Ogled hiše vzbuja večje zanimanje javnosti. Foto: YouTube
Ogled hiše vzbuja večje zanimanje javnosti. Foto: YouTube

Tako kot v drugih državah Evropske unije se tudi Nizozemska počasi pobira od padca prodaje nepremičnin. Toda banka ABN Amro se je tega podviga lotila zelo inovativno, saj je začela en mesec trajajočo kampanjo, s katero bo pomagala strankam prodati svoje domove.

Pozornost bodo iskali s pomočjo radijskih oglasov in velikih plakatov, eden izmed udeležencev pa se je odločil za še bolj nenavaden način privabljanja pozornosti.

Za potrebe snemanja televizijskega oglasa je zgradil leseni vlakec smrti, ki vodi skozi hišo in okoli nje. Potencialni kupci se lahko usedejo v posamezne vagone in se odpeljejo na ogled. Poleg tega, da udeleženci potujejo mimo vseh sob v hiši, jih med ogledom čakata še nepredvidljiv spust in zavoj.

Ogled traja 70 sekund, in čeprav je bolj vznemirljiv kot uporaben, dviguje zanimanje za nepremičnino.