Taylor Swift v novem singlu napoveduje, da prihaja čas za spremembe. Foto: Reuters
Taylor Swift v novem singlu napoveduje, da prihaja čas za spremembe. Foto: Reuters

Potem ko je Taylor Swift videospot za svoj novi singel Look What You Made Me Do na Youtubu objavila med podeljevanjem MTV-jevih videonagrad (MVA), je ta takoj pritegnil ogromno pozornosti – v eni uri si ga je ogledalo skoraj pol milijona ljudi.

Število ogledov je nato še strmo naraščalo, kot so sporočili z Youtuba, je glasbeni videospot ameriške pop ikone celo podrl rekord po številu ogledov, merjenih v prvem dnevu po objavi.

V prvih štiriindvajsetih urah je glasbeni spot 27-letne pevke namreč zbral kar 43 milijonov ogledov in s tem izboljšal rekord iz leta 2013, ko je južnokorejskemu pevcu Psyju z videospotom za pesem Gentleman uspelo zbrati 36 milijonov ogledov.

Posebno pozornost je Taylor Swift s svojim novo pesmijo pritegnila predvsem zato, ker je njeno sporočilo namenjeno vsem tistim, s katerimi se je v zadnjih desetih letih zapletala v spopade. Med drugim je imela težave s Kanyejem Westom, Kim Kardashian in Katy Perry.

Prvo mesto na Youtubovi lestvici videov z največ ogledi vseh časov trenutno zaseda poletna uspešnica Despacito, ki se približuje trem milijardam ogledov in pol.