Izbor zabava
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.6 od 120 glasov Ocenite to novico!
Ljudje se odzovejo na tematike, ki javnosti še niso dobro znane – ena izmed takih so na primer tudi polnila za ustnice, priznava slovenska digitalna vplivnica Sabrina Vidovič. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Oglaševanje na družbenih omrežjih je med influencerji ključnega pomena – predstavlja jim ključen vir zaslužka. Sabrina dodaja, da oglašuje le kakovostne izdelke. Že en sam slab izdelek bi ji namreč lahko uničil ugled in kredibilnost, njeni sledilci pa bi ji hitro nehali zaupati. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Hrana in celo ljubezen je po zaslugi nekaterih digitalnih izboljšav še bolj mamljiva. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Vplivneži dajejo vtis, da je celotno njihovo življenje naravnost popolno. Tudi Sabrina priznava, da je pomembno prikazovati pozitivne vidike življenja, vendar izopostavlja, da se je treba včasih ljudem tudi odpreti in jim pokazati tudi trenutke jeze in žalosti. Tako namreč spoznajo, da so tudi popolno naličeni digitalni vplivneži le običajni ljudje z običajnimi težavami. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Številni so do poklica "influencerja" še vedno precej skeptični. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Digitalni vplivneži so pripravljeni govoriti o številnih področjih svojega življenja – tudi o novem hišnem ljubljenčku. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Paradižnik ni nikjer bolj rdeč kot na Instagramu. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič
Treba si je priznati – pri bloganju o lepoti je urejenost ključnega pomena, še izpostavlja Sabrina Vidovič. Foto: Instagram/Sabrina Vidovič

Dodaj v

Sodobno "vplivništvo" – prodajanje olepšane resničnosti ali prava služba?

Na MMC-ju smo se pogovarjali s spletno "vplivnico" Sabrino Vidovič
20. julij 2018 ob 06:52
Maribor - MMC RTV SLO

Nekoč so otroci sanjali, da bodo postali tesarji, gradbeniki, zdravniki in učitelji – danes je idealen poklic za številne nekoliko drugačen. Tudi v Sloveniji namreč vse bolj priljubljeno postaja delo vplivnežev na družbenih omrežjih.

Nad vplivništvom ("influencerstvom"), novonastalim poklicem, ki v zadnjem času tudi pri nas naravnost cveti, številni še vedno vihajo nos. A treba bo pogledati resnici v oči sodobne generacije digitalnih domorodcev, pa tudi tistih, ki so še rojeni v obdobju črno-belih televizorjev, so vedno bolj povezane z "blogerji", "instagramerji", "youtuberji" in lepotnimi guruji. Omenjeni digitalni vladarji na množice vplivajo s svojim mišljenjem, početjem in dejanji, ki jih prikazujejo na družbenih omrežjih.

Vplivništvo postaja, pa če smo s tem zadovoljni ali ne, tudi vedno bolj priljubljena (in uspešna) tržna niša. Digitalni vplivneži pogosto nimajo zadržkov, ko gre za deljenje svojih osebnih podatkov; všečki, srčki in ogenjčki so novi statusni simboli, pa tudi močna valuta. Postati vplivnež oziroma "influencer" na družbenem omrežju je zato za mnoge mlade zanimiva karierna izbira.

"Ko povem, da delam kot vplivnica, me predvsem starejši ljudje pogledajo malo postrani. Ne razumejo, kaj točno naj bi to pomenilo. V mislih imam predvsem babice in dedke, pa tudi moj oče mi je še pred pol leta iskal 'pravo službo', čeprav sem mu že velikokrat povedala, da je moja služba super," je za MMC povedala Sabrina Vidovič, 25-letna Mariborčanka, ki jo sledilci na družbenih omrežjih poznajo pod imenom ManyLovesBySabrina. Vplivništvo je z vizualno izdelanimi in privlačnimi objavami omogočilo razcvet njenega prvotnega poklica ukvarja se namreč z ličenjem.

Sicer diplomirana slovenistka priznava, da je samo od vplivanja na omrežjih danes še težko živeti. "Pri nas 'živeti od influencerstva' uspeva le redkim, zelo uspešnim posameznikom. V mislih imam recimo Ajdo Sitar, ki se na slovenskih profilih giblje že dolgo, pa tudi Leo Filipovič, ki jo poznamo pod imenom Lepa afna," še dodaja nasmejana temnolaska.

Reklame na dveh nogah?
Levji delež zaslužka digitalnim vplivnežem prinaša predvsem sodelovanje s podjetji, ki si želijo, da ljudje, ki so družbeno prepoznavni in se lahko pohvalijo z več tisoč sledilci, na družbenih omrežjih promovirajo njihove izdelke. To je nekakšna digitalna simbioza, od katere imajo, če je sodelovanje pošteno, korist tri strani podjetje, potrošnik in navsezadnje tudi "influencer", ki si s takimi objavami uspešno gradi svoj spletni profil.

Pa vplivneži oglašujejo prav vsak izdelek? "Sodelujem s podjetji, ki so izkušena in dobra," zagotavlja Sabrina in dodaja, da izdelke pred promocijo vedno preveri.

Tudi nam so se ob pogovoru s Sabrino porajali nekakšni dvomi – pogosto namreč slišimo, da so "influencerji reklame na dveh nogah" in da so pripravljeni oglaševati vse, za kar jim podjetja plačajo. "Nikoli ne smeš izdelka oglaševati samo zato, ker si ga od nekega podjetja dobil zastonj. Taka nepoštenost se na koncu vrne. Ljudje bodo videli, da je stvar zanič, drugič pa ti več ne bodo zaupali. Z nepoštenostjo si nočem pokvariti ugleda," je omenjeno zavrnila Sabrina in dodala: "Mlade punce se po nas, influencerjih, zares zelo zgledujejo – zaradi njih se trudiš biti kar se da dober in tudi pošten. Zato ne priporočam izdelkov, ki niso dobri in kakovostni. Mlada dekleta so v ličila, ki jih na družabnih omrežjih priporočam jaz, mogoče vložila tudi svoje prihranke, svojo žepnino. Nočem, da so razočarane."

Če si strateško dober, lahko "blogaš" celo o leposlovju
Ampak kako na ljudi resnično vplivati? Vplivanje je mogoče lahko le pod pogojem, da najprej pritegnemo pozornost množic, Sabrina pa poudarja, da je to zelo zapleten proces. "Če želiš biti uspešen influencer, moraš objavljati načrtno, z nekim namenom, z neko ambicijo. Konkurenca je danes na tem področju izjemno velika, zato ni več dovolj samo, da si recimo zanimiv kot individuum, kot oseba – dober moraš biti na različnih področjih. Na sliki, v pisanju, v strateškem objavljanju. Vedeti moraš, kaj bo ljudi pritegnilo, na kaj se bodo odzvali," še pojasnjuje.

Vidne postanejo predvsem objave, ki se ljudi dotaknejo: "Velik uspeh lahko na primer doživijo objave, v katerih se predstaviš kot oseba, pa tudi tiste, v katerih se dotakneš kakšne izmed bolj kontroverznih tematik. Sporno je na družabnih omrežjih danes lahko vse, kar je na primer povezano s povečanjem ustnic, ker to še ni znano vsem, hkrati pa to ostaja neka 'tabu' tema. Zanimive so recimo tudi mlade mamice. Včasih so bili aktualni tudi podaljški za lase – danes so ti že popolnoma običajni."

Danes so priljubljene zelo raznovrstne oblike vplivništva. Medtem ko je Sabrina Vidovič "lepotna vplivnica", ki se želi širiti tudi na druga področja, mladenka poudarja, da lahko vplivaš s tako rekoč čimer koli potrebna je le dobra strategija in velika mera inovativnosti. "Na Instagramu lahko uspe vsak, ki ima dober načrt. Dobro moraš poznati različna področja hkrati namreč delaš kot ekonomist, kot pisec, kot fotograf. Pomembno je dobro premisliti, kdo bo tvoja ciljna publika. Tudi barmani so recimo dobri in prepoznavni na družabnih omrežjih. Prepričana sem, da obstajajo na primer na družabnih omrežjih tudi profili, ki se ukvarjajo z literaturo in so v tem uspešni. Bistvena je strategija," še dodaja.

Treba se je odpreti
Prva in najpogostejša napaka, ki jo podjetja delajo pri izbiri vplivnežev, je ta, da se preveč osredotočajo na številke – menijo, da večje število sledilcev zagotavlja tudi večjo kakovost, pri tem pa ne upoštevajo dejstva, da se sledilce dá tudi kupiti ali jih dobiti na druge, nelegitimne načine. "Ni vedno vse v številkah. Veliko bolj pomembno je, da ti ljudje zaupajo in da imajo tudi dobre razloge za to, da ti zaupajo. Sledilcem je vredno pokazati tudi to, da si človek kot vsi drugi in da imaš tudi ti težave. Ko vidiš osebo, ki se odpre, ji lahko še bolj verjameš. Ni vse samo najboljši izdelek, najlepša kavica, najboljša torbica – pri influencerstvu je pomembno izpostaviti tudi svojo 'človeško plat',"

Kako dolgo bo "vplivništvo" živelo?
Ker je vplivništvo novodobni poklic, pri nas ni ljudi, ki bi se z njim ukvarjali že več desetletij, Sabrina pa upa, da bo živel še zelo dolgo. "Mislim, da bo ta poklic obstal. Upam pa, da se vse skupaj ne bo prenašalo le na mlajše generacije, temveč da se bomo starejše blogerke s tem lahko ukvarjale tudi v prihajajočih letih. Mogoče se bomo z lepotnega bloganja preusmerile na stvari, ki so večini pomembnejše v drugih življenjskih obdobjih, recimo na družinsko bloganje," še izpostavlja.

Klara Širovnik
Prijavi napako
Komentarji
fah-q
# 20.07.2018 ob 07:23
o moj bog...in tole ima vpliv?

jst se vdam...
mrblack
# 20.07.2018 ob 07:06
Prodajanje megle je že od nekdaj bilo profitabilno.
Gaius Julius
# 20.07.2018 ob 07:19
Ti influencerji mi delujejo kot samo poosebljanje plehkega turbo potrošništva...
Binder Dandet
# 20.07.2018 ob 07:33
"o moj bog...in tole ima vpliv? "

Problem je, da ima verjetno na mlade punce res določen vpliv. Vse morate biti plastične pri 25ih, najte si deda, da vas bo po peščenih plažah fural, ve pa boste uživale v brezdelju itd.. Čist zgrešeni ideali. Tale očitno cilja na tujino, ker v Sloveniji ne vem kako bi od tega živel. Zato tudi angleški zapisi.
as_if
# 20.07.2018 ob 08:07
Influencerka ali ne, izgleda obupno. Nobena kozmetika in kremica ji tule ne pomaga.
Brannigan
# 20.07.2018 ob 08:11
O moj bog v kaj se je spremenila v 6 letih.
Iz neke naravne, človeške lepote v digitalno lutko...
Pa saj ko pogledas te današnje slike je človeku jasno, da ima več pudra kot kože.
Jao jao...
Tominc
# 20.07.2018 ob 07:54
Sodobni svet-preko spletnih omrežij ljudje prodajajo svoje "popolno življenje" v realnosti pa je popolnoma drugače. Naredi se vse , da se dobi čim več "likov" ali ogledov. Včasih pogrešam čase, ko še ni bilo toliko socialnih omrežij, ko se ljudje še pogovarjali med seboj.
7up
# 20.07.2018 ob 07:04
No ja nekih hudih denarjev tukaj ravno ni - slovenski trg je bisrveno premajhen.
Funai
# 20.07.2018 ob 07:55
Ko folk zgubi osebni kompas in zapravlja svoj zuvljenjski cas za take bedastoce, je to klic na pomoc.
rooster
# 20.07.2018 ob 08:30
Če bo šlo tko naprej, kako bo izgledala šele čez 6 let...
gsajn
# 20.07.2018 ob 08:10
Socialna omrežja oz. t.i. 'influencerji' na socialnih omrežjih prodajajo neko svoje idealno življenje, ki pač ne obstaja in po nobeni logiki ne more obstajati. Zato prihaja pri mladih do čisto zgrešenih idealov in nekih ogromnih pričakovanj o življenju, da kako je pa vse samo lepo z rožicami postlano, da kako obstaja samo sreča, lepi občutki in kako je življenje en velik dopust...
No zaradi tega prihaja do slabe volje in nesreče veliko prej, kot bi prišlo sicer, saj se ob vsaki najmanjši oviri oz. preizkušnji v življenji kar naenkrat vse poruši. To postaja kar problem, če si posameznik ni sposoben nekako "sfiltrirati" teh vsebin :)

ki jih je pač nemogoče doseči, ko gledajo te wnb znane osebnosti, ki prikazujejo življenje kot en velik dopust.
E24
# 20.07.2018 ob 08:24
Ne bi ji sledil niti v xxx .....
Fleaa
# 20.07.2018 ob 08:33
jao, jao ... me je groza v kakšen svet sem otroke naredu.... katastrofa....
tale punca gor bi pa mogla na kak specialistični pregled
Krjavelj
# 20.07.2018 ob 08:24
Ojoj, ko sem videl sliko in potem post ki ga je nekdo prilepil kakšna je bila 6 let nazaj...
In, o moj Bog, in jaz sem s končanim šestletnim faxom brez službe???
Robin Lood
# 20.07.2018 ob 08:18
Da vse svoje osebne podrobnosti prodaš za par€/mesec, je res grozljivo. Najhuje je s takimi ljudmi v družbi, ker se konstantno gledajo, popravljajo, razmišljajo zgolj o sebi in kako bodo posneli tisti vlog, itak nujno do večera. Teh ljudi ne motem spremljati, ker se mi enostavno smilijo, še bolj pa se mi smilijo ljudje okoli njih.
bleeeee
# 20.07.2018 ob 09:59
Najslabše človeške lastnosti - samovšečnost, plehkost, osredotočanje izključno na videz, zasledovanje instant slave ter oglaševanje nepotrebne krame - združene v poklic.
FBR
# 20.07.2018 ob 08:42
Fake uči, fake ustnice, fake .... = fake življenje :) .... na dolgi rok polom. Lepo gre z leti na žalost/srečo samo navzdol.

Pa srečno v iskanju sreče v eksternih stvareh
Cini Minis
# 20.07.2018 ob 08:17
meni zgleda, kot lutka v izložbi...čist umetna
Demosten18
# 20.07.2018 ob 07:25
Meni se pa to sploh ne zdi sporno. Influencerji so lahko iz marsikaterega področja in nekateri dejansko povedo/pokažejo kaj pametnega. Če ne drugega obstaja par (npr.) zelo dobrih kuharskih profilov, kjer dobiš kako idejo kaj in kako skuhat, pa moje kolegice spremljajo par teh mami blogerk kjer dobijo kup namigov kaj kupit otrokom, kje so razprodaje, pa še kode za popust...nič slabega in nekoristnega torej.

Obstajajo pa tudi budaleštine, kjer se raznorazne wannabe zvezdnice kažejo na raznoraznih večerjah in počitnicah, ki jih same v življenju ne zaslužijo, uporabljajo pa take filtre, da je vsaka voda živo zelena, vse ostalo pa vleče nekam na oranžno. Tisto je pa pač bedarija, ki je ne gledaš, saj te nihče ne sili.
generusus
# 20.07.2018 ob 10:00
Ženske zmotno mislijo, da so umetno napihnjene ustnice privlačne na pogled in da bodo lahko na ta način omrežile moškega. Ta fiksna ideja je tako trdoživa, da se za ta nesmiseln poseg odloča čedalje več žensk. Večina rezultatov da nenaravni videz.
Guliarth
# 20.07.2018 ob 08:36
Sabrino sem prvič videl pred 4 leti, naravna lepota, ki se je danes za masko popolnoma izgubila. Ni mi jasno, da se lepa faca želi lepšat, ko se pa s tem grša.
izo
# 20.07.2018 ob 08:07
No ja nekih hudih denarjev tukaj ravno ni - slovenski trg je bisrveno premajhen.

zato se gre na net. samo tam hitro opaziš, da je vsaj 100 ali miljon podobnih pred tabo..
redwinger
# 20.07.2018 ob 08:42
Tako je to danes vse bi delali samo delali nebi!
Pa ne morem verjet v kaj se je spremenila tale punca,na tistih slikah par let nazaj je bila dejansko lušna in,ko sedaj pogledam sliko 1 mi je kar slabo kaj je naredila iz sebe.
Upam,da si punca prebere kakšen komentar tule.
Dolenjc
# 20.07.2018 ob 09:22
Brez dodane vrednosti. Predvsem pa brez občutka za realno življenje.
FrancL
# 20.07.2018 ob 09:11
Sicer pa naj bi bila stara 25, izgleda pa kot 55. ;-)
kristt
# 20.07.2018 ob 10:15
gledam prvo sliko in se smejem, prav grada je s temi ustnicami, sem pa jaz lani zelo podobno zgledal, ko me sršen pičil v zgornjo ustnico, sicer je bolelo ko sam hudič, a nisem zapravil nič denarja za napihnjene ustnice.... tako da priporočam vsem ki želijo imeti namesto ustnic šobe....
p.s. za stranske učinke (vrtoglavica, možnost zadušitve in nezmožnost hranjenja (..cca 2 dni), alergeni ško idr., ne odgovarjam
Jarik
# 20.07.2018 ob 10:05
Nič ni narobe s punco, ki se je prilagodila svojim in zunanjim potrebam.
Hecno pa se mi zdi kam gre ta svet, da iz simpatičnega dekleta (morda tudi pametnega, takrat pred 6 imi leti) nastane Angelina Jolie s ta debelimi ustnicami, ki so vsaj za mene grde, kot karikatura prostitutke.
Verjetno je bistro sodobno dekle, katere mi starejši več ne razumemo (sem malo čez 50), vendar moram reči, da se je navkljub modernemu ličenju in poznavanju le tega postarala za več kot 6 let od tistega posnetka v Zadovoljna.si, ki jo je prilimaj forumaš Biner Dandet.
Naj ji bo lepo, kot tudi vsem občudovalcem....
ZRC
# 20.07.2018 ob 09:00
@Binder

Dobro si tole izvohal :) Punca je takrat bila res lepotička. Tole zdaj pa ... Da tole narediš iz sebe. Svet gre v maloro.
friks
# 20.07.2018 ob 14:31
Imajo pa samozavest serijsko ugrajeno, ni kaj. Mislim, mene bi blo res sram pri 25 napisat, da že 10 let nisem bil na kolesu. lol
aljaz26
# 20.07.2018 ob 10:12
Wow v sestih letih od princeske do...
alcatraz
# 20.07.2018 ob 09:39
Ista punca 6 let nazaj.:)

k a t a s t r o f a!
in to naj ostali za zgled jemljemo?
krumpek
# 20.07.2018 ob 09:22
Se mi zdi, da raje 8 ur kopam jarke na Ljubljanski obvoznici kot pa 8 ur se slikam in iščem prave hashtage za Instagram.
stadion
# 20.07.2018 ob 09:16
Kako bo influencer vplival na influencerja. To bo navzkrizje interesov.
Nadja92
# 20.07.2018 ob 08:24
Ma kr neki, precej mojih znancev se hoče it neke fitspo instagrame in uporabljajo hasgtage ne vem kakšnih znamk in firm.
Dumr
# 20.07.2018 ob 16:03
Ko veš da boš v življenju propalica, začneš razmišljati o tem kako bi postal blogger/lifestyle influencer/instagram model, daš par pronicljivih slik na katere si ga tipi ki jih nikoli ne bi pogledala, drajsajo, dobi par lajkov in foloverjev v pričakovanju novega drk materiala in se kasneje spremeniš v sponzorušo, brez ljubezni in sreče, vsako jutro vstajati ob človeku ki ga komaj poznaš, ampak važno da ma keš. Potem na kavici malo potarnaš da je bedn in plitek tip, ki te ima ob sebi samo za lutko, zaviješ v emporium in si kupiš kakšno cunjico da se malo potolažiš, pofotkaš malo šoping "ker živiš popoln lajf" daš v story. Potem pa spotoma domov ker te malo daje lakota, zaviješ v sosednji špar po s-budget sir in posebno salamo in domov, k tipu ki ga ubistvu samo prenašaš. Potem enkrat proti poletju te nek drugi mačo povabi na morje, sprejmeš vabilo, pustiš tipa v upanju na večjo ribo. Potem na morju po pričakovanjih tipa daš noge narazen in cikel se ponovi. Dokler ne boš 35 40 let stara ko se bo povesila rit oprsje in bo followerjem zmanjkalo materiala za drk.
smbu
# 20.07.2018 ob 09:38
Sem mislisl, daje prva slika fotošop (resno!)
džeko
# 20.07.2018 ob 07:17
Ljudje mislijo, da se milijoni vlagajo v našo korist. Sedaj bi morali to ignorirat in ne kupiti nobenega takšnega avtomobila.
To bo samo za nadzor in cuzanje denarja in vse kao v našo korist......
Jean Tonic
# 20.07.2018 ob 11:46
Očitno je dobra v svojem poslu. Prišla je med osrednje novice glavnega državnega portala, dobila cel kup komentarjev in očitno nadaljnjih ogledov svojega YT kanala. V svetu, v katerem živi ona, šteje samo to. Mogoče bo zvečer kakšno od maskare zapacano solzico spustila, ker so jo žleht komentatorji označili za umetno, plastično, postarano, turbo-folk praznoglavko, a jo bo hitro minilo.

Svet je pač tak. Nekaj pastirjev in veliko ovc.
miss_theory
# 20.07.2018 ob 10:12
Bog živi potrošništvo!
Jon Sneg
# 20.07.2018 ob 13:54
Oni so ustvarili za milijardo premoženja. In potem je folk neumen, ker ti nisi ustvaril niti 0,01% tega?

Očitno je edina vrednota ustvarjati miljardno premoženje, pa čeprav na način da ničesar pametnega ne počneš. Odnosno da poneumljeno, z virusom konzumerizma okuženo občestvo gleda tuja življenja. No saj, dandanašnji kapitalizem rabi od Kmetij, Kardashianovih, Big Brother,..., obsedene ljudi. Le-ti namreč ne razmišljajo preveč s svojo glavo, da bi uvideli, da se spreminjajo v robote, sprogramirane za vsakodnevno "služba-postelja-služba".
rooster
# 20.07.2018 ob 09:35
Če se ji ljubi cel dan lišpat

Nismo se obregnili ob lišpanje.... ampak ob to, da se sedaj mora lišpat, pred 6limi leti pa se ji sploh ni blo treba, ker je bila res naravna lepotička.
matejagr
# 20.07.2018 ob 18:44
Plasticna oseba v plasticnem okolju zivi plasticno zivljenje.
Super je. A je to eksperiment?
Gaius Julius
# 20.07.2018 ob 11:32
Malo sem pogledal njene videe na Youtubu. No, bolj preskakoval. Nič posebno revolucionarnega, kot neka vaška verzija Kardashianke. Ampak komentarji... seveda same punce, itak, ki pa v več kot 95% hvalijo njeno lepoto. Vse te punce bodo na njen videz gledale kot na ideal, ki se mu bodo hotele približati ali ga celo preseči.

Ne rečem, makeup obvlada. V nulo. Problem je količina. Ne vem no, če si jaz dam malo gela na lase, to ponavadi izboljša moj videz. Če pa bi si stisnil celo tubo na glavo...

O ustnicah pa raje ne bom. Naj si sama pogleda komentarje tukaj, morda pa lahko vplivamo na…vplivnico? :D
piarija
# 20.07.2018 ob 10:58
kdaj bojo ženske dojele, da so z botoxom povečani žnabli neprivlačni do amena ?..to skor nobeni ženski ne paše in jo definitivno nardi bl grdo...enako je s tetovažami....
fah-q
# 20.07.2018 ob 22:30
@Skippy
Oni so ustvarili za milijardo premoženja. In potem je folk neumen, ker ti nisi ustvaril niti 0,01% tega?

španci pravijo da psu z denarjem rečemo gospod pes (al perro que tiene dinero se le llama señor perro)...bob marley je bil modrejši...in rekel, da so nekateri tako revni, da je denar vse kar imajo...(Some people are so poor - all they have is money)

pa sam oceni, kam spadaš...
generusus
# 20.07.2018 ob 12:25
Še enkrat: umetno napihnjene ustnice moškim niso všeč, vsaj veliki večini ne, morda kakšnemu od stotih. Ženske bi res morale malo bolj paziti na to preden si nepovračljivo pokvarijo videz.
Dumr
# 20.07.2018 ob 15:56
Tole vse skupaj je, fake life. Dokumentiran v dnevno dozo sličic in reklam. Raje kucam kodo par ur na dan, grem domov k punci ki ne rabi biti fejk kot ta qqš, jo peljem na sladoled in sprehod in se ne rabim prodajat nikomur da bi si lahko privoščil peščene plaže ali nov kos oblačila, ali česarkoli podobnega. Na srečo imava s punco več kot zadovoljive prihodke da si lahko privoščiva marsikaj in živiva neobremenjeno in srečno življenje.
Khallesh
# 20.07.2018 ob 09:41
Digitalni vplivneži pogosto nimajo zadržkov, ko gre za deljenje svojih osebnih podatkov; všečki, srčki in ogenjčki so novi statusni simboli, pa tudi močna valuta. Postati vplivnež oziroma "influencer" na družbenem omrežju je zato za mnoge mlade zanimiva karierna izbira.

"Mislim, da bo ta poklic obstal. Upam pa, da se vse skupaj ne bo prenašalo le na mlajše generacije, temveč da se bomo starejše blogerke s tem lahko ukvarjale tudi v prihajajočih letih.


No, če se bo tole celo obdržalo, potlej bodo pa najbrž kar držalo, da bo v prihodnosti eden najbolj čislanih in iskanih poklicev skrbnik spletne varnosti in zasebnosti...
Mr.Mr.
# 20.07.2018 ob 08:51
Dejstvo je, da se to dogaja že dolgo v vseh branžah. Mladi potrebujejo vzornike, za razliko od starejših, ki smo že "vzorčeni". :)
Nogometne zvezdnike plačujejo samo zato ker vedo da bo zaradi tega več denarja v podjetju. Ko je zadnje čase en znani nogometaš prestopil v Milano menda, so v enem tednu prodali toliko dresov "sledilcem", da se lepo manejo roke. Tudi to je čisto vplivništvo, samo da je v resničnostni, standardni obliki.
Kazalo