V januarju bo že potekalo pilotsko preverjanje procesa v izbranih zdravstvenih zavodih. Z vprašalnikom želijo na ministrstvu ugotoviti, v kolikšni meri so uporabniki zadovoljni z nekaterimi vidiki zdravstvene obravnave.

Uporabnik v anketi najprej določi bolnišnico, nato ambulanto, enoto oz. oddelek, kjer je bil deležen zdravstvenih storitev, in status izvajalca. Z oceno med 1 in 5 oceni izvajalca, prav tako obravnavo pri njem.  Foto: BoBo
Uporabnik v anketi najprej določi bolnišnico, nato ambulanto, enoto oz. oddelek, kjer je bil deležen zdravstvenih storitev, in status izvajalca. Z oceno med 1 in 5 oceni izvajalca, prav tako obravnavo pri njem. Foto: BoBo

Uporabnik v anketi najprej določi bolnišnico, nato ambulanto, enoto oz. oddelek, kjer je bil deležen zdravstvenih storitev, in status izvajalca. Z oceno med 1 in 5 oceni izvajalca, prav tako obravnavo pri njem.

Anketirani lahko podajo tudi odgovor na vprašanje, koliko časa je trajalo od prihoda v ustanovo do dejanske obravnave pri zdravstvenih delavcih. Zapisali pa bodo lahko tudi oceno vljudnosti in spoštljivosti zdravstvenega osebja ter pravočasnosti zdravstvene obravnave. Anketa je anonimna.