Britney Spears je novi obraz modne hiše Kenzo. Foto: Reuters
Britney Spears je novi obraz modne hiše Kenzo. Foto: Reuters

"Smo prepričani, da je to Britney Spears," je na Twitterju zapisal glasbeni kritik Joe Coscarelli. "Če je to Britney Spears, potem je nisem nikoli niti poznal," se glasi eden izmed zapisov na družbenih omrežjih. Številni so opozorili na težavo, ki je še posebej očitna v svetu zabave: "Ko je 36-letna ženska obupno preoblikovana z namenom, da je spet videti kot 18-letnica, zagotovo postane žrtev staranja."

Pri modni hiši so z videi skrivnostne plavolaske iz dneva v dan stopnjevali radovednost sledilcev, ki so se spraševali, kdo je novi obraz. Kot so ob imenovanju novega obraza dejali, so se za Britney odločili, ker odlično ponazarja rdečo nit ikone: "Britney Spears je ikona, tako da se popolnoma vključuje v kampanjo Memento," je povedal kreativni direktor Kenza Humbeto Leon. Dodal je: "Je legenda na svojem področju, je na ravni Michaela (Jacksona) in Madonne ter drugih ikon."

Fotografije za kolekcijo La Collection Memento No. 2, ki poudarja džins, je posnel priznani fotograf Peter Lindbergh.

To je prva večja modna kampanja za slavno pevko.