Navdih za podobo na naslovnici so bile McGinleyeve fotografije fantov in deklet z volkovi okrog vratu, namen je bil ustvariti večplastno fotografijo, na kateri je Khanova videti ranljiva. Kot pravi, nikakor ni želela dvigati prahu, a se je to zaradi golote seveda že zgodilo. Pa čeprav ne nosi ličil in fotografija ni seksualizirana ali namenjena 'moškemu pogledu'. Foto: Parlophone
Navdih za podobo na naslovnici so bile McGinleyeve fotografije fantov in deklet z volkovi okrog vratu, namen je bil ustvariti večplastno fotografijo, na kateri je Khanova videti ranljiva. Kot pravi, nikakor ni želela dvigati prahu, a se je to zaradi golote seveda že zgodilo. Pa čeprav ne nosi ličil in fotografija ni seksualizirana ali namenjena 'moškemu pogledu'. Foto: Parlophone
Turneja po drugem albumu Two Suns je bila za Natasho (pre)dolga in (pre)naporna. Foto: EPA

Že konec julija je predstavila prvi singel s plošče Laura, sledil pa mu je All Your Gold. Poleg glasbe je Bat for Lashes tokrat veliko pozornosti pritegnila tudi z "golo" naslovnico albuma, ki jo je posnel ameriški fotograf Ryan McGinley: na črno-beli fotografiji na ramenih nosi prav tako golega moškega. Za NME je pevka povedala, da se je tako želela tudi pokloniti ženskam, kakršna je Patti Smith: prvinskim, iskrenim ženskam. Na fotografiji ne nosi ničesar, niti ličil - no, nosi "zakletega" moškega.

Kot je Natasha Khan ob izidu plošče povedala v pogovoru za BBC, jo je turneja po izidu drugega albuma Two Suns (2009), s katerim je dosegla tako komercialni uspeh, kot tudi dobila nominacijo za prestižnega mercuryja, zelo izčrpala. Sledil je še boleč ljubezenski razhod, po katerem se je iz "dramatičnega" življenjskega sloga umaknila v svoje stanovanje z novo mačko in se skrila pod odeje. "Po potovanju in prepevanju o resnično temačnih stvareh celi dve leti sem se počutila izgubljeno in izčrpano," pravi in dodaja, da se je odločila, da je čas, da poskrbi zase in gre naprej.

Najtežavnejši, a najiskrenejši album
Rezultat "okrevanja" je The Haunted Man, album, ki ga opisuje za svojega najtežavnejšega, a hkrati najiskrenejšega. Sicer je manj teatraličen kot prejšnja izdelka, ko se je igrala z alteregi in se na veliko preoblačila, to je bolj intimen zapis njenega osebnega popotovanja skozi življenje, končno se je otresla demonov in "prtljage" prejšnjih razmerij.

Kot pravi, pri njej ni bilo pritiska drugega albuma, ta je prišel s tretjim. The Haunted Man je nastajal dve leti in pol, saj je od sebe pričakovala veliko. Na začetku ji pisanje pesmi ni šlo najbolje od rok, preboj pa je doživela po ogledu filma Davida Leana Ryanova hči, ki se dogaja na Irskem leta 1916. Gre za čustveno zgodbo o poročeni Irki, ki ima razmerje z britanskim vojakom kljub močnemu nasprotovanju njenih nacionalistično nastrojenih sosedov. Čustevno nabiti trenutek, v katerem po zraku letijo lilije, poln hrepenenja, je navdahnil naslovno pesem albuma.

Zdaj 32-letna pevka pravi, da je bil ključni trenutek tudi njen 30. rojstni dan, takrat se je odločila, da noče biti več pod urokom zakletega moškega. Prav to naj bi sporočila tudi že omenjena naslovnica, moški, ki ga drži na ramah, "bi bil lahko ljubimec, ki se ga trudim pustiti za seboj, ali duh izpred dolgo nazaj".

Pri albumu je, pa čeprav se opisuje kot "obsedenko z nadzorom", sodelovala z različnimi ljudmi, tudi z Beckom in Justinom Pakerjem, ki je zakrivil prelomni Video Games Lane Del Rey. Prav on je odločilno zaznamoval prvi singel Laura z melanholičnimi klavirskimi akordi, ki spremljajo čisti vokal Khanove. Čeprav na albumu pravzaprav ni pesmi, ki bi bile podobne "prečiščeni" Lauri, glasbenica razmišlja, da bi se na turnejo podala sama, zgolj s klavirjem. A najprej jo čaka že napovedana "precej minimalistična, a vseeeno zelo vizualno podkrepljena" serija koncertov. 19. novembra jo lahko ujamete v Milanu.