Kolekcija sovpada z lansiranjem bližnjevzhodne spletne strani DKNY. Foto: DKNY
Kolekcija sovpada z lansiranjem bližnjevzhodne spletne strani DKNY. Foto: DKNY

Poletna kolekcija je luč sveta ugledala nedolgo za tem, ko je DKNY lansiral svojo bližnjevzhodno spletno stran in kampanjo, v regiji pa ima že nekaj časa celo vrsto butikov.
Kolekcija šteje 12 kosov ohlapnih krojev, med katerimi navdušujejo kombinacija potiskanih hlač in bluze, dolgo krilo, oranžna maksi obleka z dolgimi rokavi ter dolge enobarvne obleke zemeljskih in mornarsko modrih tonov.

Kot navaja spletna stran, je kose navdihnil svetovljanski glamur, skupaj pa jih je v kolekcijo sestavil "svež, praznični duh". Za kolekcijo se je DKNY povezal s kuvajtsko modno urednico Yaldo Golsharifi in modno oblikovalko iz Dubaja Tamaro Al-Gabbani, ki sta tudi zvezdi kampanje, ki jo je v Dubaju posnel emiratski fotograf Saeed Al Khalifa.

Glamurozno in skromno hkrati
Kolekcija bi lahko postala prelomna, saj skuša pokazati, da muslimanke s svojimi omejitvami pri oblačenju niso obsojene na brezoblične halje, ampak so lahko tudi one šik, elegantne, glamurozne in še vedno skromne.

Kot piše Independent, je DKNY potegnil briljantno potezo, s tem ko je za kolekcijo angažiral muslimanki, ki sta profesionalki v svetu mode, tako da dobro poznata kontekst in zahteve žensk, ki jim je kolekcija namenjena. Roke in noge so pokrite, ni globokih dekoltejev, silhuete pa niso pohujšljive. Tkanina pada ob telesu naravno, ob oblinah, ne da bi jih poudarjala.
Leta 1989 ustanovljena znamka DKNY, ki ima, kot je razvidno iz imena, sedež v New Yorku, je cenovno malce dostopnejša linija oblačil ameriške modne oblikovalke Donne Karan.