Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Bomo svoje misli v prihodnosti prenašali na računalnike? Izvršni direktor in soustanovitelj Tesle Elon Musk je ustanovil zagonsko podjetje Neuralink, ki bo razvijalo tehnologijo za povezavo možganov z računalniki.
Pametni števci lahko pokažejo tudi do petkrat višjo porabo elektrike Nizozemska univerza je testirala devet pametnih merilnikov porabe električne energije. Ugotovila je, da skoraj vsi precej slabo merijo: od –30 odstotkov do +582 odstotkov od dejanske porabe.
Pošastno črno luknjo iz galaksije izstrelili za sto milijonov supernov silni gravitacijski valovi Astronomi so našli supermasivno črno luknjo, izstreljeno iz svojega domovanja v središču galaksije.
V Sloveniji več mobilnih uporabnikov kot ljudi: 2,4 milijona Ob koncu lanskega leta je bilo v Sloveniji že skoraj 2,4 milijona uporabnikov mobilnega omrežja, kar je za odstotek več kot leto pred tem. Med njimi je večina, kar 77 odstotkov, naročnikov.
Si bomo pomlajevali kri in se tako ohranjali zdrave dlje časa? Raziskovalci z univerze v nemškem Ulmu so odkrili, da lahko matične celice v krvi znova aktivirajo z dodatkom beljakovine, imenovane osteopontin, in tako "pomladijo" kri.
Uporaba satelitske navigacije izklopi del možganov Satelitska navigacija zagotovo olajša pot, a hkrati izklopi del možganov, ki bi drugače simuliral pot do želenega cilja, kaže najnovejša raziskava.
Na testu: Noa H10, presenečenje iz sosednje Hrvaške Nekako smo se navadili, da mobilne telefone razvijajo predvsem v Južni Koreji, na Japonskem, Kitajskem ali v ZDA, a to seveda ne pomeni, da drugje telefonov ne izdelujejo, le o njih redkokdaj slišimo.
Hubble ujel zvezdo, ki beži iz podirajočega se sistema več sonc Vesoljski teleskop Hubble se je v svežem podvigu lotil iskanja planetov odpadnikov in spodletelih zvezd. V sosednjem Orionu je našel sistem treh zvezd, ki razpada.
Rakave celice napadli z gensko spremenjenimi virusi Skupina španskih znanstvenikov je razvila nov pristop za spopad z rakavimi celicami. Gensko so spremenili viruse, ki prepoznavajo zdrave in rakave celice in napadejo predvsem slednje.
Prisluškovanje ob arbitraži: NPU vložil kazensko ovadbo Preiskovalni postopek zaradi prisluškovanja ob arbitražnem postopku se počasi premika naprej. NPU je vložil in nedavno dopolnil kazensko ovadbo zoper neznanega storilca.
Število pi predstavlja navdih tudi v umetnosti Število pi je eno najznamenitejših matematičnih objektov, pogosto pa buri domišljijo tudi v umetnosti.
Kaj je Zemljo pred 700 milijoni let odelo v led? Menijo, da vulkanski izbruhi. Največjo poledenitev Zemlje v njeni zgodovini pred 717 milijoni let bi verjetno lahko povzročili vulkanski izbruhi, ugotavljajo znanstveniki.
Teden možganov: "Možgani so krivec za večino kriz po svetu" Družbene krize, ki se zrcalijo v življenjih posameznikov, bodo osrednja tema letošnjega tedna možganov, enega največjih poljudnoznanstvenih dogodkov v Sloveniji.
Neandertalci so poznali 'aspirin', morda celo antibiotike, in se poljubljali z ljudmi Znanstveniki so z analizo zob izvedeli marsikaj o štirih neandertalcih, ki so pred 50.000 leti živeli v Evropi.
Družbena omrežja: od všečkov do zasvojenosti Na družbenih omrežjih lahko preživimo dolge ure, pretirana uporaba lahko pelje do zasvojenosti. Ta teden smo v podkastu Številke posvetili prav tej temi. Predstavili smo že nekaj podatkov
Oblikovali novo obliko materije – časovni kristal Znanstvenikom več ameriških univerz je uspelo ustvariti novo obliko materije, ki so jo poimenovali časovni kristal, saj se njegova struktura ne ponavlja v prostoru, ampak v času. Atomi v časovnih ...
Na telefon vsak dan pogledamo več kot 150-krat Razmah družbenih omrežij in razvoj mobilne tehnologije še kako zaznamujeta naša življenja. Ne nujno, da le pozitivno. Naslednji teden bo društvo Sinapsa že 14. organiziralo Teden možganov.
Tehnološki giganti se odzivajo na razkritje, da lahko Cia vdira v njihove proizvode Nekaj podjetij, v proizvode katerih naj bi po razkritju WikiLeaksa lahko vdrla Cia, se je odzvalo na vsebino v torek objavljenih dokumentov te ameriške agencije.
Se lahko zaradi ranljivosti na Ajpes podtikajo ponarejeni dokumenti? Na spletišču Ajpesa, ki upravlja obsežne baze občutljivih osebnih in poslovnih podatkov, so v zadnjem času odkrili številne in resne varnostne ranljivosti.
WikiLeaks: Cia lahko televizije in telefone izkorišča za prisluškovanje Portal WikiLeaks je objavil dokumente Cie, ki kažejo, da lahko ameriška obveščevalna agencija televizije in pametne telefone spremeni v prisluškovalne naprave in zaobide aplikacije, ki zakodirajo ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Noa H10, presenečenje iz sosednje Hrvaške
61
20. marec 2017 ob 06:51 Nekako smo se navadili, da mobilne telefone razvijajo predvsem v Južni Koreji, na Japonskem, Kitajskem ali v ZDA, a to seveda ne pomeni, da drugje telefonov ne izdelujejo, le o njih redkokdaj slišimo.
Več novic ...
Izjava dneva
link
Anton Rop
3
29. marec 2017 ob 13:26 Politiki smo itak vsi pokvarjeni.
Več novic ...