"Vsi izdelki bodo tako kot do zdaj temeljili na uporabnosti, kakovosti in dovršenosti v izvedbi," pravi Mesarič. Foto: Oblikovalski studio Mashoni
Leseni magnetni obešalniki se lahko pritrdijo na katero koli kovinsko površino, namenjeni pa so predvsem shranjevanju predpasnikov, kuhinjskih krp in rokavic. Foto: Oblikovalski studio Mashoni

Trije novi izdelki: set magnetnih obešalnikov, stojalo za kuhana jajca in koktajl palčka za drobljenje ledu in začimbnic, sledijo filozofiji nadgrajevanja ribniške tradicije in spoštovanja lesa. Vse izdelke izdelujejo lokalni ribniški obrtniki, saj so snovalci prepričani, "da znamka pripomore k prepoznavnosti obrti v Ribnici".

Znamka Ribrand je pred slabim letom nastala na pobudo Janeza Mesariča, v sodelovanju z Rokodelskim centrom Ribnica, v katerem Mesarič poučuje industrijsko oblikovanje, z željo, da bi izpostavili dobro prakso povezovanja sodobnega slovenskega oblikovanja z domačo obrtjo. Za celotno zasnovo izdelkov še vedno stoji mlad kolektiv oblikovalcev Studio Mashoni (Janez Mesarič, Maša Majce Mesarič, Petra Bukovinski), ki je bil letos za set geometrijsko oblikovanih kuhalnic z vgrajenimi magnetki, s katerimi se lahko pritrdijo na kovinsko površino, nagrajeni z oblikovalsko nagrado Red Dot Award 2016.

Prejeta nagrada jim pomeni predvsem potrditev, "ali jo bomo znali izkoristiti tudi v prodajnem smislu, pa je še prezgodaj napovedovati", pove Janez Mesarič in doda, da bodo v nadaljevanju oblikovali tudi izdelke, ki ne bodo vezani le na kuhinjo. "Vsi izdelki bodo tako kot do zdaj temeljili na uporabnosti, kakovosti in dovršenosti v izvedbi."

Ostati želijo butična blagovna znamka
Kljub velikopoteznim načrtom za prihodnost pa znamko Ribrand gradijo počasi, saj želijo ostati "butična blagovna znamka". Kolekcijo Izbrano za hrano so oblikovali predvsem zato, ker so opazili, da je za manjšimi izdelki večje povpraševanje. "Zanimanje za naše izdelke je večje med tujci, ki za manjše in lažje izdelke hitreje najdejo prostor med prtljago. Prav zaradi tega razloga smo se pri dopolnitvi kolekcije odločili za manjše izdelke."

Kot pravijo, pa se je kolekcija Ribrand v praksi dobro obnesla, večjih pomanjkljivosti niso odkrili, tudi reklamacij ni bilo. "Nadgradili bomo le set za sol in poper v obliki hišk, ki imajo v novi generaciji integrirane magnetke za točnejše pozicioniranje odpiralnega patenta na spodnji strani. Sicer pa razmišljamo tudi o tem, da bi sčasoma dodali še kakšno 'special edition' kolekcijo."