Dolce & Gabbana sta svojo modno revijo naslovila Viva la mamma. Foto: Reuters
Dolce & Gabbana sta svojo modno revijo naslovila Viva la mamma. Foto: Reuters

Manekenka v šestem mesecu nosečnosti, tri lepotice so v naročju nosile dojenčke, nekatere so za roke vodile malčke, v ozadju pa je ves čas odmevala uspešnica zasedbe Spice Girls Mamma. Kakšna je rdeča nit modne revije, ki je potekala v okviru milanskega tedna mode, je bilo sicer jasno že takoj na začetku, saj na oblačilih, v katerih so se po pisti sprehajale manekenke, ni manjkalo ključne besede: Mama.

Dvojec Dolce in Gabbana se je tudi pri oblačilih igral s simboli plodnosti, materinstva, ženskosti - enodelne, oprijete obleke, ki poudarjajo ženske obline, rožasti vzorci in potiski, čipka so bili glavni aduti ženstvene kolekcije, manjkalo pa ni niti modnih dodatkov, ki jih potrebuje vsaka sodobna mati, na primer velikih torb.

Kakšna kreacija je sicer od osrednje teme morda odstopala (na primer z dragulji okrašene slušalke, ki bodo menda prihodnjo sezono obvezen modni dodatek mladih in bogatih), a načeloma je bila modna revija pravi poklon materinstvu, piše Guardian.