Stefano Gabbana in Dominico Dolce na milanskem tednu mode. Foto: Reuters
Stefano Gabbana in Dominico Dolce na milanskem tednu mode. Foto: Reuters

Oblikovalca si namreč ne moreta predstavljati, da bi katera izmed velikih azijskih tekstilnih industrij še po njuni smrti upravljala njuni imeni, ideje in dizajne, je za italijanske medije priznal 55-letni Gabanna.

Modna veterana sta znamko ustanovila leta 1985 in skupno delo nemoteno nadaljevala, čeprav sta se po več letih zveze leta 2004 razšla. "Tudi ob razhodu sva se zavedala, da ne smeva dovoliti, da v imperij, ki sva ga ustvarila, posegajo ljudje, ki se na modno industrijo ne spoznajo," sta povedala za italijanske medije.

Preveč denarja in premalo časa
Po letih grajenja imperija, ki je danes prepoznaven predvsem po zanimivih kosih ženskega spodnjega perila, oblikovalca priznavata, da nimata časa, da bi zapravljala svoje bogastvo. "Preveč sem zaposlen, da bi zapravljal. Moj cilj je biti uspešen," je še povedal Gabbana.

Kljub propadli romantični zvezi pa oblikovalce ostajata tesno povezana. "Kar je moje, je njegovo, in najina sedanja partnerja se tega zavedata," je še dodal Dolce.

Modna znamka Dolce & Gabbana je javnost še posebej šokirala leta 2016, ko je med prvimi ustvarila kolekcijo oblačil, namenjeno muslimankam. Oblikovalca sta jo poimenovala Abaya Collection. Kolekcija vključuje abaje ali preproste ohlapne obleke in hidžabe ali naglavne rute. Stefano Gabbana pa je ob izidu kolekcije poudaril, da ga Bližnji vzhod nadvse fascinira, zato sta z Domenicom Dolcejem navdih za poletno kolekcijo našla prav tam.