Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Pravila moderatorjev Facebooka pri perečih temah pogosto nelogična in nedosledna Prvič so javnosti dostopna pravila moderatorjev Facebooka, ki razkrivajo, kakšna vsebina se lahko deli prek priljubljenega družbenega omrežja. Nekatera pravila so popolnoma nelogična.
Slovenski raziskovalci s pomembnim odkritjem o DNK-ju Raziskovalca s Kemijskega inštituta sta prišla do odkritja v povezavi z DNK-jem, ki prinaša "pomembne implikacije za razvoj zdravil". Našla sta novo strukturo dvojne vijačnice.
Največji še nepoimenovani svet v Osončju je dobil luno Tretji največji pritlikavi planet v Osončju ima luno. To je 2007 OR10 , le malo manjši od Plutona.
Bomo kmalu dobili kot papir tanke zvočnike in mikrofone? Znanstveniki univerze Michigan State so razvili na nanotehnologiji temelječo prožno napravo, ki lahko proizvaja električno energijo iz človeških gibov in hkrati deluje kot zvočnik in mikrofon.
Strokovnjaki: Dogaja se nov kibernetski napad velikih razsežnosti Po svetu se dogaja nov kibernetski napad, ki bi lahko zasenčil tistega pretekli teden, je opozorilo globalno podjetje za varnost na svetovnem spletu Proofpoint.
Dizelski motorji izpuhajo precej več, kot kažejo laboratorijski testi Motorji na dizelsko gorivo v realnih razmerah vožnje proizvedejo 4,6 milijona ton več škodljivih dušikovih oksidov (NOx) , kolikor to dopuščajo okoljski standardi, kaže raziskava.
Matej Breznik: Večina izsiljevalskih okužb se širi po elektronski pošti, zato previdno Izsiljevalski virus WannaCry, ki je pretekli konec tedna povzročil številne preglavice v več kot 150 državah, je le običajen kriptovirus, ki pa ima dodatno funkcionalnost, saj izkorišča znane ...
Na testu: Asus Zenbook Flip - dober prenosnik, a kot hibrid ne prav uporaben Manjši prenosniki so bili zaradi pojava tablic skoraj na robu izumrtja, a izkazalo se je, da uporabniki vseeno potrebujejo dobro tipkovnico, pa čeprav v manjšem formatu.
Zaradi izsiljevalskega virusa Microsoft izdal popravke tudi za Windows XP Microsoft je po petkovem napadu izsiljevalskega virusa izjemoma izdal varnostne popravke tudi za nekatere starejše različice operacijskih sistemov, kot je Windows XP.
Našli fosile domnevno najstarejšega življenja na kopnem - izpred 3,5 milijarde let Avstralski znanstveniki trdijo, da so našli dokaze za obstoj življenja na kopnem že pred 3,5 milijarde let, kar pol milijarde starejše od dozdajšnjih domnev.
Dr. David Kraljić: Naglasa Angleži ne opazijo ali pa se dobro pretvarjajo Vzdušje v Britaniji se je spremenilo. Včasih sem imel občutek, da sem tja prišel, da bi prispeval k družbi, zdaj je glavna zgodba to, kako mi odžiramo, pravi kozmolog in astrofizik David Kraljić.
Ameriška astronavta opravila jubilejni 200. sprehod po vesolju Ameriška astronavta Jack Fischer in Peggy Whitson sta na mednarodni vesoljski postaji (ISS) opravila jubilejni 200. vesoljski sprehod s postaje.
Ko en ubijalski stroj začne loviti drugega – orke pobijajo velike bele morske pse V Južni Afriki so naleteli na nenavadne žrtve ork – velike bele morske pse.
Google Maps bo reševal mejni spor med Afganistanom in Pakistanom Pakistan in Afganistan nameravata uporabiti Google Maps za pomoč pri reševanju mejnega spora, ki je prejšnji teden privedel do smrtonosnih spopadov, v katerih je bilo ubitih najmanj osem civilistov ...
Facebook z oglasi opozarja Britance, naj ne nasedajo lažnim novicam Spletni velikan Facebook je v britanskih časopisih začel oglasno kampanjo, s katero uporabnike svari pred nevarnostjo lažnih novic pred bližajočimi parlamentarnimi volitvami v Veliki Britaniji.
Zakaj smo si moški in ženske različni? Odgovor se skriva v okoli 6.500 genih. Raziskovalcema z Weizmannovega inštituta je uspelo narediti natančen zemljevid genov, ki se v obeh spolih izražajo precej drugače, zaradi česar smo si moški in ženske tudi fizično precej različni.
Foto: Eden najglobljih vpogledov v vesolje do zdaj Nekaj najzmogljivejših teleskopov sveta je z združenimi močmi in dolgoletnim delom poskrbelo za serijo najglobljih vpogledov v vesolje do zdaj. Šesterica posnetkov Mejna polja je na voljo javnosti.
Potovanje skozi čas je mogoče, pravijo številke Matematik in fizik na univerzi Britanske Kolumbije Ben Tippett je po premlevanju številk ugotovil, da njegov model na ravni matematike omogoča potovanje skozi čas.
Iz miši so prvič uspeli odstraniti virus HIV Z uporabo metode za spreminjanje genov CRISPR je raziskovalcem prvič uspelo miši ozdraviti virusa HIV, vendar bo potrebnih še kar nekaj izboljšav pred poskusi na ljudeh.
Osončju "izjemno podoben" planetarni sistem kar v soseščini Sistem pri sosednji zvezdi je zelo podoben Osončju. Ima podobno zvezdo, en planet tam, kjer je pri nas Jupiter, in dva asteroidna pasa na skoraj enakih mestih, kot jih ima Sončev sistem.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Asus Zenbook Flip - dober prenosnik, a kot hibrid ne prav uporaben
4
15. maj 2017 ob 06:24 Manjši prenosniki so bili zaradi pojava tablic skoraj na robu izumrtja, a izkazalo se je, da uporabniki vseeno potrebujejo dobro tipkovnico, pa čeprav v manjšem formatu.
Več novic ...
Izjava dneva
link
Davo Karničar
1
23. maj 2017 ob 13:44 Trdno sem odločen, da ko odidem iz baze, sem na gori samo jaz in se ne prepuščam mislim in spominom. Seveda pa morajo v bazi biti regeneracija, dobra volja, optimizem, da greš v hrib z veseljem.
Več novic ...