V filmu bodo oboževalci lahko videli ekskluzivne posnetke iz zaodrja turneje, pa tudi utrinke s koncertov, na katerih so se Taylor na odru pridružila velika glasbena imena. Foto: Apple Music
V filmu bodo oboževalci lahko videli ekskluzivne posnetke iz zaodrja turneje, pa tudi utrinke s koncertov, na katerih so se Taylor na odru pridružila velika glasbena imena. Foto: Apple Music
Turneja 1989 je bila s skoraj četrt milijona prodanih vstopnic ena bolj dobičkonosnih. Foto: Apple Music

Novico, da bodo njeni oboževalci prek Applove storitve dobili ekskluzivni vpogled v zakulisje svetovne turneje "1989", je Taylor sporočila prek Twitterja prav na svoj 26. rojstni dan.

Apple Music bo film The 1989 World Tour Live premierno predvajal 20. decembra kot nekakšno predbožično darilo za svoje odjemalce. "Najlepša hvala za vsa rojstnodnevna voščila," je tvitnila Swiftova svojim 67 milijonom sledilcev. "Imam majhno presenečenje za vas," je zapisala ob napovedniku za koncertni film, ki ga je pred dvema tednoma na pevkinem koncertu v Sydneyju posnel režiser Jonas Akerlund.

Dogovor z Applom oz., še konkretnejše, Apple Musicom, je nedvomno odmeven, glede na to, kako žolčno razpravo je zvezdnica sprožila junija s svojim odprtim pismom, v katerem je vsemogočnemu Applu zagrozila, da njenega albuma 1989 v njegovi zbirki ne bo.

Taylor premika gore
"Prepričana sem, da veste, da bo Apple Music ponujal brezplačno trimesečno poskusno obdobje za vsakogar, ki se prijavi na storitev. Ne vem pa, ali veste, da Apple Music ne bo plačeval tekstopiscem, producentom ali izvajalcem za te tri mesece. Zdi se mi šokantno, obžalovanja vredno in v popolnem neskladju s tem zgodovinsko naprednim in velikodušnim podjetjem," je zapisala.

"Tu ne gre zame. Na srečo sem izdala že peti album in lahko s turnejami preživljam sebe, svojo skupino, osebje in celotno ekipo. Tu gre za tistega novega izvajalca ali skupino, ki sta ravnokar izdala svoj prvi singel, pa ne bosta plačana za svoj uspeh. Tu gre za tistega mladega tekstopisca, ki je ravnokar prejel svoj kos pogače, pa je mislil, da se bo z deležem od dobička izkopal iz dolgov. Tu gre za producenta, ki dela neutrudno, da bi ustvarjal, ravno tako, kot so inovatorji in ustvarjalci Appla pionirji na svojem področju, a ne bo plačan za četrtino leta, ko se predvajajo njegove pesmi," je naštevala Swiftova, najbolj prodajana ameriška glasbena izvajalka zadnjih let.

Swiftova je takrat zahtevala, da Apple spremeni pogoje poskusnega obdobja, da bi bil vsak izvajalec tudi za to obdobje plačan. Grožnja je očitno zalegla, saj je že čez nekaj ur podjetje sporočilo, da so izvajalci dobili bitko, spravo pa so zdaj zapečatili še z dobičkonosnim dogovorom.

Za turnejo 1989, ki se je končala v soboto, so prodali za več kot 240 milijonov vstopnic, med koncerti pa so se Taylor na odru občasno pridružili tudi gostje, kot so Mick Jagger, Justin Timberlake, Selena Gomez, John Legend in Mary J. Blige.