Zaslon so uradno odprli v torek. Foto: Reuters
Zaslon so uradno odprli v torek. Foto: Reuters

Kljub velikosti je oglasni prostor na njem razprodan do konca januarja prihodnje leto.

Times Square je poln elektronskih zaslonov, na katerih se vrtijo takšni in drugačni oglasi, vendar pa najnovejši zaradi velikosti resnično izstopa in približno 2,5 milijona dolarjev, kolikor je treba odšteti za štiri tedne prikazovanja oglasov, se s tega vidika očitno izplača. Oglasi bodo brez dvoma opaženi, in ker na Times Square prihajajo predvsem turisti, se bodo tam vrteli tudi oglasi tujih podjetij.

Zaslon z ločljivostjo 24 milijonov slikovnih pik so uradno prižgali v torek, čeprav je vrtel posnetke že najmanj teden dni. Premor med reklamami bo namenjen turistom, ki se bodo lahko našli na zaslonu, če jih bo ujela katera od kamer, ki spremljajo najnovejšo pridobitev Times Squara.