Največ Slovencev bi se želelo pomešati med navijače na stadionu Camp Nou. Foto: EPA
Največ Slovencev bi se želelo pomešati med navijače na stadionu Camp Nou. Foto: EPA

To je pokazala prva slovenska raziskava kakovosti QUDAL, ki jo je izvedla švicarska raziskovalna hiša Icertias.

V komercialni kategoriji so slovenski uporabniki spleta med najvišje in najbolj kakovostne ponudnike uvrstili podjetja Barilla, Nutella, Dr. Oetker, Samsung, Nivea, Adidas, SKB banka, Triglav in Mastercard.

Raziskava je bila marca narejena na podlagi spletnih anket, ki jih je izpolnilo 1.200 slovenskih prebivalcev, starejših od 15 let. Anketiranci so odgovarjali na vprašanja, kaj bi kupovali in kaj bi uporabljali, če pri nakupu ne bi bili omejeni z denarjem.

Ne najbolj prodajani, ampak najbolj zaželeni
Celotna raziskava je v Sloveniji zajela več kot 100 komercialnih in nekomercialnih kategorij, na primer najkakovostnejše mleko, najkakovostnejši avtomobil, najkakovostnejšega domačega glasbenega izvajalca in tako naprej.

Poleg ocene o najkakovostnejših produktih po različnih kategorijah raziskava pokaže še, kako slovenski potrošnik razmišlja o kakovosti in vrednotah, ki so mu dostopne. Raziskava zato ne meri niti tržnih deležev niti moči neke blagovne znamke na trgu, ampak zgolj izkušnje in mnenja potrošnikov o tem, kaj jim za določene kategorije ponuja najvišjo raven kakovosti, so poudarili v organizaciji.