21-letna Cara in njen 80-letni prijatelj Karl med obloženimi policami Chanelovega supermarketa. Foto: Reuters
21-letna Cara in njen 80-letni prijatelj Karl med obloženimi policami Chanelovega supermarketa. Foto: Reuters
Voda z značilnima prepletenima C-jema. Foto: Reuters

Razvpiti nemški modni guru je dolgonoge mladenke prav v športno obutev (tudi v superge do kolen, ki so še meča suhljatih manekenk naredila malce čokata) napravil tudi na reviji kolekcije pret-a-porter v pariškem Grand Palaisu, ki pa se je tokrat prelevil v čisto pravi Chanelov supermarket.

Tisti izbranci, ki so dobili vabila na enega izmed vrhuncev pariškega tedna mode, so se lahko sprehodili med policami vsakdanjih izdelkov - prek sirov (smo le v Franciji!) in salam do čokolade ter gumijastih rokavic za čiščenje -, označenih z nikakor ne vsakdanjima prepletenima C-jema, simbolom slovite pariške modne hiše, na čelu katere je Lagerfeld že več kot 30 let.

Zadnja leta se v želji, da bi se približali novim generacijam (premožnih) porabnic, Chanel pogosto povezuje s popzvezdnicami, kot sta Lily Allen in Rihanna, ki ni manjkala niti na "glamuroznem šopingu".

Prvo ime med modeli je bila vseprisotna Cara Delevingne, še ena predstavnica mlade generacije "it" deklet, ki ji je pripadla čast, da se je med policami sprehodila s samim Kaiserjem Karlom.

Seveda je imel belolasi oblikovalec z obveznim konjskim repom in črnimi sončnimi očali v orokavičeni roki pametni telefon, saj vendar nikoli ne veš, kdaj pade priložnost za kak "sebek" (selfie).