterjem ali strani HonestJohn kjer uporabniki vnašajo porabo svojih avtomobilov
5,3 l/100km = 53MPG (Golf 1.0 TSI 115)
6,5 l/100km = 43MPG (Mazda 3 2.0 120)
Mike1825
# 09.03.2018 ob 09:28
Tale testni avto je verjetno okrog 18k po ceniku, oprema sklepam, da je Xcellence (glede na meglenke, feltne pa sedeže) če doplačamo še za zaslon, feltne in tempomat pa smo točno na 18k.
pacmanoncrack
# 09.03.2018 ob 10:53
Motor: 3-valjni – turbobencinski – neposreden vbrizg...
Vir: Porsche Slovenija
Mike1825
# 09.03.2018 ob 10:30
sani_hot

Nisem rekel, da ima visoko porabo, rekel sem, da ima po mestu glede na moje izkušnje višjo, izven mesta pa ima manjšo. Je pa meni vsekakor boljše za vozit avto s turbino kot pa brez. Se pa poraba pri teh turbo motorjih, če ga obremeniš skokovito poveča, pri atmosvercu ni take razlike, če ga pa lepo voziš je pa turbo bolj varčen.
Mike1825
# 09.03.2018 ob 10:09
sani_hot

VW hater? lol
Trenutno vozim Golfa=)
dunbar
# 09.03.2018 ob 13:26
popravek: izpelo
HOR
# 09.03.2018 ob 13:04
Varčna Dacia LPG se dobi za €10000 z vključeno dodatno opremo in garancijo 100000 km.
Stroški goriva pa, kot pri najvarčnejših dizlih...
sani_hot
# 09.03.2018 ob 10:25
@Mike1825
tudi jaz imam Golfa

strinjam se da je zvok TSI motorja k mlinček za kavo in da ni primerjave z atmosferskim
ne morem pa reči da ima ta motor visoko porabo moje zadnje porabe so 6.2, 5.2. 5.4 in 5.5
6.2 ven seka zaradi minusov v prejšnjem mesecu, gretja avta na mestu ipd.
johndeer
# 09.03.2018 ob 10:05
Malo manj je podobna Daihatsu charadeju kot novi polo...
Seat
link
Izglasujte Slovenski avto leta 2018
18. november 2017 ob 15:01 Leto je naokoli, znova je prišel čas, da določimo, kateri izmed avtomobilov, ki so v poslavljajočem se letu zapeljali na slovenske ceste, si zasluži lovoriko slovenski avto leta 2018.
Več novic ...
Kazalo