Italijanski vinogradniki se bojijo, da ljubitelji žlahtne kapljice ne bi razlikovali med ponaredkom in izvirnikom. Foto:
Italijanski vinogradniki se bojijo, da ljubitelji žlahtne kapljice ne bi razlikovali med ponaredkom in izvirnikom. Foto:

Izdelek, ki je namenjen bolj žejnim pohodnikom kot poznavalcem vina, je postal prava prodajna uspešnica. Ob stiku z vodo se prašek spremeni v vino. Nemci celo premišljujejo, da bi na trg poslali še pivo v prašku. Obenem zanikajo obtožbe italijanskih vinarjev, da naj bi njihovo vino preprosto spreminjali v prašek.

"Vino je narejeno iz grozdja, in ne iz prahu v zavojčku, v katerih so po navadi shranjene instantne juhe," odločno nasprotuje toskansko združenje kmetov Coldiretti. "To je samo najnovejša spletka na račun enega izmed najbolj priznanih italijanskih pridelkov," še dodajajo na združenju.

Na spletnih straneh podjetja Katadyn, ki proizvaja vino v prahu, je zapisano, da se ukvarjajo s proizvodnjo vnaprej pripravljene hrane za pohodnike. "Dobro se zavedamo, da samemu izdelku ne moremo reči vino. Pri njegovi proizvodnji ni uporabljen niti en grozd. Preprosto gre za proizvod, katerega okus močno spominja na vino," se brani očitkov Stefanie Dietrich, vodja proizvodnje v Katadynu.

Dodaja še, da napitek vsebuje približno osem odstotkov alkohola in je le malce šibkejši od običajne kapljice rujnega. "Na tržišču je že osem let in se prodaja zelo dobro," končuje Stefanie Dietrich. Italijanski kmetje pa soglasno trdijo, da z njegovo prodajo slepijo potrošnike in škodujejo podobi italijanske in evropske proizvodnje vin.