Zdravje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 33 glasov Ocenite to novico!
Zdravnik Ivan Radan, ki je v interni preiskavi zaradi smrti pacienta na nevrološki kliniki ljubljanskega UKC-ja, trdi, da bolnik ni prejel kalija.
VIDEO
Zdravnik zanika, da bi op...

Dodaj v

Zdravnik trdi, da bolnik ni dobil kalija, temveč je šlo za provokacijo

Pogovor z voditeljem Odmevov Igorjem E. Bergantom
14. januar 2015 ob 22:31
MMC RTV SLO

Ivan Radan, zdravnik nevrološke klinike, ki je predmet internega nadzora, ker naj bi domnevno izvedel evtanazijo, je zanikal, da bi bolnik dobil kalij in zaradi tega umrl. Dejal je, da je šlo za provokacijo, s katero je želel opozoriti na pomanjkanje komunikacije znotraj zdravniškega tima.

Kot je znano, primer preiskujejo kriminalisti, UKC pa je uvedel interni strokovni nadzor, katerega ugotovitve bodo znane jutri.

Primer vašega bolnika je sprožil številna vprašanja. A ključno je eno - ste bolniku, ki je bil brez zavesti in je umiral, decembra lani naročili vbrizgati mešanico kalija in morfija, ki je pospešila njegovo smrt?
Dober večer. Tistega dne je bil bolnik v končni fazi življenja. Gospod je trpel zaradi močnih bolečin in težko dihal. Dobival je ločeno morfij že nekaj dni. Za infuzijo kalija sem se odločil iz provokacije, bolnik kalija ni dobil. Infuzija je bila nastavljena, vendar pa je bolnik nikoli ni prejel. Umrl je zaradi jasnih vzrokov in končne bolezni, ki je bila pričakovana. Končna bolezen je bila tako huda, da je bolnika privedla v nekaj minutah, urah do smrti.

Slišali smo informacijo, da niste bili sami v tem času v bolniški sobi, da ste vbrizganje kalija naročili medicinski sestri, ki naj bi vas na to dvakrat opozorila. Ali to drži?
Medicinska sestra je seveda vprašala, ali nastavi infuzijo kalija in tudi verjela je, da verjetno kalij teče v bolnika. Vendar ta kalij ni nikoli tekel v bolnika, tekel je mimo bolnika. Nikakor nisem mislil s tem kakor koli izpostaviti sestrske problematike. Problematika, ki je bila s tem dejanjem hotena in sprožena, je povsem drugačna in vzeta iz konteksta tega strokovnega nadzora. In sicer, želel sem opozoriti na eno veliko, hujše dogajanje, in to je nekomunikacija znotraj samega zdravniškega tima. Delo na intenzivnih negah je težko, zapleteno, bolj kot v drugih disciplinah medicine. Odvisni smo od dobre komunikacije, od dobrega, kvalitetnega prenosa informacij.

Vi ste edini človek, ki je preveril, da kalij ni prihajal v bolnikovo telo, ker bi ga to ubilo?
Še nikoli v življenju nisem dal bolniku kakršnega koli odmerka, ki bi mu skrajšal življenje. V nobenem primeru, nikoli. Ta bolnik je dobil samo infuzijo morfija.

V tistem času naj bi bilo v prostoru še več oseb, medicinska sestra in tudi specializanti. Kaj so vedeli oni?
Glejte, poleg te slabe komunikacije je problem tudi prostorska stiska in premalo osebja v intenzivnih enotah. V tistem času je bilo okrog bolnika nekaj oseb, vendar so se sestre zaradi obilice dela premikale od bolnika do bolnika. To je povzročilo nevidenja tega, kar sem želel prikazati. To, da je bolnik prejel kalij, ki ga dejansko ni.

Vaša provokacija je bila zelo ekstremna. Kako lahko pojasnite, da s tem niste izpostavili sester?
Glejte, vedeli sta samo dve sestri. Nadzorna sestra, ki je kalij pripravila, me vprašala, pritrdil sem in po koncu, ko je bolnik umrl ob odmerku morfija, ki je tekel, me je vprašala, ali zapišemo ta kalij, sem ji jasno povedal ne, ne vpisujemo ga, ker ga bolnik ni dobil, kar je bila tudi resnica.

Svojci niso vedeli nič?
Svojce smo že več dni pripravljali, da bo bolnikovo življenje v kratkem preminulo.

Vi govorite, da je šlo za provokacijo. Sami ste sprožili govorice o kaliju, istočasno ste poskrbeli za to, da obdukcija ni bila opravljena. Zakaj ste to storili, ker bi to dokončno razbremenilo kakršno koli domnevno krivdo, o kateri se zdaj govori?
Da, se strinjam. Še to moram povedati, zakaj nisem hotel sester vpletati v celotno zgodbo. V primeru, da bi sestre bile izpostavljene temu, bi verjetno krivdo na neki način preložili tudi na sestre. Tega nikakor nisem želel. Jaz se za obdukcijo nisem odločil, ker je z moje strani bil vzrok smrti povsem jasen. Že naslednji dan so kolegi izvedeli, da je infuzija kalija tekla, ves čas sem govoril, je tekla, nisem razlagal kam. Glejte, kalij je izjemna provokacija, na katero je treba skočiti nemudoma, v trenutku. Žal se to ni zgodilo. Za obdukcijo je bil celoten naslednji dan dopoldne do 11. ure še čas, da bi kolegi preprečili obdukcijo.

Tudi to, da obdukcija ni bila opravljena, je bila provokacija z vaše strani?
Absolutno, da seveda. Zakaj pa tako drastična provokacija? Morate vedeti, da so bili že poskusi v zadnjih letih z več strani, da se uredijo razmere na oddelku, sploh kar se tiče komunikacije, sodelovanja med zdravniki in sodelovanja med zdravniki in sestrami. Te komunikacije, ki je kritična v intenzivnih negah, ki so že tako obremenjene, žal ni.

S to, kot pravite, provokacijo ste se strahovito izpostavili.
Nikoli si nisem predstavljal, da bo situacija eskalirala v take konfuzne vode in nepričakovane prevrate.

Tudi govorice o vaši domnevni izpostavljenosti zlorabi narkotičnih substanc. Ste bili kdajkoli pod vplivom psihotropnih substanc?
Nikoli v življenju nisem bil pod vplivom psihotropnih substanc, ne doma ne na delovnem mestu. Vsi kolegi, ki me poznajo, lahko potrdijo kvaliteto mojega dela in vsi bolniki in njihovi svojci so tisti, ki lahko potrdijo kvaliteto mojega dela. Glejte, delam v intenzivni negi, sodelujem pri sekundarnih helikopterskih transportih. Mislim, da je na tako težkem delovnem mestu težko biti odvisnik. To so laži.

Sami ste se, če lahko uporabim to besedo, zmanevrirali v položaj, ki je zagotovo stresen. Pri zdravniški zbornici so vam ponudili pomoč, kar je v takšnih primerih običajno. Po naših podatkih ste jo zavrnili, zakaj?
Ponudili so mi pomoč, za kar sem izjemno hvaležen. V tem trenutku sem jo zavrnil, ker je še ne potrebujem. Zahvaljujem se dr. Možini za ponujeno pomoč, ki jo bom sprejel, ko bom čutil, da jo potrebujem.

Danes je potekala kriminalistična preiskava tudi pri vas doma?
Mislim, da ni bilo najdenega nič spornega.

Po navedbah vašega odvetnika naj bi jutri objavljeno interno preiskavo spodbijali tudi iz formalnih razlogov. Zakaj?
Res je. Zgodilo se je veliko pravnoformalnih nepravilnosti s samim vročanjem in imenovanjem komisije, ki se mi ne zdi korektno sestavljena. Sploh pa se mi ne zdi korektno, da predsednik komisije daje informacije v medije že vnaprej, še preden je celotna luč nad dogajanjem zasvetila.

Jutri bodo izsledki objavljeni, kaj pričakujete po tem?
Pričakujem kolegialen in etičen odziv in strokovno, utemeljeno misel o moji zgodbi in kaj sem hotel z njo povedati.

Niste pa s tem, če sem prav razumel, želeli spodbuditi razprav o evtanaziji?
Absolutno ne. Se strinjam, da v tem trenutku slovensko zdravstvo še nima moči, energije in kapacitet se pogovarjati o evtanaziji. Problemi, ki pestijo ne samo intenzivne oddelke v kliničnem centru, temveč tudi druge oddelke, so veliko bolj problematični kot ta diskurz, nedvomno pa bo potrebno v nekem trenutku tudi to.

B. R.
Prijavi napako
Komentarji
avatarbluejoe
# 14.01.2015 ob 23:30
Res se sprašujem ali sem nor, ali pa je znorel svet!!! Poslušajte, kaj ima povedati zdravnik dr. Ivan Radan, ki je v preiskavi zaradi suma evtanazije…. Njegova razlaga je, da je šlo za provokacijo, ker je hotel opozoriti na nekomunikacijo znotraj zdravniškega tima in zaradi prostorske stiske???? Je šlo za 1. april ali se je samo hecal?? Malce čuden smisel za humor, če se izrazim nežno, na račun človeškega življenja??? In naročil je sestri medicinski naj pritisne gumb za Kalij, KI GA JE STISNILA, kljub temu, da je vedela kaj to pomeni in kljub temu, čeprav ga je vprašala, če on ve, kaj to pomeni???? Pa še druga svetovna zadeva, ki je obsedla SLO medije: Trimilijonska naklada nove številke satiričnega tednika Charlie Hebdo je pošla, zato bodo natisnili še dodatna dva milijona izvodov, medtem ko je običajna naklada tednika 60.000 izvodov??? Upam vsaj, da bodo keš, ki ga kujejo kot časnik na račun pobitih, darovali tudi svojcem žrtev… Mimogrede poboji v Siriji pa grejo v tisoče otrok, žensk in nedolžnih civilistov…ti dogodki pa za Evropo niso zanimivi!!!! Navsezadnje, kaj pa Slovenska gospodarska rast v januarju?? Kolk jih je bilo odpuščenih v Novem Mestu in kolk v Cimosu??? Kako se zatiska pas v Slo in kdo ga zatiska???? Koliko časa bomo ljudje straniščne školjke po katerih serje politika, po katerih serjejo mediji, ki naj bi kaj veljali v našem prostoru??? Z vsem tem drekom,ki nas polivajo in nas prepričujejo , da smo si sami krivi, zato da jim ni treba potegniti vode za seboj????
generusus
# 14.01.2015 ob 23:46
Ko sem tole čital, mi je postalo slabo. Tole je izpadlo tako, kot da bi nek gradbeni inženir namesto jeklenih profilov za armiranje visoke stolpnice v zidove dal paličice iz šibja, pri tem dvignil veliko prahu, na koncu pa bi povedal, da je šlo za provokacijo, češ da je hotel opozoriti na nesodelovanje projektnega tima.
Ples
# 14.01.2015 ob 23:22
Pa dobro, no, v čem je bil smisel te provokacije?! Koga in zakaj je provociral?
Ples
# 14.01.2015 ob 23:27
Ker moja domneva je bila, da hoče s tem spodbuditi razpravo o evtanaziji. Pa očitno ne, ker je dejal, da za to še ni pravi čas. Torej je kalij vbrizgal človeku (mimo žile) zato, da bi se poglobili v samo delovanje na intenzivni? Da ni nadzora, a kaj? In kaj bo zdaj drugače?

Provokacijo izvajati na bolniku je v vsakem primeru strahovito narobe.
Kajzer Franz
# 14.01.2015 ob 23:44
če bi provociral s tem, da bi se začela debata glede (smiselnosti) evtanazije,
bi nekako še razumel

da pa je njegov izgovor pomanjkanje komunikacije v oddelku,
nato pa provokacija v katero vključiš preminulo osebo in njihove svojce..

ne vem, tudi če je bila res provokacija (in če ne laže),
se mi zdi dovolj brezčutno in nespametno, da bi tako ali tako moral trpeti posledice

to se v nemčiji ne more zgoditi,
sam imamo legaliziran "samomor s pomočjo" (ne vem kako se temu reče tu)
Brisko
# 14.01.2015 ob 23:33
Dobrodošli v Sloveniji. Za to nisem odgovoren, to je zarota, malo smo se hecali.

Bodi vsaj malo moža in priznaj, ne pa prihajat na nacionalko z izgovori, ki bi se jih sramoval prvošolček.
Daedalus
# 15.01.2015 ob 07:52
Najprej sem tudi jaz bil zgrožen, ampak z nekaj premisleka mu morda celo verjamem. Ker:
a) Razmere so katastrofalne - vem iz 2. roke (zaposlen na nevrološki).
b) Dejansko ta scenarij NI nemogoč - "Glejte kolegi dohtarji, jaz sem mu vbrizgal kalij." - dohtarji ignorirajo vse skupaj, obdukcije ni in potem se nekdo odloči naredit štalo. To bi v bistvu BILA provokacija, usmerjena na slabo komunikacijo in sodelovanje med doktorji.

Je pa vseeno možakar sumljiv in ne zgleda ravno pri vseh čistih, ampak po izgledu pač nerad sodim...čist možno, da je pač ekscentričen ampak v osnovi pošten. Ne se prenaglit, ljudje, VSE je mogoče.
yoko
# 15.01.2015 ob 00:38
če bi šlo za evtanazijo bi ga mogoče še zagovarjala oz razumela, tko pa kr neki bluzi, pomoje še sam ne ve, kaj hoče povedat. in če je dejansko šlo za ''provokacijo'' (?!) je to tok nekorektno, plus vse kar je gor povedu, da bi že zarad tega mogu zgubit licenco. model zveni k da nima tri čiste in tak ti pol po možganih brska. ne hvala
gozdjedom
# 14.01.2015 ob 23:51
Svet je ponorel
svabo
# 15.01.2015 ob 08:08
Očitno niso samo srčni kirurgi tisti, ki ne komunicirajo med seboj. Tudi nevrologi? Počasi se bo potrebno vrpašati, ali sploh kakšna ekipa deluje? No vsekakor pa je za pozdravit dejstvo, da je zdravnik svoj izpoved naredil na nacionalki. Tu je namreč dejansko bila izpoved. Če bi to dobila v roke POP TV bi bil to show in obtoževanje za uboj na orto. Tako da plus za nacionalko. Na Popu pa verjetno razmišljajo o nadaljnih odpuščanjih.....
medic
# 15.01.2015 ob 10:12
Kar verjamem od tega je, da so odnosi med osebjem na takšnih oddelkih in enotah zelo slabi. To opažam tudi v svoji ustanovi, a o tem nihče noče govoriti, ker so starejši zdravniki itak nedotakljivi, za sestre pa sem jim je.e.
mostnica
# 15.01.2015 ob 07:44
Sicer pa starejši bolniki ne bodo več upali v bolnico, saj ne bodo vedeli, ali jih bodo zdravili ali pobili!
SimZy
# 14.01.2015 ob 23:57
Strinjam se s tem, da je tole zares neprimerna provokacija in skrajno nenavaden, neumen in neetičen način opozarjanja na težke razmere na delovnem mestu (slabe komunikacije v timu). Da ste pa sposobni iz tega intervjuja sklepati o tem, da možakar laže, da je pod vplivom substanc in ne vem kaj še vse ... se mi zdi pa malo 2 much. Mogoče ni ravno navajen nastopanja pred kamero, verjetno mu je ne glede na to, kaj je storil (in očitno slabo premislil), zdajle vse skupaj zelo stresno, potem ko se ga je v medijih en teden označevalo za morilca, drogeraša in osumljenca za vsaj še dva takšna primera.
kiklca
# 15.01.2015 ob 09:47
Da je osebje preobremenjeno je največkrat samo izgovor za šlampasto delo zdravnikov. Če so obremenjeni, naj vsem po vrsti prepovejo opravljanje popoldanskega dela. A za to pa še zberejo energijo????
krjavelj
# 15.01.2015 ob 06:35
Radan s svojim delom provocira, Pahor s svojim delom provocira, Tanko z svojimi proceduralnimi bravurami v parlamentu provocira

Butale press
ZeK
# 15.01.2015 ob 01:02
težko bi sodil, nisem nek ekspert.

ampak model mi ni v vsem napačen.

on gotovo ni glavni problem našega zdravstva!

to naj reši interni nadzor/policija/tožilstvo/sodišče!

...................

sicer pa je ogromno problemov v našem zdravstvu.
morda se nekateri tega ne zavedajo.

v ljubljani je polno obremenjena, v mariboru tudi, ambulanta za ljudi brez osnvonega zdravstvenega zavarovanja.
kaj šele je nekje, kjer take "oskrbe" sploh ni.
kašno zdravstveno oskrbo pa ima neka osamela babica tam nekje "bogu iza nogu"? pri nas!

v Sloveniji je drugotni problem ta hip vprašanje paliativa/evtanazija.

dostop do zdravstva, to je pa enormno vprašanje!
daresi
# 15.01.2015 ob 10:13
"Provokacija" zdravnika kaže na to, da gre za osebnostno motnjo, ki ne spada v okolje zdravniškega poklica.
lordslayer
# 15.01.2015 ob 08:37
pa tkole bom povedal, družinski zdravnik je naši stari mami, ki je bolehala za rakom, vbrizgal morfij, da ji je olajšal bolečine. Umrla je še isto noč. Nihče niti ni pomislil, da bi šli zdravnika ovaditi zaradi evtanazije, ker smo vedeli, da se je mučila z življenjem samo še zaradi nas
mops
# 15.01.2015 ob 08:00
Jasno kot beli dan. z gospodom ni vse v redu. Če odnosi niso urejeni, naj provokacije izvaja na zdravnišem sestanku s kolegi ne pa pri na smrt bolnemu človeku. Po mojem bi morala sestra preden je prinesla kalij poiskati nadrejenega, če pa je ta bil v kakšni privatni ordinaciji pa njegovega namestnika. Res je slika današnjega zdravstva katastrofalna.
Binder Dandet
# 15.01.2015 ob 07:33
Tale razlaga s provokacijo deluje iz trte zvita. Se pa ne znam odločit, za kaj bi šlo. Če je na skrivaj želel evtanazirati bolnika (če ni dogovora z bolnikom, ni evtanazija!), zakaj je sestri naročil, da vbrizga kalij? In zakaj je sestra to storila, saj se je morala zavedati posledic dejanja?
janezdolzan
# 15.01.2015 ob 07:09
Zakaj ni dal izvesti obdukcije? Kje je sicer dokaz, da kalij ni tekel v žilo? Če ga je sestra nastavila, mar ga ni nastavila, da teče v žilo, po njegovih navodilih.
Tako izgleda bolj verjetno, da je izvedel evtanazijo.
In če jo je izvedel mimo naročila in vedenja svojcev, zakaj jo je izvedel?

Vsekakor, če je to bila provokacija, je bila najbrž stresna tudi za njegove šefe, in mu to ne bodo šteli v dobro, ne bo pripomoglo k boljši komunikaciji itd...skratka kontraproduktivno v vsakem primeru - razen seveda, "postranske" debate o evtanaziji.

O evtanaziji, če evtanazija da, potem ni dovolj, da se o njej strinjajo le svojci, ampak definitivno tudi bolnik sam in da se je ne izvede, kar takoj, ko nekomu pade na misel.

Sicer se mi zdi pa življenje sveto, nič ga ne preseže.
21.12.2012
# 15.01.2015 ob 06:44
Ah, ko so odvetniki poleg, se vedno spomnijo neke zgodbe :) Kalij mimo bolnika, ta je dobra.
Haloo
# 15.01.2015 ob 06:13
Kalij je torej na voljo, odmerki so verjetno pod kontrolo in se dvig tudi zapiše.
V katere namene se torej še uporablja, razen za gnojenje lončnic v bolniških sobah?

Sestra je kalij nastavila in je odtekal mimo! Kam je to mimo? Je šel v nič?
clio1999
# 14.01.2015 ob 23:57
Bizarno!
Ples
# 14.01.2015 ob 23:38
@1vidra
Groteskno ... prava beseda.

In mimogrede, kaj pa tisti trije drugi primeri? A to pa ni bilo vprašanja?
Omnipotence
# 14.01.2015 ob 23:37
provocira sistem, ki je v k...
1vidra
# 14.01.2015 ob 23:31
Gledala sem ta pogovor z zdravnikom…ne morem verjeti. Poleg tega, da je bilo mučno opazovati že samo njegovo pojavo, je bilo njegovo izvijanje in očitno laganje tako groteskno, da človek lahko samo ostrmi.
zemljemerec
# 15.01.2015 ob 16:10
Še eden Slovenec, ki je v petih minutah zakockal desetletje študija v uglednem poklicu. Čau.
slodroid
# 15.01.2015 ob 12:26
Pristojni oz. njegovi nadrejeni (vključno z ministrstvom) bodo "ugotovili" to, kar jim bo v prid. Zgolj novo žrtveno jagnje.
QUENDI
# 15.01.2015 ob 10:18
... želel sem opozoriti na eno veliko, hujše dogajanje, in to je nekomunikacija znotraj samega zdravniškega tima.....potem ne bi prihajalo do kontraidikacij pri uporabi različnih zdravil, tudi usodnih..........količine bi se zmanjšale......specialisti ne bi mogli predpisovati izključujočih ukrepov.....provokacije je opozorila na popolno odsotnost komunikacije na vseh ravneh javnega zdravstvenega sistema
ZETAC
# 15.01.2015 ob 08:30
Uporabljati bolnike kot sredstvo a reševanje sporov znotraj KC je enostavno nesprejemljivo. Druga stvar je, ali verjeti Radanu ali ne. Mene ni prepriča predvsem zaradi tega, ker ni bilo izvedene obdukcije.
rdeči mesec
# 15.01.2015 ob 08:19
Tale zdravnik pa muti in muti. Ne verjamem mu niti besede!
Ales505
# 15.01.2015 ob 00:24
Jst zastopim, da morajo odvisniki od drog tud delat. Sam ne na področju kjer lahko dobiš narkotike.
Ales505
# 15.01.2015 ob 00:05
s telim stricom pa po moje ni vse v najboljšem zdravju bom reko. Sej bomo vidl kako bo stvar potekala naprej.
NEOPREDELJEN
# 14.01.2015 ob 23:51
V celoti podpiram dr. Radana in verjamem v nedolznost.... v UKC so razmere in odnosi nevzdrzni, vse poka po sivih!!!!!
sik
# 15.01.2015 ob 12:50
Temule zdravniku jst ne bi želel v roke priti.
Nekako mi psihološko ne deluje stabilen.
olen
# 15.01.2015 ob 11:29
Tudi če je šlo za provokacijo... Se komu zdi normalno, da se to izvaja na umirajočem bolniku... Kje je spotovanje do bolnika.... Osebno mislim, da tak zdravnik nima kaj izkat v naših bolnišnicah
mend055
# 15.01.2015 ob 10:26
Javno Izjavljam v imenu - verjetno vseh - Slovencev, da si ne želim, da bi nek zdravnik ''na meni in z mano'' naredil neko ''provokacijo''. Torej, da bi služil kot sredstvo za neke cilje - tako abotne kot pomanjkanje komunikacije (napram življenju) - nekega zdravnika ali skupine zdravnikov. Ali bo ta zdravnik sedaj trdil tudi, da je šlo za UMETNIŠKI DOGODEK (nekateri menijo, da so provokacije umetniški dogodek???!!!))
Tudi če je/bo nedolžen (morda so kake procesne napake ....) bi gospoda kazalo za veke vekomaj umakniti stran od možnosti za NADALJNJE PROVOKACIJE. Seveda tam, kjer si bo pa tokrat našel novo službo. Ali to kdo spremlja? Upam da ne pride v naš zdravstveni dom.
ipad
# 15.01.2015 ob 09:41
dejstvo je, da bo bodo izsledki interne preiskave hudo obremenilni, drugače se ne bi šel na predvečer izpostavljat na nacionalki.

razlaga je sicer smiselna, vendar nelogična. tukaj ne gre za komunikacijski šum, ampak za malomarnost zdravnikov. morda to izhaja iz preobremenjenosti.
kozorog1973
# 15.01.2015 ob 09:09
Nelogično, bizarno, razen če je genij ki ga pač mi ne razumemo:)
bluppo
# 15.01.2015 ob 08:23
No, če je bila provokacija je pokazala samo tisto, kar lahko vedno več vidimo povsod drugje:

sodelavci izvedo, da nekaj ne štima oz, da je bilo potencialno hudo narobe. Govorice se širijo, akter dejanja v osnovi ne zanika (ga pa ne niti potrdi). Nihče ne naredi nič, nihče se ne sooči z njim, nihče ne zahteva, da se zadeva ustavi oz. da naredi štalo.Tudi tik po dogodku, ko je še vedno mogoče ugotoviti pravi vzrok se nihče ne zgane. V naslednjih dneh pa pade anonimka na medije in pride do štale. To vsekakor ni dobra stvar.

Se bi pa meni zdelo prav, da bi zadevo izvedel drugače, recimo obvestil svojce, ali pa nekega nadrejenega ali koga drugega, da nebi bil edino on, ki je o zadevi vedel, ter, da nebi svojcev spravljal v še večje muke ob smrti člana družine. Svojci namreč sigurno vedo, o katerem primeru se govori in toliko pisanja o tej zadevi jim sigurno ne pomaga pri soočanju z izgubo.
Ljubiljančan
# 15.01.2015 ob 01:29
Zdravnik si domišlja, da je provociral v maniri Qantasovih aviomehanikov v servisni knjižici.
.
Pilotov zapis: "Gume so skoraj zanič. Zamenjajte jih."
Mehanikov odpis: "Gume smo skoraj zamenjali."
lapy
# 14.01.2015 ob 23:49
Mogoče še nikoli prej ni bil pod vplivom substanc, ampak če je bil danes v oddaji čist, sem jaz helikopter. Toliko bluzenja in sprenevedanja še od naših politikov nisem vajen. Vzet licenco in poslat na zdravljenje. Naslednji.
galoper
# 15.01.2015 ob 21:12
Vsak skladiščnik mora voditi evidenco o prejemu, izdaji in stanju zalog, za zdravila verjetno velja enako, če ne velja, potem neustrezni ljudje razpolagajo z neprimernimi sredstvi, ali drugače rečeno, riba smrdi pri glavi a luske čistijo od repa.
miha-kolbanar
# 15.01.2015 ob 14:53
Meni predvsem nekaj ni jasno - če je res izvajal evtanazijo, zakaj je to storil pred več pričami, še več, celo ni izvedel tega sam, ampak je naročil sestri? Če pa je bila provokacija, pa je tudi ne razumem, niti se ni dobro izjasnil sam. Še najbolj se mi zdi, da je hotel preveriti, če bo kdo na domnevni vbrizg kalija reagiral, glede na to koliko jih je to videlo, pa ni do pacientove smrti nihče, ampak je to bolj moje sklepanje, kaj je želel povedati. Je pa vsa stvar več kot čudna...
JPKJ
# 15.01.2015 ob 11:50
Na TV mi je deloval kot pacient.
1vidra
# 15.01.2015 ob 10:39
daresi @ "Provokacija" zdravnika kaže na to, da gre za osebnostno motnjo, ki ne spada v okolje zdravniškega poklica.
To, v enem stavku.
zamudnik
# 15.01.2015 ob 09:52
Zmotil ga je diskurz.
Modrijan6
# 15.01.2015 ob 09:49
Zdaj nestrpno čakamo, kdaj bo vodstvo Nevrološke klinike sklicalo tiskovno konferenco za slovenske novinarje in eksatno pojasnilo, kaj se pravzaprav dogaja na njihovi kliniki, ki ima pravico izvedeti resnico. Mimogrede - zdravniki so javni uslužbenci, ki so zelo dobro plačani, o zdravniškem kodeksu in njihovem poslanstvu zdaj ne kanim pisati, pač pa po nezaslišanem škandalu z domnevno evtanazijo pričakujemo odstop direktroja Nevrološke klinike.
primko
# 15.01.2015 ob 09:41
Naloga medicinske sestre je tudi, da kontrolira, če zdravilo pravilno "teče".
In kam je torej tekel kalij???
Kazalo