Tudi Slovencev. Znani so namreč rezultati raziskave o gledanosti sobotnega televizijskega programa - finalni večer izbora za evrovizijsko popevko si je namreč ogledalo kar 245.800 gledalcev. To pomeni, da si je prenos ogledalo 45 odstotkov gledalcev televizije med oddajo, kar Izbor za pesem Evrovizije postavlja na sam vrh najbolj gledanih oddaj na slovenskih televizijskih programih v soboto, 16. maja.
Zmago je odnesel Alexander Rybak, predstavnik Norveške, izvedba njegove Fairytale na evrovizijskem odru pa je samo na spletnem portalu You Tube zaznamovala že več kot 10 milijonov ogledov. Posebni evrovizijski kanal na You Tubu so organizatorji napolnili z 461 različnimi posnetki z letošnjega izbora, ki so skupno dosegli skoraj 3 milijone ogledov.
T. H.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje