Izvirna zasedba serije Nora hiša. Foto: ABC
Izvirna zasedba serije Nora hiša. Foto: ABC
Večji del izvirne zasedbe se je takole ponovno zbral leta 2012. Foto: ABC

Pri Netflixu so namreč vse bližje dogovoru, po katerem bi se na tem ponudniku videovsebin prek spleta odvrtelo 13 popolnoma novih epizod klasične humoristične nanizanke, ki jo je TV-mreža ABC predvajala osem sezon med letoma 1987 in 1995.

Na čelu prizadevanj za nekakšen "spinoff" serije stojita izvirni izvršni producent Robert L. Boyett in avtor serije Jeff Franklin, osrednji vlogi pa naj bi tokrat pripadli Candace Cameron Bure, ki je igrala D. J., in Andrei Barber, ki je igrala Kimmy.

Obe igralki naj bi že privolili, še vedno pa potekajo dogovori z Johnom Stamosom (stric Jesse), Bobom Sagetom (Danny Tanner) in Davom Coulierjem (Joey Gladstone), ki naj bi nastopili kot gostujoče zvezde.

Želje po vrnitvi
Zasedba Nore hiše (Full House), ki se 20 let po zadnji klapi serije še vedno odlično razume, je že večkrat glasno izrazila željo po vrnitvi komedije. Stamos je lani dejal, da "se ukvarja z nadaljevanjem", a ob tem dodal, da še ni jasno, ali se bodo njegove ideje udejanjile.

Vse tri glavne igralce je lani pred kamerami združil Jimmy Fallon na The Tonight Showu, leta 2013 pa se je Stamos priložnostno združil s svojim fiktivnim bandom iz Nore hiše, Jesse & the Rippers, in zaigral vrsto njihovih "uspešnic".

Delovni naslov spinoffa je "Fuller house", kar bi se v skladu s slovenskim prevodom glasilo Še bolj nora hiša.
In če so oboževalci serije novico sprejeli z valom navdušenja, pa so bolj skeptični TV-kritiki, ki opozarjajo, da ni vedno pametno, če gledalci dobijo tisto, kar si tako goreče želijo.

Pri reviji Time tako ob naštevanju vseh napovedanih vrnitev (Dosjeji X, Twin Peaks, Coach, 24 ...) svarijo, da ponovne oživitve po navadi preprosto ne dosežejo kakovosti izvirnika (glej: Arrested Development) in da je v večini primerov najbolje, če dobro stvar preprosto - pustimo mrtvo. Ob tem pa še izpostavljajo podrobnost, ki jo velja upoštevati - Nora hiša je bila namenjena mlajšim gledalcem. Ti gledalci pa so zdaj odrasli. Ni pa nujno, da so z njimi dozoreli tudi njihovi okusi.