Družabna kronika

Poudarki

  • Eskobarsom med nastopom izklopili elektriko
  • Menedžment Killersov zahteval nastop šele po odhodu Killersov s prizorišča
  • Dovoljenje za after party le do polnoči
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 20 glasov Ocenite to novico!
Killersi so s svojim sicer kratkim, a sladkim nastopom navdušili - a celoten festival se je končal z grenkim priokusom. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
       Vsak mesec organiziramo več dogodkov - čim se enkrat ne držiš dogovorov, izgubiš zaupanje lokalnih oblasti in policije.       
 Pristop
       Če bi prekršili pogodbo z menedžmentom Killersov, bi bili penali astronomski.       
 Pristop
Eskobarsi so nastop pred 500-glavo množico ravno začeli, ko so ga že bili prisiljeni končati. Foto: Eskobars
       To, kar se je zgodilo, je navadno sranje. Policija v vaši državi očitno nima boljšega dela, kot da izklaplja elektriko in deluje v nasprotju z dobro voljo. To je najbolj nerokenrolski dogodek v mojem življenju. Slovenija, lahko vas je sram!       
 Dave Keuning, kitarist The Killers
Organizacijo so obiskovalci večinoma sicer pohvalili - Stožice so svoj krst prestale, incidentov - razen tega v VIP-u - ni bilo. Foto: MMC RTV SLO
Slovenija se ni vtisnila v najboljši spomin kitaristu Killers Dave Keuningu (levo). Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Po koncertu so se Killersi (razen vedno odsotnega in solističnega frontmana Brandona Flowersa, na sliki) v svojem avtobusu zabavali s štirimi slovenskimi dekleti. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic

Dodaj v

Eskobars: tragični heroji koncerta Killersov

Prelaganje krivde po incidentu v VIP-šotoru
10. junij 2009 ob 11:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

Incident, ki se je zgodil po nedeljskem koncertu Killersov v VIP-šotoru (policija je skupini Eskobars izklopila elektriko, ravno ko se jim je na odru pridružil kitarist Killersov), dobiva epilog.

Naj spomnimo: Eskobarsom, zmagovalcem glasbenega natečaja, so organizatorji ItakDžafesta, agencija Pristop, po koncertu Killersov obljubili nastop v VIP-šotoru pred izbranimi povabljenci, glasbenimi mendežerji in booking agenti.

Odziv glasbenega producenta Dejana Radičevića: Eskobarsi so trenutno v dogovorih z Pristopom, kjer delajo na skupni rešitvi vsem neljubega zapleta. Razplet dogodkov bo znan v nekaj dnevih, lahko pa vam povem, da za zdaj kaže zelo v redu. Kar se tiče ugleda Slovenije v svetu organizacije koncertov, mislim, da dogodek ne bo bistveno vplival na "imidž" Slovenije. Pri tem je potrebno imeti na umu, da se koncerti tujih zasedb pri nas vrstijo že desetletja in takšne stvari se pač dogajajo (vsekakor pa bi bilo skupno igranje kitarista Killersov in Eskobars na istem odru za bend cudovita iskusnja). Kar se tiče reklame zaradi odpovedi koncerta, pa bi bila bendu vsekakor ljubša reklama, če bi bili poslušalci njihovega nastopa po nastopu zadovoljni.
In ne nastop pred Killersi, kot so napačno zapisali pri Žurnalu24, je za MMC zagotovila predstavnica Pristopa, ki je ob tem dodala, da so Žurnalu štirikrat poslali popravek prav glede tega.

Kaj se je dogajalo v VIP-šotoru po koncertu, so opisale številne priče, med katerimi je bilo tudi kar nekaj slovenskih estradnikov: Eskobarsi so malo po polnoči začeli nastop, pri drugem komadu pa se jim je na odru nenapovedano pridružil sam kitarist Killersov Dave Keuning in mladeničem zaklical: "This is your chance, give it your best, man!" ("To je vaša priložnost, izkažite se!"). A ravno, ko bi se Eskobarsi lahko "izkazali", so nastop prekinili policisti, ki so izklopili elektriko na odru. Dovoljenje za prireditev so imeli namreč organizatorji samo do polnoči.

Ogorčeni tudi MMC-jevi bralci
Igralec Matjaž Javšnik je bil le eden izmed mnogih razočaranih med VIP-ovci: "Jaz sem bolj kot na Killerse čakal v VIP-šotoru na nastop Eskobars - ti igrajo bo lj z jajci kot Killersi. A odigrali so lahko le dva komada. To ni prav, in žal mi je fantov."

Še bolj ogorčeni so bili MMC-jevi bralci v komentarjih: "Sami sebi delamo sramoto, ko smo kao tako pošten narod, ki se drži pravil ..." (Outsiderka). "To pa je res sramota in dogodek, ki se mu bodo veselo posmehovali v tujini ... kot da smo v časih, ko je bila policijska ura ..." (cintaelu). "Res mi je žal za Eskobarse - Da ti prekinejo nastop, ko s tabo nastopi kitarist Killersov ... Sramota za organizatorje!" (krofodil). "Res sramota od Mobitela, da to naredi Eskobarsom. Podpisali so pogodbo z njimi, Eskobarsi so za njih napisali komad, posneli spot in vložili veliko dela v vse skupaj, dobili pa niso nič. Da ne govorimo o vseh poslanih glasovih od oboževalcev. Res sramota." (bee).

Killersi: Slovenija, lahko vas je sram
O sramoti verjetno res lahko govorimo - še zlasti, ker se je to zgodilo med nastopom zvezdnika svetovnega formata, člana skupine The Killers. Ta po incidentu ni skrival osuplosti in prezira. "To, kar se je zgodilo, je navadno sranje. Policija v vaši državi očitno nima boljšega dela, kot da izklaplja elektriko in deluje v nasprotju z dobro voljo. To je najbolj nerokenrolski dogodek v mojem življenju. Slovenija, lahko vas je sram," navaja Žurnal24.

Kje je pravzaprav prišlo do zapletov? Organizatorji (Pristop) so od menedžmenta The Killersov dobili pogoj, da Eskobarsi lahko nastopijo šele po odhodu Killersov s prizorišča (dogovorjeno naj bi bilo, da skupina to stori pol ure po nastopu). A Keuning se je po koncertu odločil, da obišče VIP-prostor in zato menedžment Killersov ni dovolil, da Eskobarsi nastopijo po predvidenem načrtu. V želji, da bi vseeno lahko nastopili, so Eskobarsi prosili Keuninga, da jim dovoli nastopiti. Ta se je seveda s tem strinjal. A menedžment Killersov še vedno ni bil za to - popustil je šele ob 23.50 - in to na prigovarjanje Keuninga in organizatorja.

Dovoljenje le do polnoči
A organizatorji so imeli dovoljenje za after party le do polnoči. Glede na to, da Killersi z nastopom niso veliko zamudili in da je tudi sam njihov nastop trajal manj kot napovedano (80 minut namesto 90), smo Pristop vprašalil, ali niso mogli predvidevati, da do polnoči pač ne bo mogoče, da Eskobarsi dobijo svojih obljubljenih 30 minut na odru. "Do polnoči je že veliko. Morate vedeti, da je šlo za prvi koncert na tem prizorišču, da je tu problematična tudi takih dogodkov nevajena lokalna skupnost ... Prav zato smo celotno zadevo tudi začeli že tako zgodaj."

Policija je na prizorišče prišla kmalu po polnoči in ni imela nikakršnega posluha ne za Eskobarse ne za velike zvezdnike. "Zaradi spoštovanja dovoljenj, ki smo jih pridobili za organizacijo tako velikega dogodka, in zaupanja, ki so nam ga s tem izkazale pristojne institucije, smo bili primorani glasbeni nastop prekiniti," so nam razložili na Pristopu. Na očitke, da se s policijo niso želeli kregati, ker si želijo z njo in z MOL-om ostati v dobrih odnosih zaradi nekega večjega dogodka, ki ga pripravljajo za september, pa: "Mi organiziramo vsak mesec več dogodkov, in če kršiš pravila, izgubiš zaupanje upravne enote, policije ..."

Kaj bi bilo, če bi bilo ...
To Eskobarsov, nedvomno tragičnih herojev celotne zgodbe, ne tolaži kaj dosti. Mladim primorskim rockerjem bo nedeljski večer ostal v spominu kot "dan, ko bi skoraj igrali s Killersi" - pa čeprav priznavajo, da so si v vsej tej tragediji morda res pridobili dobro reklamo. Na uradno opravičilo še čakajo, s Pristopa pa so nam povedali, da so se skupini ŽE opravičili - in to na samem kraju dogodka. A obenem skušajo incident, ki ga lahko vidimo kot prelaganje odgovornosti ali pa kot splet nesrečni naključij, racionalizirati: "Mi smo Eskobarsom obljubili nastop pred glasbenimi menedžerji in booking agenti - ti so v VIP-šotoru bili, spoznali so se celo z menedžemntom in agenti Killersov, tako da so fantje neki iztržek nedvomno naredili. Manjkal je v bistvu le glasbeni nastop."

In kako bi se na Pristopu sploh lahko primerno odkupili Eskobarsom za zamujeno življenjsko priložnost? "Vsekakor jim želimo v prihodnjih tednih ponuditi zamenjavo za omenjeni nastop, nastop s kitaristom Killersov pa jim dejansko nikdar ni bil obljubljen."

Nekako se nam zdi, da to Eskobarsom ni v veliko uteho.

Kaja Sajovic
kaja.sajovic@rtvslo.si

Prijavi napako
Komentarji
sunken
# 11.06.2009 ob 21:46
organizatorje ItakDžafesta je loh sram. obljuba JE obljuba.
Kristinka
# 11.06.2009 ob 16:20
'Slovenceljstvo' lahko uvrstimo v mednarodno klasifikacijo bolezni! Pol se pa čudimo, da nas majo naši vrli sosedje za premaknjene...
tina_lj
# 11.06.2009 ob 15:40
Pač Slovenija. Sploh ni presenetljivo.
izo
# 11.06.2009 ob 01:56
ti "veliki" koncerti pri nas so sama farsa. kolikorat mora biti kaj odpovedano, da bomo to pogruntali, o teh killersih (oz bolje rečeno organizaciji) rajš ne bi, je bilo več ali manj vse povedano. probali so, vrjetno prvič in zadnjič. za leno kravo sem čist tako za hec pokukal na njegov pejđ, pa nikoli ni bilo slovenije navedene v njegovem tur koledarju (mogoče potem skoči iz italije sem zašpilat za kakšno urco, če se tistim našim prisklednikom uspe kaj zmenit). je pa baje zbolel..
pa kolk je bilo tega za nazaj, če se spomnem. me prav zanima, kako bo z madonno..
bee
# 10.06.2009 ob 21:19
gunsi v izoli? noro :)
lyla
# 10.06.2009 ob 20:50
@shardi-hja tut to je nekaj, se dogaja bolj pogosto kot si misliš takele razne reči pa who cares?
madmusic
# 10.06.2009 ob 20:48
allove, ga bom povprašal če kaj rabi, če ga zanima in če bo ok ti dam privat sporočilo.
mislim da logistično ni težava, itak :-) so koncerti večinoma v LJ. tudi zdaj ma byrna v križankah, jeseni se mi zdi naj bi tudi blo nekaj v tivoliju, ... edino za gunse vem da je bila v planu izola.

javim ...
shardi
# 10.06.2009 ob 19:50
Kakšno medijsko napihovanje neki? Ste mogoče kjerkoli drguje, razen na rtvslo.si in zurnal24.si, zasledili karkoli o tem incidentu?
lyla
# 10.06.2009 ob 19:12
se strinjam s komentarjem pedophil collins-a. dobra reklama za band, ki niti ne bi odmevala če se ne bi zgodilo tak kot se je. kot sm že rekla, mladim bandom se dogaja svašta, ampak medijsko napihova nje"tragični heroji" itd. ne vem kaj bi rekla, smeh al solze. lol:D
ALLOVE
# 10.06.2009 ob 16:09
@ madmusic
tvoj zadnji komentar (da band nikoli ne odide takoj po nastopu) je čist logično, ampak folku to ni jasno. Isto je z tehničnimi težavami, zaradi katerih se zavleče celoten urnik. Potem pa vržejo iz skupino iz odra (predvsem kakšne manj uveljavljene) in mislijo celotno prizorišče sprazniti v manj kot pol ure: to enostavno ne gre, ker folk še ponavadi po koncertu rad kakšen pir ali več spije; kakšni pa sloh nočejo domov :) Hvala bogu so organizatorji kakšnih biker weekendov to že poštekali in imajo dovoljenje zmeraj kakšne 3 ure dlje, po tem ko se je koncert že uradno končal.
Sam, da izpite končam in potem začnem iskati kakšno boljšo službo, kjer mi bodo morda malo več prisluhnili. Če se prav zastopila kateri je tvoj frend, potem mislim, da bo to sodelovanje logistično malo težje izvedljivo; če se ne motim ima on sedež na obali, jaz pa živim v prestolnici :)
prim00z
# 10.06.2009 ob 15:18
boljše reklame si Eskobars nebi mogel želeti.
madmusic
# 10.06.2009 ob 15:13
@ elt: hja, dvomim da je v pogodbi pisalo kaj se sme po nastopu ?! Why ? Iz preprostega razloga - a si predstavlja lahko kdo, da bi npr. na Rock Am Parku katerakoli pogodba z bendom organizatorju prepovedovala da po nastopu headlinerja (Killersi al Metallica, ...) le-ta žaga še naprej iz zvočnikov ali pa na 2nd stage al podobno ?!?
Ali pa da bi na Szigetu po koncu nastopa Cure prenehali na World Stage nabijat npr. Bregovič !
Sem pa dal nekaj festivalov skozi ... celo na Heineken jamminu sem delal, v ekipi ki jo je patajac pelal dol :-) ko so kurili RHCP in santana !

kar bolj verjetno drži, da ko gre bend dol jim je vse ravno ... čakajo da se njihov backline skine da ga pospravijo in pičijo dalje, če imajo za iti na pot.
Ampak vseeno - organizator v sami prijavi mora navesti program (tisti ki ga je volja najde obrazec na straneh katere koli upravne enote!) ter urnike. In če se not napiše da bo zadeva potekala do 1h ali 2.30h se do takrat dobi dovoljenje. Seveda, ob ustrezni predložitvi dokumentacije, varovanja, dovoljenj za zvok, ipd. kar je birokratske krame.
In izkušen organizator, z vsem spoštovanjem do pristopa, mobitela ali whatever, bi to naredil - če ne druzga zaradi "nekličihudiča" kake napake ali tehnične težave na odru, ki takoj povzroči pol urno ali še več zamudo - kar pomeni da se nastop glavnega benda in-ali vseh bendov zavleče.
In pol - a bi killerse v takem primeru ob polnoči izštekali in jih napodili domov ??? Ne, bolja varijanta :-) sploh jim ne bi pustili nastopa :-) :-) :-)
In da je ta verzija da niso pravočasno zapustili prizorišča velik bullshit je dejstvo že to, da bendi NIKOLI, NIKOLI ne odidejo takoj po špilu iz placa. Vedno in zmeraj visijo v garderobi, včasih se jim tudi večerja postreže v garderobi, cateringu, če ne druzga se vsaj stuširajo, ... včasih pa ne gredo na pot iz simple razloga - zaradi omejitev vožnje njihovih voznikov. Vem da smo na Iggjyju nazadnje v LJ do 2h viseli v Tivoliju ker se angležem ni dalo iti - so pač popivali v garderobah in cateringu, še Iggy je visel skorajda 2 uri v dvorani !!!

Meni ta zgodba o managementu ne pije vodo - pila bi če res ne bi poznal zakulisja pri koncertih. Vi pa kot hočete :-)

@ allove: javi se frendu, lahko da rabi kaj folka :-)
karsten
# 10.06.2009 ob 14:26
"A menedžment Killersov še vedno ni bil za to - popustil je šele ob 23.50 - in to na prigovarjanje Keuninga in organizatorja."- evo kdo vas je nategnil!!!
Vinci
# 10.06.2009 ob 14:10
Okej, dejansko so menedžerji The Killersov najbolj krivi. Sploh mi ni jasno, zakaj ta prodana duša Keuning krivi za to policijo? Najbrž zato, ker je pička in si ne upa krivde zvaliti na svoje menedžerje. Policija je še najmanj kriva.
thr0l
# 10.06.2009 ob 13:55
S tem "incidentom" so si naredili že 3x večjo reklamo, kot bi si jo sicer...
Kar sem slišal iz njihove strani, mi je bilo všeč. Srečno pot, Eskobars.
presneto
# 10.06.2009 ob 13:37
In spet se pokaže slovenksa fovšija. Se strinjam, da je objektivna odgovornost na strani organizatorja, ampak so stvari, ki se lahko zgodijo vedno in jih pač nisi predvidel. Za drugič bodo vedeli. Vsi so zdej generali, sam noben pa ni dozdej uspel zrihtat v stožicah tud mal podobnega koncerta (kljub vsem opevanim izkušnjam). Stvari sigurno niso tko črnobele.

Pa a je sploh vredno o tem tolk razglablat, fantje so imeli smolo, sigurno pa se sedaj o njih veliko govori in bodo še toliko bolj prepoznavni.
angelmanuel
# 10.06.2009 ob 13:24
hahaha zdaj pa tu eden od Killersov pametuje kak je to sramota za Slovenijo. Kot, da so sami ne vem kak svetoven bend in kot, da je njihov kitarist najmanj Keith Richards ali Slash. Kdo sploh ve, da so oni tukaj imeli koncert. Lahko so samo predskupina kakim roling stonesom, velvet revolverjem ali pa U2jem ali pa še to ne. Zdaj pa mislijo, da bo to sramota in škandal svetovnih razsežnosti. Najbrž.
Dajte že enkrat pripeljat sem zvezdnike svetovnega formata. Ne pa nekih -wannabe-roling-stones-Killersov.
ALLOVE
# 10.06.2009 ob 13:21
madmusic ..... se čist strinjam s tabo: Pristop ima pomanjkanje izkušenj! Sama kot študentka delam v podjetju, ki se ukvarja s podobnimi zadevami kot Pristop. Tudi mi organiziramo evente, vendar do zdaj še samo en koncert, ki pa nikakor ni bil primerljiv z Killersi, ampak vseeno se zavedam pomena natančnega planiranja. Sama se udeležujem veliko koncertov v tujini in vidim, kako so stvari drugje zrihtane; prav tako pa vidim kakšni vase zaljubljeni samooklicani organizatorji delajo pri nas. Kar koli sem pripomnila, kaj bi bilo potrebno še izboljšat (npr. čist banalne stvari: vač šankov, več WC-jev, čistilka, ki sproti skrbi za relativno čistočo, pregled kart na vhodu,...), so me kratkomalo odjebali, češ kaj pa ti veš ali pa v smislu: drugi v Sloveniji so imeli to urejeno tako in bomo mi imeli potem tudi. Ne da bi se zdaj hvalila, ampak na koncu so nas mediji kritizirali prav zaradi napak, za katere sem jaz ponudila (po mojem) boljšo rešitev, kot pa ta glavni uslužbenec, ki je skrbel za event. V glavnem, pomanjkanje izkušenj (tudi te glede obiskovanja podobnih dogodkov v tujini) in predvsem preozek pogled na svoje sposobnosti so po mojem glavni oviri pri organizaciji kakršnega koli eventa. Upajmo, da bom kdaj našla službo pri organizatorju, ki ve kaj dela in se zgleduje po kakšnih merodajnih organizatorjih, ne pa naših Pristopovcih.
elt
# 10.06.2009 ob 13:17
madmusic,
ce je v pogodbi res pisalo tko kot pise v clanku... kaj cmo, ker so se killersi zabavali s slovenskimi dekleti in niso "pravocasno" zapustili prizorisca so mulci pac izviseli. pa kot je nekdo ze reku, itak so s tem sam aprofitirali.

javsnik pa naj gre se na kak drug koncert - da gres na itakdzafest da vidis koga z jajci? sej ne recem da niso to jajca... :D
usavko
# 10.06.2009 ob 13:14
Najbolj osnovna zadeva organizatorjev je, da prijavijo dogodek tega dne. Dovoljenje imajo, vendar je omejeno z uro. Če se je ne znajo držat oz. če se ne znajo dogovoriti za podaljšanje, potem nevem zakaj pričakujejo, da bodo lahko kr sral po sceni.
Kolkrat sm biu na dogodkih, ko so mogl DJji nehat ob uri, pa če je blo še tok noro. Pač majo limit določen.
Sam nekateri pač vidte samo tiste, ki so primorani urgirat (za tiste, k vm ni jasno je to policija), ne pa tiste, ki so krivi za to zmedo.
pedophil collins
# 10.06.2009 ob 12:57
Če bi "Eskobarsi" oddelali svoj nastop, bi takoj potem zapadli nazaj v anonimnost - naslednji dan se jih nihče več ne bi spomnil. Zdaj pa postajajo nekakšne zvezde. Skratka s tem incidentom se jim bo popularnost veliko bolj dvignila kot bi se jim z njihovim polurnim nastopom. (In s tem nočem reči, da je opravičljivo, kar se je zgodilo - hočem reči le, da se dandanes poplarnost (nažalost) pridobiva vse prej kje drugje kot pa z nastopi ipd.)
madmusic
# 10.06.2009 ob 12:48
khm khm khm, dejte ga no nehat s*** !!!
Zgodbe da je kriv management killersov so navadno s**** ! To je podobno kot če se kdo spomne zadeve z odpovedjo Metallice pred par leti v ZG, ko je organizator govoril da je kriva Metallica za odpoved !!!

Kriv je PRISTOP. Pristop je organizator dogodka in tu se zgodba konča. In da smo si na jasnem, tu se kažejo izkušnje s koncerti, ki jih Pristop NIMA. In ko se bo katerikoli novinar pri nas to upal stresti Pristopovcem in Mobitelu v obraz bo to čudež.
Verjame kdo da bi se kaj takega primerilo Vidmarju - da se omejim nanj, da mi ne bi kdo očital da zagovarjam le Patajca, s katerim sem frend !?!?
Vsi ti fantje, naši organizatorji so izkušeni, leta in leta so že v tem poslu, stotine koncertov so že oddelali in verjamite mi, da prav svi oni vse te podrobnosti in "malenkosti" znajo in planirat in predvidet, zanje poskrbet.
In ker poznam delovanje koncertov - spet ponavljam, ta crap (upam da razumete pomen?!) da je krivda pri Killersih ni teorije da drži !

Za test - Kaja, povprašaj Mobitelovce, njihovo PR-ovko ali Šketa in Pristopovce S KOM SO KOMUNICIRALI, S KATERO OSEBO NA KATERI FUNKCIJI pri Killersih za večino ključnih stvari, vezanih na bivanje, nastop, ... !
In ponavadi TM-i z dogajanjem po samem koncertu nimajo kaj dosti vpliva, zaradi benda je afterparty, žurka, oijančevanje na site-u še 3 dni !
nixo
# 10.06.2009 ob 12:44
Naši policisti so očitno pri banalnih stvareh kot je nedolžna prireditev čez dovoljeno uro sila junaški in se grejo odklop elektrike - kako herojsko..., ko gre pa za kaj bolj resnega, kot naprimer umori pred diskotekami, pretepi itd., takrat pa pridejo šele potem ko je že vsega konec. Tipično.
DJ
# 10.06.2009 ob 12:41
4 slovenske kurbice, juhej

kurbice so plačane za svoje delo, tele 4 so drugačnega slovesa, bolj primeren izraz je lovače, keš pi.....
mikic007
# 10.06.2009 ob 12:36
Ta s kurbicami je najjača. A na to moramo biti pšonosbni, če že na policijo ne? Jaz sem veliko bolj na policijo, ki se je tukaj edina popolnoma držala pravil ;-)
vanila
# 10.06.2009 ob 12:35
Pravijo da smo nestrpni, evo sedaj smo "demokratska, pravna" drzava, ki se drzi policijske ure do pike.....res super....Ne, to se v tujini ne bi zgodilo (lahko recem samo za FR, vsaj ne pri takim zvezdam)...Ogorcena sem in ne morem verjeti, da niso mogli pocakati 10 minut....Ja valda, ce bi se gor spravu en od politikov, mu sigurno ne bi elektriko izklopili...Pa kaj se to dogaja v dezeli?????????
ALLOVE
# 10.06.2009 ob 12:32
9. ExKavboj Kavbojc (10. junij 2009 ob 11:46)Prijavi neprimerno vsebinoNaj raje čefurje, ki ob vseh nemogočih urah in nemogočih krajih nabojajo svojo balkanjado, polovijo...

Se čist strinjam! Saj nas vsepovsod prav posiljujejo z tem njihovim s*****! Na avtobusu včasih pogosto slišim te neznosne ritme, pa čeprav mam mp3 player......
Tuki, k policaji niso bili ravno nujno potrebni, so seveda bili. Ko pa se je kaj dogajalo pred Globalom in podobno pa od njih ne duha in ne sluha! Kot da bi res pol ure podaljšana prireditev bla kaj hudo kriminalnega, če se je odvijala mirno in brez nasilja..... Ko bo pa kakšna blakan-čefur prireditev ala Kitić pa jih nikjer ne bo - prišli bodo mogoče, ko se bojo tile čefurčki začeli med sabo pretepat glede najboljšega komada! Svašta!
kumara
# 10.06.2009 ob 12:26
"Manjkal je v bistvu le glasbeni nastop."
In lih nastop je najpomembnejši od vsega tega!
enlajf
# 10.06.2009 ob 12:18
Kakšna natolcevanja.
No, se je pa ponovno prikazal tipičen Pristop: naduto, kapitalistično, izkoriščevalsko in zgolj z mislijo ter naivno željo oz. imidžem profesionalizma...
jagrmaister
# 10.06.2009 ob 12:15
Po koncertu so se Killersi (razen vedno odsotnega in solističnega frontmana Brandona Flowersa, na sliki) v svojem avtobusu zabavali s štirimi slovenskimi dekleti.

4 slovenske kurbice, juhej
Shackler
# 10.06.2009 ob 12:03
potem pa res boljš, da Gunsov nebo v Slovenijo.., ker Axl ponavadi na oder sploh ne stopi pred polnočjo!:)
ko sem bil na koncertu so končal ob 2:15 zjutraj:)

hehe.., katastrofa, da si tole dovolijo.., k bi živel v nekem prejšnem režimu... Big brother is watching you!:)
luckyman
# 10.06.2009 ob 11:59
Na očitke, da se s policijo niso želeli kregati, ker si želijo z njo in z MOL-om ostati v dobrih odnosih zaradi nekega večjega dogodka, ki ga pripravljajo za september....kaj že?
necromncr
# 10.06.2009 ob 11:56
Res.. Kakšna fina reklama!
ExKavboj Kavbojc
# 10.06.2009 ob 11:46
Naj raje čefurje, ki ob vseh nemogočih urah in nemogočih krajih nabojajo svojo balkanjado, polovijo...
Xion
# 10.06.2009 ob 11:42
sj prav tk. kr neke leve skupine ko sam neki nažigajo na kitaro. vi ne vete ka je pravi rock. j eže zdavni izumrl
elt
# 10.06.2009 ob 11:38
ja bravo gospod Dave Keuning, to da lahko nek bend nastopi šele po odhodu Killersov s prizorišča je pa čisti r'n'r :D

pa ne da so mi tile eskobarsi kej simpatični... v bistvu daleč od tega.
DnB
# 10.06.2009 ob 11:37
Naša policija in nasploh izvršna oblast dela državi na drugih področjih še veliko večjo sramoto, kot je prekinitev nekega koncerta. Pa se noben nč ne zgan , da bi bilo boljš. Vsi mal zagodrnjajo , napišejo na netu par kletvic, kakšen blog in life goes on in the republica banana Slovenija. Pač to je tak folk .
MarkoS.
# 10.06.2009 ob 11:29
Nekako se nam zdi, da to Eskobarsom ni v veliko uteho.

BEJŽ NO!!! TO SO GOVEDA, SAMO SRANJE DELAJO, NAMEST DA BI JIM DAL POL URE DA SE RES POKAŽEJO PRED "ZVEZDAMI"!!!
loccioini
# 10.06.2009 ob 11:28
V bistvu so vsi zajebal policija, manadžement Killersov (zakaj niso smeli igrat??!!) in Pristop ta kratko spo potegnili pa Eskobarsi-shit
zumi
# 10.06.2009 ob 11:27
Na žalost smo navadna šalabajzarska država, ki se zgovarjamo, da smo policijska država itd. Naš zorni opazovanja in sploh poročanja je zelo omejen, tudi po komentarjih sodeč!
Priznajmo si sledeče: Za nastali dogodek bi moral krivdo al karkoli že prevzeti organizator dogodka! Izgovarjanje na karkoli je popolnoma odveč! Če bi bili v tujini, bi bila pa za organizatorja takoj odrejena precej velika denarna kazen!
komplikator
# 10.06.2009 ob 11:26
V naši državi se dogaja marsikaj mnogo bolj sramotnega, kot prekinitev nastopa glasbene skupine. Zaradi tega pripetljaja se ne bom sramoval domovine, pa tudi če sam kitarist Killersov poziva, da se naj...
bee
# 10.06.2009 ob 11:17
citirana sem :D lepo.
samo nastopl jim je manjkal......meni se zdi najpomembnejše, da pokažeš svoje komade in dokažeš da znaš igrat v živo.
Kazalo