"Šlo je za projekt iz nečimrnosti; Michael je hotel igrati pošast. Vse se je razraslo iz tega - in poznejši spektakularni uspeh me je popolnoma osupnil," se spominja John Landis, režiser videospota hita Thriller. Foto: YouTube
Predstavniki Michaela Jacksona trdijo, da je bilo do zdaj na svetu skupno prodanih več kot 105 milijonov izvodov albuma Thriller. Foto: Wikipedia

najbolje prodajani album vseh časov. Pričakovali bi, da je skladbo, ki je zaznamovala Jacksonovo kariero, glasbenik svoji družini predstavil precej slovesno ...

O razkritju kultne pesmi je v radijski oddaji Big Top 40 pred kratkim spregovorila Janet Jackson, sestra pokojnega pevca. "Mike me je prosil, naj sedem v avtomobil, in me vprašal, ali si želim slišati njegovo novo pesem. Želel si je mojega iskrenega mnenja. Šele po najinem "sestanku" je skladbo predvajal drugim ..." je povedala 52-letnica. "Samo sedela sva v avtomobilu in jo poslušala znova in znova," je še nostalgično dodala.

Thriller ni zaslovel le zaradi besedila, ritma in zvočnih učinkov – med zvezde ga je izstrelil videospot, ki ni nastal kot posledica kakega briljantnega umetniškega koncepta. Vsa ideja je bila v tem, da je Michael Jackson "hotel igrati pošast", je v preteklih intervjujih povedal režiser videospota John Landis.

Jackson se je na Landisa obrnil, ker mu je bila všeč njegova komična grozljivka An American Werewolf in London (1981). Sešla sta se z mojstrom filmske maske Rickom Bakerjem in skupaj so se lotili brskanja med fotografijami iz starih grozljivk.

"Izkazalo se je, da Michael pred tem ni videl veliko grozljivk, ker so se mu zdele preveč strašljive," se spominja Landis. "Navdušen sem bil nad njim. Hotel je imeti zombije, ampak najbolj ga je veselilo, da se bo lahko sam prelevil v pošast," še pravi.