Lourdes za Stello McCartney. Foto: Instagram Stella McCartney
Lourdes za Stello McCartney. Foto: Instagram Stella McCartney
false
Lourdes je pri rosnih 13 letih z mamo Madonno ustvarila modno linijo za mladostnice po imenu Material Girl. Foto: Reuters

Priznana modna oblikovalka, ki ima sicer tudi sama slavnega očeta, legendarnega glasbenika Paula McCartneyja, je za najnovejšo kampanjo želela Madonnino hčerko Lourdes.

19-letna Lola, kot tudi rečejo hčerki pevke in plesalca Carlosa Leona, predstavlja najnovejšo dišavo modne znamke po imenu Pop, Stella pa je povedala, da Lolo pozna od njenih malih nog, saj jo veže prijateljstvo z Madonno: "Poznam Lolo od njenega rojstva, videla sem jo odraščati, postala je navdihujoča mlada ženska. To je njena prva kampanja, Lola se je razcvetela."

Glavna vloga je pripadla prav Loli, ki je ob izidu kampanje spregovorila tudi o odraščanju pod žarometi: "Veliko ljudi ocenjuje moj sleherni korak, zame pa je pomembno, da jim ne dovolim, da to vpliva na moje življenje."

Za promocijo dišave je Stella imenovala še ambasadorke igralko Amando Stenberg, pevko Grimes in Kenyjo Kinski-Jones, hčerko Quincyja Jonesa in Nastassje Kinski. "Gre za čudovita mlada dekleta in zanimivo je, da čeprav ne veste, kdo so, želite to izvedeti. Želeli boste vedeti več o njihovih karierah, želeli boste videti, kako odraščajo, želeli boste slišati, kaj vam morajo povedati. Želela sem imeti skupino deklet, ki bodo znala nastopiti skupaj, pa tudi posamezno," je povedala Stella in dodala, da so veliko pozornosti namenili izbiri zaščitnih obrazov.

Kampanjo so posneli v Kaliforniji.