Rea se je predstavil z izjemno doživetim nastopom, med katerim je koketiral z občinstvom, poplesaval in celo izvajal pantomimo. Foto: Jure Urek
Rea se je predstavil z izjemno doživetim nastopom, med katerim je koketiral z občinstvom, poplesaval in celo izvajal pantomimo. Foto: Jure Urek

Za slabi dve uri je 58-letni britanski virtuoz ljubljansko Halo Tivoli dobesedno prenesel v neko drugo sfero, ustvarjeno z izjemnim bluzovskim vokalom in kitarskimi solažami.
Ozvočenje je bilo tokrat praktično neoporečno, tako da so inštrumenti lahko prišli do izraza, pri tem pa ne zadušili Reiovega prepoznavnega glasu.
Scenografija je bila izjemno skromna, glasbeniki statični, a Reov vokal (primerljiv denimo s Cockerjevim) je bil vedno dovolj zvezdniški, tako da nikdar ni potreboval kakih "lepotnih dodatkov". In tudi tokrat je bil v vrhunski formi.
Vse največje uspešnice
Rea je preteklo jesen izdal album Come So Far, Yet So Far to Go: The Best Of Chris Rea - velikopotezni projekt, glede na to, da je Chris v bogati karieri, v kateri je prodal več kot 30 milijonov albumov po vsem svetu, nanizal vrsto uspešnic, na primer On The Beach, Let's Dance, Josephine, I Can Hear Your Heartbeat, Working On It in Julia.

Na sinočnjem koncertu je postregel z vsemi omenjenimi, vrhunec pa je bila nedvomno veličastna izvedba Road to Hell, ki je navdušila vse zbrane do te mere, da so se prve vrste že skoraj metale na oder pod poplesajoče nožice britanskega veterana.
Ta je svoj set odigral brez nepotrebnih vmesnih nagovorov občinstvu, komadi so se prelivali iz enega v drugega, s tem pa preprečili občinstvu (med katerim so prevladovali romantični parčki), da bi se zbudilo iz melodičnega sveta Chrisa Ree.