Tožba Starbucksu očita, da oglašujejo velikost kozarca, ne pa dejanske količine napitka, in tako zavajajo potrošnike. Foto: Reuters
Tožba Starbucksu očita, da oglašujejo velikost kozarca, ne pa dejanske količine napitka, in tako zavajajo potrošnike. Foto: Reuters

Stacey Pincus iz ameriške zvezne države Illinois je velikana kavnih napitkov obtožila, da toliko ledu dodaja v kozarce zato, da bi prikril majhno količino pijače, ki jo natočijo.

V dokaznem materialu, ki ga je priložila, je navedeno, da Starbucksovi ledeni napitki, ki jih kavarna označuje z velikostjo "Venti Cold (24 fl oz.)", po njihovih navedbah torej vsebujejo sedem decilitrov, njena raziskava pa je dokazala, da je v takem kozarcu komaj nekaj več kot polovica dejanske tekočine napitka - 4 decilitri - vse preostalo pa so koščki ledu, ki napolnijo kozarec do vrha.

Kdo ima prav?
Pincusova zato Starbucksu očita, da pravzaprav oglašujejo velikost kozarca, ne pa dejanske količine napitka in tako zavajajo kupce. Dodala je, da je skupinsko tožbo vložila v imenu vseh, ki so v zadnjem desetletju kupili katerega izmed Starbucksovih ledenih napitkov.

Pri Starbucksu pa ocenjujejo, da je tožba neutemeljena.

"Naše stranke razumejo in tudi pričakujejo, da je led bistvena sestavina vsakega 'ledenega' napitka," je dejal tiskovni predstavnik podjetja. "Če stranka ni zadovoljna s pripravo napitka, pa ji ga z zadovoljstvom lahko znova pripravimo," je dodal.