Zadnja v nizu velikih zvezdnic, ki je sedla h Cordnu, je bila Britney Spears, ki se znova vrača na glasbeno prizorišče. Foto: YouTube
Zadnja v nizu velikih zvezdnic, ki je sedla h Cordnu, je bila Britney Spears, ki se znova vrača na glasbeno prizorišče. Foto: YouTube
Največ ogledov ima še vedno epizoda, v kateri je Corden gostil Adele. Takoj po gostovanju je splet ponorel zaradi njene izvedbe skladbe Wannabe skupine Spice Girls. Med drugim so ji tudi nekatere članice zasedbe čestitale za izvedbo. Foto: YouTube
Corden se je pripeljal kar do Bele hiše, kjer je pred časom v avtomobil prisedla kar ameriška prva dama in pokazala svojo sproščeno plat, ko je migala in oponašala Beyonce ter pela pesmi Stevieja Wonderja. Med drugim je Cordonu pojasnila, da ni na sprednjem sedežu avtomobila sedela že vse od moževe (prve) izvolitve za predsednika - izjema je bila samo, ko je ena od hčerk delala vozniški izpit in jo je učila voziti. Foto: YouTube
Precej odmeva je sprožilo tudi gostovanje Justina Bieberja na sovozniškem sedežu. Foto: YouTube

Ne zgodi se pogosto, da prva dama Združenih držav Amerike rapa z Missy Elliot ali da Adele obudi spomin na največjo britansko dekliško senzacijo Spice Girls, ko začne prepevati Wannabe. A vse je mogoče v Carpool Karaokah, v katerih igra voditelj vlogo taksista, na sopotnikovih sedežih se mu pridružijo zvezdniki, nato pa skupaj pokažejo, koliko posluha imajo, in zapojejo v karaokah različice znanih skladb.

Presenetljiv uspeh 38-letnega Britanca v Združenih državah Amerike je po besedah izvršnega producenta The Late Late Show, ki ga predvaja televizijska hiša CBS, rezultat strategije "številke o gledanosti niso pomembne". "Zjutraj najprej pregledam oglede na YouTubu, preden pogledam številke o gledanosti," je dejal po poročanju Guardiana Ben Winston - prvi človek za Cordnovo oddajo. "Številke o gledanosti nam samo povedo, komu je uspelo, da ni zaspal pred oddajo. Ogledi na YouTubu pa nam povedo, kateri delci so bili uspešni," je priznal Winston.

Zadnja epizoda Carpool Karaoke s Spearsovo je postal 33. posnetek na YouTubu, ki je presegel deset milijonov ogledov, odkar je Corden prevzel vodenje The Late Late Showa od kolega Craiga Fergusona. Winston je na miniformat, v katerem pevci in druge znane osebnosti med vožnjo v avtomobilu pojejo na njihove največje uspešnice oz. najljubše skladbe in zraven še odgovarjajo na neškodljiva Cordnova vprašanja. Seznam gostov pa samo dokazuje, kako priljubljena je postala rubrika.

"Zaigrali smo na pravo noto, ker z rubriko ustvarjamo med voditeljem, gostom in gledalcem intimo na zelo prikupen način," je dejal Winston. "Ne dobimo Britney Spears v The Late Late Showu, kjer bi zapela Hit Me Baby One More Time. Zamislite si, da bi to rekli njenemu publicistu. Pri Carpool Karaokah pa samo nanizamo največje uspešnice. In zato stvar deluje," je priznal Winston.

Ob tem je dodal, da je digitalna strategija, ki jo je postavil, smernica, kako bi se moral meriti uspeh kakršne koli televizijske oddaje - še posebej tiste, ki je na sporedu ob polnoči: "Stvar, ki nam je všeč na YouTubu, je, da so si vsi enaki, in to je dobro za nas. Tu ni merilo, kdaj je oddaja na sporedu, prav tako ni pomembna konkurenca. Vse je odvisno od naslednjega dne, naslednjih sedem dni, ko ljudje poiščejo tvojo stvar."

V 17 mesecih je Carpool Karaoke privabila več kot sedem milijonov naročnikov na njihov kanal na YouTubu. Hkrati pa se lahko pohvalijo s 1,7 milijarde ogledov po vsem svetu. "Samo to me motivira," je dejal Corden. "Iskreno vam ne morem povedati, koliko ljudi gleda našo oddajo, ker menim, da nimamo termina, ki bi se lahko meril z ogledi. Vodi me samo ambicija, da bi ostal relevanten," je še dodal voditelj.

Hkrati se zaveda, da gostje ustvarjajo Carpool Karaoke, in ne on. "Nekdo je Jerryja Seinfelda v njegovem dokumentarcu vprašal, ali mu pri stand up nastopih pomaga to, da je slaven. Odgovoril mu je: "Dobim tri minute usmiljenja od občinstva, medtem ko nekdo dobi samo 30 sekund." Tako smo vedeli že od začetka, da moramo samo dovoliti, da ljudje pridejo in naredijo svoje," je dejal Corden v intervjuju za Guardian.

Novi načini trženja oddaj
Nova strategija pa omogoča ustvarjalcem tudi nove načine ustvarjanja prihodkov. Winston je dejal, da nima pojma, koliko prihodkov dobi CBS samo od ogledov na YouTubu, toda svetovni uspeh digitalne strategije jim je omogočil, da so z oglaševalci sklenili precej bolj vrtoglave pogodbe.

Med drugim je tudi McDonalds plačal zajetno vsoto denarja, da je bila ena izmed njihovih restavracij vključena v epizodo s Seleno Gomez. V pogodbi pa so prav tako zapisali, da bo McDonalds promoviral oddajo na svojih izdelkih po vsej državi. Toda ob večji priljubljenosti je vedno večja nevarnost, da se "prodajajo". Wilson je tako priznal, da so se o partnerstvu z McDonaldsom pogovarjali več ur. "Dokler investiraš v digitalno sfero in si prisoten v marketinškem svetu tam, potem lahko nagovarjaš novo generacijo," je sklenil Winston.

Spodaj si lahko pogledate najbolj gledane videoposnetke na portalu YouTube do zdaj.

1. Adele – 123 milijonov ogledov

2. Justin Bieber – 90 milijonov ogledov

3. One Direction – 80 milijonov ogledov

4. Sia – 59 milijonov ogledov

5. Jennifer Lopez – 49 milijonov ogledov

6. Selena Gomez – 44 milijonov ogledov

7. Michelle Obama – 41 milijonov ogledov