Cafaro danes svoje znanje ponuja tudi prek Skypa. Med drugim uči, kako osvojiti zahtevna navodila javnih uprav. Foto: <a href=freedigitalphotos.net">
Cafaro danes svoje znanje ponuja tudi prek Skypa. Med drugim uči, kako osvojiti zahtevna navodila javnih uprav. Foto: freedigitalphotos.net

Giovanni Cafaro je pred dvema letoma čakal v vrsti, da bi plačal račune. "Dobil sem idejo, da bi lahko to počel namesto drugih," je dejal v pogovoru za The Economist. Cafaro je prav v tistem času izgubil službo, kar ga je še dodatno spodbudilo k uresničitvi nove poslovne ideje.

Začel je deliti letake, v katerih je promoviral svoje storitve in našel številne interesente. Med njimi so bila tudi podjetja, ki bi raje videla, da njihovi uslužbenci počnejo nekaj produktivnejšega, kot pa da čas porabijo za čakanje v vrsti.

Po besedah Codacona so desetletja bogatejši Italijani najemali ljudi, da bi stali v vrstah in namesto njih plačevali račune oz. se namesto njih ukvarjali z birokracijo. Tako je Codacon tradicijo le spremenil v posel.

Toda ironično se je s Codaconovo pobudo sprožil še en birokratski pripetljaj. Tisti, ki želijo zaposliti nekoga, ki bo čakal v vrsti namesto njih, se morajo ukvarjati še z dodatno papirologijo, če tudi želijo njegovo pomoč samo za slabo uro.