Oglaševalska kampanja je dvignila veliko prahu, sporne reklame pa so morali že odstraniti. Foto: Reuters
Oglaševalska kampanja je dvignila veliko prahu, sporne reklame pa so morali že odstraniti. Foto: Reuters

Priljubljenost že tako uspešne nanizanke, ki prikazuje, kakšno bi bilo življenje v ZDA, če bi v drugi svetovni vojni slavili nacistična Nemčija in Japonska, so želeli oglaševalci povečati na nenavaden način. Klopi v metrojih newyorške podzemne železnice so namreč polepili z ameriško zastavo z orlom in križem, kar pa je mnoge takoj spomnilo na nacistične simbole.

Newyorški guverner Andrew Cuomo je že ukrepal in ukazal odstranitev spornih reklam, newyorški župan Bill DeBlasio pa je dejanje Amazona, ki je producent nanizanke, označil za "neodgovorno in žaljivo do vseh Newyorčanov in tistih, ki so preživeli drugo svetovno vojno in holokavst".

Mnogi so lahko užaljeni
Judovska skupina Liga proti obrekovanju pa je opozorila na lahkotno uporabo simbolov, ki so bili uporabljeni zunaj konteksta: "V nanizanki je jasno, da gre za Ameriko, ki jo nadzira Hitler, na metroju pa je kombinacija ameriške zastave in simbolov, ki spominjajo na tiste iz nacistične Nemčije, žaljiva, saj tisti, ki ne gledajo nanizanke, ne vedo, kaj naj bi pomenili."

Producent nanizanke, ki je nastala po romanu Philipa K. Dicka, Frank Spotnitz je povedal, da razume, zakaj so ljudje užaljeni, vendar je poudaril, da so imeli pri Amazonu težko delo. "Težko je oglaševati nanizanko, ki se ukvarja s takšno temo. V nanizanki vidiš, kako so ti simboli uporabljeni, ampak uporabljati jih za oglaševanje, pa je žal neposrečeno," je dodal Spotnitz, ki poudarja, da se sam za takšno reklamno kampanjo ne bi odločil, še poroča BBC.