Da se Bill Murray ne brani dobre kapljice, je dokazal v gostinskem lokalu na Nazorjevi v središču Ljubljane. Foto: MMC RTV SLO
Da se Bill Murray ne brani dobre kapljice, je dokazal v gostinskem lokalu na Nazorjevi v središču Ljubljane. Foto: MMC RTV SLO

66-letni hollywoodski zvezdnik je Slovenijo obiskal v vlogi ambasadorja ajdove žgane pijače Slovenia vodka, na naših tleh naj bi igralec, ki se je v podobni vlogi preizkusil v odmevnem filmu Izgubljeno s prevodom – tam je igral življenja naveličanega zvezdnika, ki v deželo vzhajajočega sonca prispe snemat oglase za viski – ostal več dni.

Na promociji Slovenia vodke smo na kratko poklepetali z Billom Murrayjem, vtise z dogodka boste lahko prebrali kmalu.

Pod prispevkom si lahko ogledate oglas, ki ga je Murray - po pričevanju tistih, ki so bili med povabljenci ponedeljkove promocije v gostinskem lokalu na Nazorjevi, se je po Ljubljani celo zapeljal s kolesom - za Slovenia vodko pred časom posnel z ruskim baletnikom in igralcem Mihailom Barišnikovim.

Tre Cool na Bledu: "Ta kraj je zakon!"
Medtem ko v Stožicah potekajo še zadnje priprave na večerni poppunkovski spektakel z zasedbo Green Day, se je bobnar priljubljene skupine v ponedeljek sproščal na Bledu. Na Instagramu je objavil fotografijo blejske idile in pripisal: "Gradovi in otoki z ladjicami in cerkvami. Ta kraj je zakon!"

Green Day, ki na turneji predstavljajo aktualni album Revolution Radio, slovijo po energičnih nastopih, na katerih v hitrem tempu nizajo nove skladbe, pa tudi uspešnice iz celotne kariere. Koncert v Ljubljani – njihov prvi v slovenski prestolnici po skoraj dveh desetletjih – bo eden njihovih redkih arenskih nastopov v širši regiji, zato gre pričakovati tudi številne goste iz okoliških držav.

Trio sestavljajo pevec in kitarist Billie Joe Armstrong, basist Mike Dirnt in že omenjeni bobnar Tre Cool. Skupina je v svojem energičnem glasbenem izrazu, bogatim z nalezljivimi refreni in melodijami ter z uporniško angažirano sporočilnostjo, ponovno obudila duha prvega vala punka. Oživili so ga za nove čase in ga z velikanskim uspehom popularizirali med novimi generacijami, so zapisali organizatorji.