Zdravje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 24 glasov Ocenite to novico!
false
NIJZ ocenjuje, da v Sloveniji letno za gripo zboli več kot pet odstotkov prebivalstva, najučinkovitejša zaščita pred gripo pa je ravno cepljenje. Foto: MMC RTV SLO/Reuters
Unicef Slovenija
S projektom Punčka iz cunj že 13. leto zapored Unicef Slovenija zbira sredstva za cepljenje otrok v državah v razvoju. Foto: BoBo
VIDEO
Teden cepljenja, ki rešuj...

Dodaj v

Svetovni teden cepljenja, ki rešuje življenja po vsem svetu

S cepljenjem zaščitimo sebe, najbližje in tudi svojo okolico
24. april 2016 ob 14:26
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Začenja se svetovni in evropski teden cepljenja, ki tokrat poteka pod geslom Zmanjšajmo razlike – cepljenje skozi celo življenje in bo posvečen ozaveščanju, saj cepljenje rešuje življenja.

Pravočasno cepljenje proti nalezljivim boleznim je zato nadvse priporočljivo, sporočajo z Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) in hkrati svetujejo, da svojega osebnega zdravnika povprašamo, katera vsa cepljenja nam priporoča. S cepljenjem bomo zaščitili sebe, svoje najbljižje in tudi svojo okolico, so poudarili.

Poleg otroških cepljenj priporočajo cepljenja tudi odraslim, zlasti starejšim, saj bodo tako močno zmanjšali možnost, da zbolijo in s tem poslabšajo svoje morebitne kronične bolezni. V ta namen je koristno cepljenje proti gripi, klopnemu meningoencefalitisu, tetanusu in okužbam z bakterijo pnevmokok.

Pravočasna zaščita s cepljenjem je pomembna tudi pred potovanjem. Potniki se lahko pred odhodom posvetujejo v eni izmed ambulant za potovalno medicino, ki delujejo na vseh devetih območnih enotah NIJZ.

V Sloveniji premalo cepljenj proti gripi
Gripa lahko povzroči hude zaplete, ki ogrozijo zlasti starejše in kronične bolnike. NIJZ ocenjuje, da v Sloveniji letno za gripo zboli več kot pet odstotkov prebivalstva, najučinkovitejša zaščita pred gripo pa je ravno cepljenje. V Sloveniji ne dosegamo zastavljenih ciljev Svetovne zdravstvene organizacije, po katerih naj bi precepljenost starejših proti gripi znašala vsaj 75 odstotkov.

Pnevmokok je bakterija, ki povzroča predvsem okužbe dihal in je eden najpogostejših povzročiteljev pljučnice, lahko pa povzroči tudi druge resne okužbe krvi in možganov.

Tetanus je huda, a zaradi sistematičnih cepljenj, ki so se v Sloveniji začela leta 1951, čedalje redkejša bolezen. Že vrsto let ni bilo primera tetanusa niti pri novorojenčkih in otrocih niti pri mlajših odraslih. V Sloveniji zadnja leta zbolijo le posamezne starejše necepljene osebe, ki so se okužile pri delu v naravi.

Projekt Punčka iz cunj
Skoraj dve tretjini otrok, pri katerih ni bilo osnovnega cepljenja, živi v državah, ki so jih delno ali v celoti prizadeli konflikti po svetu, opozarjajo pri Unicefu. S projektom Punčka iz cunj že 13. leto zapored Unicef Slovenija zbira sredstva za cepljenje otrok v državah v razvoju. S punčkami, ki jih izdelujejo prostovoljci iz vse Slovenije, so pomagali cepiti že 17.800 otrok.

G. K.
Prijavi napako
Komentarji
Ramus
# 24.04.2016 ob 15:17
Svetovni teden cepljenja, ki rešuje življenja po vsem svetu

Cepljenje je največi tehnološki dosežek človeštva, ki je rešilo največ življenj otrok. Celjenje je postalo žrtvev svoje učinkovitosti, saj več ne vidimo umirati otrok in smo tako pozabili, kaj so cepljenja naredila za človeštvo.
Bongzales
# 24.04.2016 ob 15:17
Bilo je naključje, cepiva so privilegij, ki si ga žal ne more privoščiti vsak na svetu, te teorije zarote o cepivih so krive za marsikatero smrt otrok, ki niso bili cepljeni.
velenjcan
# 24.04.2016 ob 16:48
Še statistika učinkovitosti nekaterih cepljenj
Ramus
# 24.04.2016 ob 15:50
Naredite jutri poizkus,... pojdite jutri v lekarno in recite magistram, da bi imeli nekaj proti klopom. Vse po vrsti vam bodo prodajale repelente, niti ena vas ne bo poslala na cepljenje, predvsem zato, ker o tem nimajo pojma.
velenjcan
# 24.04.2016 ob 16:46
Za odškodninske primere zaradi cepljenj specializirani odvetnik Alan Phillips pravi, da so bili 1986 v ZDA prisiljeni z zakonom zaščititi proizvajalce cepiv, ker sta pogostnost primerov in višina odškodnin industrijo skoraj spravila na kolena, prim. tole
ZeK
# 24.04.2016 ob 16:00
neverjetno prišel je dan, ko se strinjam z Ramusom.
luckyss
# 24.04.2016 ob 15:20
Cepljenje proti gripi je loterija, saj ugibajo, ko mešajo "koktelj" za določeno sezono...
Pa tudi stranski učinki so lahko hudi..
In končno, zelo se skriva podatek kolikšen procent cepljenih vseeno zboli (baje da se ne razlikuje mnogo od necepljenih)..
Ron Burgundy
# 24.04.2016 ob 15:56
svyatoslav@ Hahahahahhahahaahaahahahhhahh!!!!!
Pa to ne moreš verjet kakšnim kretenizmom nekateri nasedajo.
Prosim no, napiši še kaj, da se bomo še malo krohotali. LOL
Pa ne pozabi na linke "uveljavljenih" virov hahahhahahaha
karantanc9
# 25.04.2016 ob 20:10
Starši pa imajo vsekakor veliko odgovornost do svojih otrok; ko otrok po prejetem odmerku postane avtističen

Vir prosim. Pa ne tak, ki na koncu članka kristalčke pa ne vem kake kaplce prodaja.
Bongzales
# 24.04.2016 ob 15:51
No če smo pošteni je najbolje oboje kombinacija cepiva in repelanti.
Ramus
# 24.04.2016 ob 15:32
Pnevmokok je bakterija, ki povzroča predvsem okužbe dihal in je eden najpogostejših povzročiteljev pljučnice, lahko pa povzroči tudi druge resne okužbe krvi in možganov.

Kaj ste naredili na NIJZ-ju za ozaveščenost staršev, da bi cepili svoje otroke proti invazivnim pnevmokoknim okužbam? To cepljenje prostovoljno, krito s strani države, cepi pa se manj kot 50% otrok. Kdo je odgovoren za ta fijasko? In potem bi vi ukinili obvezna cepljenja? Kaj pa ste naredili za izobraženost in ozaveščemost laične javnosti? Vam jaz povem - NIČ! Delež cepljenih proti HPV in pnevmokokom jasno kaže na veliki fijasko ministrstva za zdravje (predvsem ene sekretarke) in celotnega NIJZ-ja.
Ramus
# 24.04.2016 ob 15:24
Pravočasna zaščita s cepljenjem je pomembna tudi pred potovanjem. Potniki se lahko pred odhodom posvetujejo v eni izmed ambulant za potovalno medicino, ki delujejo na vseh devetih območnih enotah NIJZ.

Počistite najprej pred svojim pragom. Vaše cepilne ambulante delajo ob smešnih urnikih (8-12h), ko si moraš vzeti dopust, da se lahko cepiš. Tako lahko tudi vidimo, da so jih na NIJZ-samo polns usta javnega zdravja, naredijo pa bore malo, da bi se precepljenost proti nekaterim nalezljivim boleznim bistveno povečala. V Sloveniji je precepljenost proti KME pod 10%, kar je sramotno nizko.
Valuk_
# 24.04.2016 ob 15:07
Spet neki za Slovenčke, ljubitelje zarot.
josh k.
# 24.04.2016 ob 14:52
Moj svak se je pred petimi leti pustil prepričat in se cepil proti gripi...tisto leto je celo zimo bolehal in se komaj pobral. Ne prej ne kasneje ni bil tako bolehen čez zimo. Lahko, da je samo naklučje.
ginza
# 25.04.2016 ob 15:27
Sem odpla članek, samo da vidim, koliko anti-cepcev se bo priklopilo.
Ramus
# 24.04.2016 ob 15:40
z Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) in hkrati svetujejo, da svojega osebnega zdravnika povprašamo, katera vsa cepljenja nam priporoča. S cepljenjem bomo zaščitili sebe, svoje najbljižje in tudi svojo okolico, so poudarili.

A se delate norca? Zdravniki v svojem rednem delovnem času, ki ga financira ZZZS ne smejo opravljati samoplačniških storitev, kar velika večina celjenja je. Zdravnik vas lahko sampolačniško cepi izven rednega delovnega časa, česar pa skoraj nihče ne počne. Poleg tega, pa se zdravniki dnevno srečajo z do 100 bolniki na dan in jim cepljenja niti približno niso prioriteta. Ne verjamete? Le poglejte koliko cepiv se porabi v zdravstvenih domovih - zanemarljivo malo. Cepijo edino pediatri in šolski zdravniki, ki izvajajo redni (obvezni) program cepljenj. Cepljenja so zgolj še en primer hude sistemske neurejenosti v naši ljubi državi.
bobbek
# 24.04.2016 ob 15:07
mene so cepili proti vsemu,rojen 1973,kdaj sem bil nazadnje pri dohtarju se ne spomnim,ja ,ce imam zobobol,al pa se drugace poskodujem,ampak kaj je to vrocina,gripa pa ne poznam,pa tud tega vcasih tega ni bilo,zakaj je to danes,je ?,mogoce res so injekcije drugacne,al pa v hrani,ki jo kupis,da nisi imun,kdo ve.
svyatoslav
# 24.04.2016 ob 16:21
Priznana hrvaška zdravnica Dr. Velkov premore dovolj poguma, da spregovori o katastrofalnih posledicah cepljenja. Za licenco se ji ni treba bati, ker je že preskrbljena.
Vsekakor cenim študij medicine, vendar je treba vedeti, da je kurikulum o cepivih zelo omejen in kratek, o smrtonosnih posledicah pa niti stavka. Farmacevtski kartel ima zahodno medicino že dolgo pod kontrolo. Kar so medicinci in farmacevti med študijem indoktrinirani, to tudi znajo.
Vse več zdravnikov zavrača uporabo cepiv, za premislek pa je zakaj ravno zdravniki ne cepijo svojih otrok.
Starši pa imajo vsekakor veliko odgovornost do svojih otrok; ko otrok po prejetem odmerku postane avtističen, preneha govoriti, se mu pojavijo degenerativne bolezni, deklice v zleli dobi nefertilne, državne institucije pa se od vsega distancirajo, je že prepozno.
Vsak strokovni članek proti ceplnenju je avtorstvo strokovne osebe, torej dr. med., na spletu pa jih je z vsakim dnem vse več, le gugl je treba uporabiti.
Ramus
# 27.04.2016 ob 09:09
"Lahko se pa vprašamo, zakaj se nekateri ne smejo cepit."

Seveda se lahko, ampak vi težko, ker o tem nimate pojma. Nekateri se ne smejo cepiti, ker imajo znano pomanjkljivost imunskega sistema in vemo, da bo cepljenje povsem neučinkovito, ne pa nevarno. Potem imamo tukaj osebe z znano hudo preobčutljivostno reakcijo na sestavine cepiva (recimo jajčne beljakovine), ki prav tako ne smejo biti cepljeni,... itd, itd
dobersex
# 26.04.2016 ob 12:25
Glede na dogajanje po svetu in aktivno propagiranje cepljenja bi bil pa vsekakor previden. Na vsako aktivnost, ki prinaša profit privatnim korporacijam, moramo gledati s skeptičnim pogledom. Naj nas vodi znanost in resnična želja pomagati ljudem. Če pa nas vodi resnična želja pomagati ljudem, bomo to storili tudi brezplačno.



Privatniki nam tiskajo denar in nam ga posojajo za dolg in obresti. Zato so vse uspešne in neuspešne države zadolžene.
ginza
# 25.04.2016 ob 15:33
Anti-cepci nikoli ne razočarajo.
ginza
# 25.04.2016 ob 15:33
princessa:In kako to, da poznam kar nekaj ljudi, ki so doživeli več kot 90 let pa nikoli niso bili cepljeni in tudi bolnic ne poznajo, po tvoji teoriji bi morali biti že zdavnaj pod rušo...

Anekdote in to da poznaš 3 ljudi, niso merilo za dejstva. Kaj pa tisti ljudje, ki jih ne poznaš? Ali pa tisti, ki jih poznaš, pa niso prišlo do 90.leta? Znanstvene raziskave se delajo na tisočih in tisočih in milijonih primerov, ne na 3 ljudeh, ki jih slučajni ti poznaš. Tvoje "pričevanje" je tipična newagevska hipijevska nebuloza.
Sitbackandlaugh
# 24.04.2016 ob 17:18
http://www.cdc.gov/vaccines/vac-gen/whatifstop.htm
http://jama.jamanetwork.com/article.aspx
?articleid=209448
https://www.sciencebasedmedicine.org/vac
cines-didnt-save-us-intellectual-dishonesty-at-its-most-naked/
http://www.who.int/mediacentre/factsheet
s/fs286/en/
Jagoda Lilit
# 05.05.2016 ob 14:19
Kaj pa garancija?
Ali pa naključje, da noč po cepljenju pride do smrti v zibki?
Črnibog
# 04.05.2016 ob 00:45
Vsaka zgodba ima dve plati, že res, da so določena ceplenja pomagala človeštvu, a ne vsa.
In glede na to, da vedno več ljudi boleha za boleznimi za katera seveda ne obstaja zdravil, se je smiselno vprašati, če je vse, kar prodaja farmacija, res tako oh in sploh super?!
dobersex
# 03.05.2016 ob 20:16
Za večerno branje priporočam knjigo iz leta 1920.

uporab21
# 03.05.2016 ob 07:35
V članku je ves čas govora o priporočilu. Ne vidim nobenega razloga za razburjanje. Priporočila so pač takšna in drugačna, odgovornost pa leži na vsakem posamezniku.
RJSlo
# 28.04.2016 ob 12:04
No ja. Naj pristavim še svoj piskrček. Cepljen v ex državi preležal vse otorške bolezni, 15 let vsak leto obvezeno na morje zaradi kroničnega bronhitisa. Cepili pred odhodom v JLA. Cepivo oziroma mešanica je držala točno 13 mesecev, ko sem stopil v domačem kraju iz avtobusa sem se prehladil in preležal teden dni. Tako da, če bi se še kdaj odločil za cepljenje samo še s tisto mešanico.

Cepljenje da ali ne? Jaz sem sina dovolil cepiti. Vseeno imam toliko zaupanja v medicino, da temu ne bi nasprotoval. S tem, da je sin astmatik, alergik, hiperaktiven in smrkavec še kadi.

P. S. Mislim oziroma vem, da se časi spreminjajo. To dokazujejo tudi znanstvene raziskave. Današnja mladina čepi pred PC, fizično prehitro dozorijo, psihično oz. mentalno pa se večina skriva v tistem virtualnem svetu. Mi smo pa včasih tekali za raznimi žogami kot zmešani., potem za dekleti, potem so sledile ženske. Itd.
Ramus
# 27.04.2016 ob 09:03
"Cepljenja je vnos protiteles v telo zato,...."

Jejhata,... cepljenje ni vnos protiteles v telo, pač pa spodbujanje nastanka le teh (poleg drugih komponent imunskega sistema),.... lepe slikice ne pomagajo, če človek nima pojma o čem piše.
Ancicici
# 25.04.2016 ob 10:41
Kermit ko si ze tako dobro podkovan z znanjem OŠ, verjetno tudi ves razliko ce kaj zauzijemo oralno in gre preko celotnega trakta ki naredi selekcijo in nas brani, ali pa to dobis mimo vseh teh branikov direkt v kri in meso.
Robiland
# 24.04.2016 ob 17:06
Naslov clanka je zelo sumljivin navijaski.

Previdno pri cepivih!!
Sitbackandlaugh
# 24.04.2016 ob 17:05
https://www.youtube.com/watch?v=Rzxr9FeZ
f1g ----> poglej
velenjcan
# 24.04.2016 ob 16:37
Po podatkih ameriškega CDC in VAERS je več možnosti za smrt od cepiva kot od bolezni same (cit.) Comparative data provided by the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) and the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) reveal that nobody has died from measles in more than 10 years, while at least 108 deaths reported in VAERS during the same time frame have been linked to measles vaccines. - v 10 letih torej 108 smrti zaradi cepiva in 0 smrti zaradi bolezni.
velenjcan
# 24.04.2016 ob 16:12
Cepivo proti ošpicam in oslovskemu kašlju je vsekakor učinkovito: čeprav so začeli cepiti leta 1968, je število smrtnih primerov že na začetku petdesetih let, to je 15 let pred prvim cepljenjem doseglo minimum, kjer je še danes - pred tem je približno od začetka 20. stoletja dalje padalo.
Virus se ga je očitno ustrašil.
Ramus
# 24.04.2016 ob 15:47
S projektom Punčka iz cunj že 13. leto zapored Unicef Slovenija zbira sredstva za cepljenje otrok v državah v razvoju. S punčkami, ki jih izdelujejo prostovoljci iz vse Slovenije, so pomagali cepiti že 17.800 otrok.

Zelo pozitivno, upam pa, da ne bodo kmalu tudi naši otroci postali deležniki pomoči Unicefa, glede na to, kamor nas pelje naša gnila politična elita.
dobersex
# 03.05.2016 ob 12:18
@Ramus
na račun čredne imunosti

Če trdiš, da obstaja čredna imunost, jo moraš najprej dokazati. Do tedaj obstaja mit o čredni imunosti.



Živela svoboda odločanja. Naj Darwin zmaga pri odločitvah za ali proti cepljenju. Ko bo cepljenje dosegalo ogromne pozitivne rezultate, potem si ne bo potrebno izmišljevati "čredne imunosti", da bi čredo prepričali o koristnosti cepljenja.
Ramus
# 27.04.2016 ob 09:04
"oprostite, napaka, kapsida je proteinska ovojnica virusa, mislil sem polimerni ovoj"

Napak je toliko, da bi vas lahko bilo sram,... ampak vas to ne ustavi pri pisanju neumnosti po portalu,...
flefo
# 26.04.2016 ob 21:33
Vi mešate pojma antigen in protitelesa. V cepivu so prisotni antigeni.Raje vzemite v roko kakšno knjigo o imunologiji ne pa gledati youtube ''dokumentarcev'', če res želite odgovor na vprašanje.
MMR je cepivo z oslabljenim živim virusom. Kakšno vezo ima s tem primerom na linku?

Kdo pa trdi, da je imunost doživljenska in 100%? Tudi imunost po ''naravno'' preboleli bolezni ni doživljenska.
Zaključek dotičnega znanstvenega članka iz NEJM: ''The epidemiologic features of this outbreak suggest that intense exposures, particularly among boys in schools, facilitated transmission and overcame vaccine-induced protection in these patients. High rates of two-dose coverage reduced the severity of the disease and the transmission to persons in settings of less intense exposure.''
dobersex
# 26.04.2016 ob 18:16
Necepljeni pa lahko škoduje nekomu, ki ni cepljen: ljudem, ki se ne smejo cepit zaradi zdravstvenega razloga;

Škoduje virus in ne necepljena oseba. Necepljena oseba, ki bi dobila virus bi bila lahko potencialni prenašalec virusa. Lahko se pa vprašamo, zakaj se nekateri ne smejo cepit. Cepivo naj bi vseboval samo protitelesa v idealnih okoliščinah in ne živega virusa. Seveda temu ni tako, zato se pa zgodi, da nekateri zbolijo za bolezen proti kateri so se cepili, kot primer mumpsa, 89% cepljenih je zbolelo za mumpsom.

flefo
# 26.04.2016 ob 16:55
@dobersex
Necepljeni pa lahko škoduje nekomu, ki ni cepljen: dojenčkom; ljudem, ki se ne smejo cepit zaradi zdravstvenega razloga; ljudem, ki imajo oslabljen imunski sistem itd. Zaradi takih ljudi velja procent precepljenosti.
Ko pade precepljenost pride do izbruhov.

Zemljevid izbruhov bolezni:
http://www.cfr.org/interactives/GH_Vacci
ne_Map/#map
flefo
# 25.04.2016 ob 14:48
@ Ancicici
Pomembna je doza. Koliko aluminija dobiš s cepivom in koliko s hrano? 0,3% - 1% zaužitega aluminija se absorbira v prebavnem traktu (in mimogrede, dokler ti ledvice delujejo ga boš tudi ven polulal).
Dajana_B
# 24.04.2016 ob 16:04
A dej ga no mir? Rešuje življenja? Zakaj pa naekrat taka reklama in to na tem portalu? A so začeli ljudje malo razmišljat, kaj dajejo vase?
flefo
# 27.04.2016 ob 14:57
@ dobersex
No, v tretje gre rado :D 2x ste pisali o protitelesih namesto o antigenih ;)
MMR je cepivo z živim oslabljenim virusom in če mi ne verjamete si lahko sami preberete:
http://www.cdc.gov/vaccines/vpd-vac/measles/faqs-dis-vac-risks.htm (pod ''What kind of vaccine is given to prevent measles?'').

-Prvo kot prvo, tistih 89% je iz tistega primera, ne na splošno. Tudi če že zboliš, ne zboliš tako hudo kot če bi dobil ''naravno'' infekcijo (to tudi piše v članku)
-Niso vsa cepiva z oslabljenim živim virusom
-Poglejte si kaj je prirojeni in pridobljeni imunski sistem (in kdaj je kakšen prisoten).
- Če je opcija za ponovno cepljenje je moj odgovor DA.

Tako kot je rekel Ramus, lepe slikice ne pomagajo, če nimate pojma o tem kar pišete. Prepustite imunologijo imunologom in se raje ukvarjajte s svojim področjem, ker vam to več kot očitno ne gre. Pa brez zamere :)
Ramus
# 27.04.2016 ob 09:12
"Tisti, ki prodajajo cepiva ga propagirajo kot varnega, torej virus je mrtev ali neaktiven, ker naj bi vseboval samo antigene in ne celotnega virusa. "

On se ne strinja. On je vernik, se ne strinja. Navkljub SmPC-ju,... seveda se nam niti ne sanja kaj bi to bilo mar ne?

https://www.medicines.org.uk/emc/medicin
e/2054
Ramus
# 27.04.2016 ob 09:00
"Necepljeni ne more nikakor škodovati cepljenemu."

Necepljeni lahko škoduje tistim, ki zaradi zdravstvenih razlogov ne smejo/morejo biti cepljeni in so na račun čredne imunosti zaščiteni.
dobersex
# 27.04.2016 ob 01:10
Vi mešate pojma antigen in protitelesa. V cepivu so prisotni antigeni.

Antigeni naj bi izzvala imunsko reakcijo organizma, da bi ta začel proizvajati protitelesa.



MMR je cepivo z oslabljenim živim virusom.
S to izjavo se ne strinjam. Tisti, ki prodajajo cepiva ga propagirajo kot varnega, torej virus je mrtev ali neaktiven, ker naj bi vseboval samo antigene in ne celotnega virusa.

Če misliš drugače, potem se vprašaj:
Ali ne bi bilo bolje, da populacije ne izpostavimo vsem mogočim virusom načrtno (z živimi virusi), ki bodo povzročili bolezen v 89% in to v otroški dobi, ko imunski sistem še ni popolnoma razvit zato, da pridobimo začasno imunost? Kolikokrat si prebolel ošpice? Se boš šel ponovno cepit, da okrepiš imunski sistem?
kolkrkaplc
# 26.04.2016 ob 13:31
cepljenja, ki rešuje življenja po vsem svetu

To je že res. Ker smo odkrili cepiva, smo posegli v naravno regulacijo populacije. Tako lahko živimo v mestih na gosto. Virusi imajo kratek domet in kratko življensko dobo izven gostitelja.

Ker imamo cepiva, se človeštvo eksponentno množi, troši resurse, zboleva zaradi strupov in onesnaženosti in umira zaradi vojn.

Vojna je pa ultimativna naravna regulacija človeške populacije za katero pa ni cepiva.
Kermit
# 24.04.2016 ob 17:47
Teoretiki, malo si poglejte, koliko znaša % prihodkov od cepiv za farmacevtska podjetja. Med 3% in 8%. In zdaj se vprašajte, koliko vas stane navaden prehlad! 4 evre za Lekadol, še 5 evrov za kakšen sirup za izkašljevanje, pa 5 evrov za kake pastile za boleče grlo in čajček, pa smo na 15 evrih. Vprašajte se, koliko stane zdravljenje oslovskega kašlja? Pa ošpic, rdečk (koliko se zmeče denarja že za navadna mazila za lajšanje srbečice pri noricah!)? Odmerek cepiva stane mogoče 15 -30 evrov, zdravljenje 10-100x toliko! Ste si kdaj prebrali, kako prijetna smrt sledi okužbi s tetanusom? Ali z virusom stekline? Kako prijetno je izgubiti nerojenega otroka zaradi navadnih rdečk? Me res zanima, koliko je junakov, ki ne bi šli h zdravniku po bližnjem srečanju z lisico ali vbodu z rjastim žebljem! In ne bojte se, mnogo več težkih kovin, vključno z aluminijem (ki je mimogrede, najpogostejša kovina in tretji najpogostejši element, ki je kot oksid in silikat prisoten v zemlji, kameninah....ponovimo znanje gefe iz 5 razreda:celinska zemeljska skorja je SiAl, jedro NiFe) in živim srebrom (en rio mare ali en zrezek morskega psa vam da več tega elementa, kot pa cepivo) konzumirate nevede vsak dan sproti.
Nostromo
# 24.04.2016 ob 15:49
Hašišarji kot zmeraj vedo o medicini več kot specialisti, ki so študiju povetili desetletje svojega življenja.
Kazalo