Zanimivosti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 13 glasov Ocenite to novico!
Renault clio
Nove modele avtomobila clio bo zdaj krasila znamka I feel Slovenia. Foto: Renault

Dodaj v

Nova serija clia na voljo le slovenskim kupcem

Clio je najbolj pogost avtomobil na slovenskih cestah
6. december 2017 ob 18:28
Novo mesto - MMC RTV SLO, STA

Podjetje Renault Slovenija je uradno predstavilo omejeno serijo vozil clio I feel Slovenia, ki bo na voljo le na slovenskem trgu. Ta vključuje bogat paket opreme, ki so je vozniki vajeni iz večjih in dražjih vozil.

V Revozu bodo letos sestavili 190 tisoč vozil, od tega največ cliov. Posebna serija vozil, namenjena samo slovenskim kupcem, bo nosila oznako I feel Slovenia. S tem se je nacionalna blagovna znamka, ki je bila do zdaj znana zgolj v turizmu, prebila tudi v gospodarstvo.

"Močna državna znamka daje državi in izdelkom ter storitvam, ki iz nje prihajajo, dodatno moč. Veseli smo, da je Renault prepoznal moč naše nacionalne znamke," je ob tem povedala direktorica Urada Vlade RS za komuniciranje Kristina Plavšak Krajnc.

"I feel Slovenia je močna in ponosna blagovna znamka, ki je v svojem bistvu združila vse lepote slovenske narave, našo nacionalno identiteto in vse vrline prebivalcev Slovenije. Zato so jo v Renaultu takoj povezali z vsem, na kar so ponosni ob izdelavi vozila Renault Clio v novomeškem Revozu," so še sporočili z Urada Vlade RS za komuniciranje.

Revoz je model clio izdeloval že v preteklosti, nato pa se leta 2014 osredotočil izključno na twinga in Smartov štirisedežni model forfour. Letos je Renault proizvodnjo četrte generacije clia iz Francije in Turčije razširil še v Revoz, kjer so jo zagnali junija.

Več kot 80 milijonov evrov vredna naložba v prilagoditev proizvodnje Revozu po ocenah njegovega vodstva prinaša zagotovitev stabilnosti proizvodne dejavnosti za srednjeročno obdobje in višjo raven dnevnih proizvodnih količin, saj tovarna trenutno obratuje v treh polnih izmenah. "Clio I feel Slovenia, ki izhaja iz tako dobre tovarne, bo zagotovo pravi ambasador vsega najboljšega, kar povezujemo s Slovenijo: smo majhni, a imamo vse, kar imajo veliki," so še dodali z Urada.

K. K.
Renault clio
Renault clio
Renault clio
Renault clio
Prijavi napako
Komentarji
elektrupunk
# 06.12.2017 ob 18:51
jst sem pa najbolj vesel zares izčrpne razlage v čem se clio i feel slovenija razlikuje od običajnega cliota..
SamoRes
# 06.12.2017 ob 18:42
Svoj ponos nad vozilom, ki ga izdelujejo marljive dolenjske roke

Za minimalca. I feel Slovenia.
PikiMiki
# 06.12.2017 ob 18:35
Smo ne prav dolgo nazaj brali kako Revoz Feel sLOVEnske delovce ;)
Binder Dandet
# 06.12.2017 ob 22:17
Spomnili so se dobro. Kar se tice trzenja. Ni mi pa povsem jasno, zakaj je drzava pustila svojo blagovno znamko za namen turizma obesit na nek proizvodni artikel nekega podjetja, ki nima veze s turizmom.
jk11
# 06.12.2017 ob 20:04
Preden se spet začne kritiziranje in jamranje:

Komu ta avto ne paše, pa ga ne kupit. Noben vas ne sili.
jankoP
# 07.12.2017 ob 11:33
V čem točno je problem? Bi ga kosti manj bolele, če bi zaslužil 2 jurja?
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 07:41
Bralce bi bolj zanimal seznam opreme, cenik in podobno, kot nakladanje o vsem drugem.

Oprema je bogata za Clio, konkurenca jo nudi bolj individualno in več. Vedeti je treba, da je Clio 4.gen prišel na trg leta 2012 in je bogata oprema zelo v slogu toliko časa prisotnih vozil na trgu.

Zato ima vse skupaj tudi nekoliko grenak priokus – kaj za vraga je Renault čakal pet let? Je Slovenija dobra zgolj, ko avto ni več aktualen in je bogata oprema preprosto nujna, če se želi avto obdržat na trgu ?

Edina dobra plat zgodbe je v dejstvu, da so Slovenijo končno uvrstil bližje bolj zahtevnim trgom. Bo pa treba še veliko storiti na splošno (ne zgolj pri Renaultu), za nezanemarljiv delež zahtevnih kupcev, ki želijo bistveno več kot osnovno opremo paketa in individualno barvo.

Ob koncu 80' in v začetku 90' minulega stoletja so bile naše Campus »petice« (Renault 5), sodobnejša verzija »Katrce« (Renault 4), »peticam« smo takrat tudi rekli »Katrca za k nedeljski maši«. Sicer pa so bile Campus »petice« oskubljene do neprepoznavnosti. V sosednji Italiji je bil takrat Renault 5 že vrsto let na trgu, pa tako oskubljene verzije nisi dobil niti v najbolj osnovni verziji. Veliko pa jih je bilo z bogato opremo. Še toliko bolj so naše Campus »petice« (Renault 5) izgledale oskubljeno, ko je leta 1990 prišel na trg Clio. Ko smo končno dobili Clio, so nam ponudili zgolj nekaj različic ter skromno individualnost. V Italiji je bilo vsaj sedem različic, vključno različica s klimo serijsko.
luckyss
# 06.12.2017 ob 19:59
Ga nočem, tudi če mi ga dajo brezplačno..
Naši delavci garajo za minimalca, dobiček pa poberejo tujci....tu ni čutiti Slovenije...
lo_pa__ta
# 07.12.2017 ob 06:32
bravo...

slovenci vozimo renoje, ne pa neka nemška jajca
umilave1
# 06.12.2017 ob 21:11
Pa sej ni slab.

Iz drugega portala: Tako ima vozilo, ki je na voljo v šestih barvah, sprednje in zadnje luči v izvedbi LED, spredaj in zadaj parkirne senzorje ter vzvratno kamero, pa še multimedijski sistem media nav evolution s 7-palčnim zaslonom na dotik. Clio I feel Slovenija – da gre zanj, priča droben napis na zadku vozila – bo na voljo s tremi bencinskimi motorji in z dvema dizelskima. Vstopni model z 1,2-litrskim bencinskim motorjem (54 kW/75 KM) s promocijskim popustom stane 12.890 evrov.

Hm, ni ravno poceni, čeprav ima dober izbor dodatne opreme. Je pa s tem vstopnim motorjem bolj kot ne nepremičnina, za bolj umirjene voznike. Vzeti je treba vsaj 0,9 TCE. 90 KM. Pa smo že krepko čez 13.000€.
GupeM
# 07.12.2017 ob 08:44
@elektrupunk: jst sem pa najbolj vesel zares izčrpne razlage v čem se clio i feel slovenija razlikuje od običajnega cliota..

Po znački I FEEL SLOVENIA...
Olympic1
# 06.12.2017 ob 22:09
Ruševina
mmeeddoo
# 07.12.2017 ob 09:40
In potem vsakič, ko prideš do avta in vidiš "I feel Slovenia", pomisliš kako dolgo je delavec še filingiral po kosteh in sklepih, tvoj avto, ki ti ga je sestavljal.
Skippy
# 06.12.2017 ob 21:17
Naši delavci garajo za minimalca, dobiček pa poberejo tujci....tu ni čutiti Slovenije...

Ta dobiček je tako mizeren, da če bi ga razdelil med delavce, ne bi noben prejel bogvekaj.
Kazalo