Zabava

Poudarki

  • iNEXT napoveduje novi električni BMW
  • V serijski obliki bo zaživel leta 2021
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 10 glasov Ocenite to novico!
Sodeč po skici, je tudi BMW za svoj novi električni model izbral športno terensko obliko. Foto: BMW

Dodaj v

To je najnovejši električni BMW

BMW iNEXT
18. maj 2018 ob 06:50
München - MMC RTV SLO

BMW je začel počasi razkrivati svoj novi električni model. Za zdaj je pokazal le silhueto avtomobila, ki se bo letos prvič pokazala kot študija, čez tri leta pa že v serijski obliki.

Novi električni bavarec, imenovan iNEXT bo že leta 2021 na ceste prinesel kup inovacij. Ob tem imamo v mislih električni pogonski sklop, možnost avtonomne vožnje, napredne varnostne sisteme in najnovejše tehnologije za multimedijske vsebine.

Sodeč po skici, se zdi, da gre za nekakšno evolucijo modela i3 s pridihom terenskega križanca. Ravna strešna linija namreč poteka vse do prtljažnih vrat, opazimo pa tudi poudarjena blatnik, kar nakazuje, da gre za avtomobil v slogu športnih terenskih vozil. Zanimiv detajl predstavlja obroba stranskih stekel, ki spominja na za BMW značilni ledvički.

Osnova za vse prihodnje modele
Predsednik uprave bavarskega proizvajalca, Heral Krüger, je ob predstavitvi skice na letni skupščini družbe povedal, da iNEXT predstavlja osnovo, na kateri bodo nastajali BMW-jevi modeli in modeli drugih znamk v okviru skupine. Gre namreč za avtomobil, ki združuje vse glavne tehnologije za mobilnost prihodnosti. iNEXT je popolnoma električen in popolnoma povezan avtomobil, ki bo ponujal tudi visoko stopnjo avtonomnosti. Še letos bo zaživel v obliki študije vision, že čez tri leta pa kot serijski model, ki bo nastajal v Dingolfingu. Gre za BMW-jevo največjo evropsko tovarno, kjer trenutno izdelujejo modele serij 3, 4, 5, 6 in 7, električna modela i8 in i3 ter karoserije za Rolls Royce.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
camilo
# 18.05.2018 ob 08:48
@jankoP Zagotovo bodo so Švabi prebrali tvoj komentar in si še sedaj ne oprostijo, da te niso zaposlili. Namreč zgolj s tvojim razmišljanjem bi bili sedaj lahko na ravni Tesle (tehnološko in finančno). ;)
rdečinavijač
# 18.05.2018 ob 11:51
Kot da bi en študent v Photoshpi naredu par linij.
Cel svet na vsakem področju je postal samo še en PR draženje.
feminist
# 18.05.2018 ob 12:16
Kaj sploh debatirat o Tesli?

poleg vseh napak, ki si jih nastel se vedno drzi dejstvo da je bila Tesla najbolj prodajan el. avto lanskega leta na svetu - po mnenju poznavalca z "insajderskimi" informacijami Luke Novaka so prodajne stevile najvaznejsi podatek ki govori o kvaliteti avtomobila in zatorej je po tej logiki tudi Tesla najboljsi el. avto na svetu.
Cblza
# 22.05.2018 ob 08:32
Predsednik uprave BMW je Harald Krüger.
Luka Novak
# 18.05.2018 ob 19:26
Sodeč po skici, se zdi, da gre za nekakšno evolucijo modela i3 s pridihom terenskega križanca.

Nekaj podobnega kot Jaugar I-Pace ali Audi Q6 e-tron ali MB koncept EQC oz. EV verzija X5.

Pred njim bodo iz BMW skupine prišli še nekateri drugi modeli v EV izvedbi (Mini, X3, možno tudi serije 3,5,7) . »Čez tri leta v serijski proizvodnji« pomeni, da je skica lahko grob obris izbranega predloga (v javnost so nekatere njegove podrobnosti "ušle" že pred časom). V naslednjem letu, pa bodo Vip osebe že lahko videle serijsko izvedbo.

Pričakovat gre nadaljevanje/nadgradnjo že znanih izjemnih lastnosti BMW EV (predvsem lahka gradnja in nova gen. baterij), posledično bo i-Next imel domet od 550 (osnovna verzija) do 750 km.
janjereb
# 18.05.2018 ob 17:16
Rad bi videl te podatke kjer piše da je Tesla najbolj prodajan avto na svetu, mogoče v US ja. Na svetu sigurn da ne. Drugače nimam čisto nič prosti Tesli, lepo pozdravljam da so imeli toliko jajc , da so se spravili na trg. Vendar, je nova firma kateri manjka kar nekaj kilometrine glede proizvodnje... Če to ne bodo hitro porihtal jih zna še fajn tepsti. Se pa končno nekaj dogaja pri drugih proizvajalcih vozil... Je pa tako, da dokler fajn služiš s preverjeno tehnologijo in jo obvladaš se težko podaš v nekaj novega...
jankoP
# 18.05.2018 ob 12:38
Trenutno so edini resni Kitajci in Tesla. Mene to ne veseli strašno, ampak kaj ko se trdim bučam ne more nič dopovedat. Kako bomo dobili kaj pametnega od VW, ko pa bo še naprej v resnici več vlagal v dizel kot pa v elektriko. Ja nič, bomo pa kitajce kupovali, če ne bo denarja za teslo.
jankoP
# 18.05.2018 ob 12:35
Jurgen, pojma nimaš, delniški trgi nimajo nobene veze s teslo. Če kupiš delnico tesle, od tega tesla nima nič.
x67, vsak avto ima napake v programski opremi. In to na desetine.

Ja, tudi tako nesposobna tesla vodi v EV za 5-10 let (težko rečt, ker prave konkurence še ni, lahko samo sklepamo iz tega kar je napovedano). Tudi pri ostalih se bojo pokazale napake, ko bojo kaj naredili. Nissan ima probleme z baterijo, ker je šparal na hlajenju in ogrevanju. Renault tudi, zato si baterij niti ne upa prodajat, ampak jih hoče oddajat. Bolt je še kar v redu, ampak jih ne morejo narediti dovolj, pa jih delajo v manjših količinah kot tesla modele za 100 jurjev. Hyundai je za ioniq nehal sprejemat naročila iz istega razloga.
x67
# 18.05.2018 ob 11:45
e moj janko.
tesla ni ravno nek presezek.tesla ima toliko napak da je kar smesno . znanka imela 2 manjsi nesreci s teslo .. . samo zaradi tezav s programsko opremo. in pravi nikoli vec .
pri resnih firmah si ne morejo privosciti programskih napak in podobnega.
Jurgen1888
# 18.05.2018 ob 11:39
jankoP: Pojma nimaš. Glede Tesle samo kihnejo delniški trgi in je ni več.

Če upoštevamo finančno sliko govoriš o fantomskem avtomobilu, ker tako kot denarja Tesl enostavno ni nikjer.

Kaj sploh debatirat o Tesli? Nima tehnologije za kake nove baterije, nima nobenega patenta, avtonomnost je na repu industrije, elon je obljubil avto za 30k$, če imaš srečo in sploh dobiš ta polizdelek je cena 55-60k$ pa še na tem izgubljajo denar!
jankoP
# 18.05.2018 ob 11:08
(Tem) Švabom so Kitajci speljali za celo ekipo inženirjev, ki so razvijali i3 in i8. Če bi bli resni, si tega ne bi dovolili. In morda celo niso šli h Kitajcem samo zaradi denarja.
BMW in Mercedes bi morala vodit razvoj, VW z audijem pa sledit pri bolj ljudskih avtih. Ko bo enkrat ta prednost izgubljena, jo ne bojo nikoli pridobili nazaj. Kot ne bo nikoli lexus dizel mercedes dizel, tako, če se takoj ne zresnijo, e-bmw ne bo nikoli tesla, ali pa nek kitajski električni stroj.
jankoP
# 18.05.2018 ob 08:32
A že čez 3 leta? A ni tako, da lahko veliki kadarkoli začnejo štancat stotisoče komadov električnih avtov? Zakaj ga potem 3 leta prej kažejo. Še 2 leti pa pol bi lepo uživali v prodajnih rekordih, in potem v pol leta nekaj spacali skupaj in začeli štancat v stotisočih komadih letno. No ja, je pa res, da bo ta avto prišel samo 5 let po tesli X, ne kot pri limuzinah, kjer je zaostanek bolj 8 do 10 let.
Kazalo