Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Kibernetski virus "Ne-Petja" se še naprej širi - dosegel je Avstralijo Svetovni kibernetski napad je najhuje prizadel vlado, banke in električno omrežje v Ukrajini, o napadih poročajo tudi iz Francije, Danske, ZDA in Avstralije.
Voda se pri nizkih temperaturah spremeni v dve različni tekočini Znanstveniki z univerze v Stockholmu so odkrili povsem novo lastnost vode. Ta pri nizkih temperaturah preide v dve različni obliki z velikimi razlikami v strukturi in gostoti.
Poteka globalni kibernetski napad - iz Kijeva se širi na Zahod Podjetja z vsega sveta poročajo, da jih je prizadel kibernetski napad velikih razsežnosti.
V ring televizijskih serij se podaja še Facebook Korporacija Facebook se podaja novim izzivom naproti: s predstavniki večjih hollywoodskih studiev se pogovarjajo o sodelovanju pri ustvarjanju izvirnih igranih televizijskih serij.
Planet 10? Še en kot Zemlja velik svet bi se lahko skrival v Osončju. Po odkritju sledi devetega planeta Osončja so zdaj astronomi prišli na dan s še enim kandidatom.
Meditacija lahko spremeni molekularni odziv DNK Najnovejša raziskava kaže, da lahko dejavnosti, kot so meditacija, joga in tai chi, spremenijo molekularni odziv DNK na stres, ki povzroča številne zdravstvene težave.
Zlato naravoslovno odličje za slovenskega dijaka Dijak ljubljanske Gimnazije Vič Domen Pregeljc je svojo raziskovalno odličnost potrdil še na mednarodni olimpijadi Genius, kjer je v kategoriji naravoslovje osvojil zlato medaljo za raziskovalno ...
Na testu: Legenda se vrača (v barvah) - Nokia 3310 (2017) Pred 17 leti je Nokia na trg poslala zdaj že legendarni mobilni telefon 3310, ki se zdaj vrača na trg v novi preobleki.
Bodo najstarejšega človeškega prednika našli v Bolgariji? Pred sedmimi milijoni let so bila današnja koruzna in sončnic polna polja v južni Bolgariji podobna afriški savani, kjer se potikajo gazele in žirafe. So novi dokazi o izvoru človeka skriti prav tam?
Nova zlitina bi sončne celice lahko pognala čez 50-odstotno učinkovitost Znanstveniki univerze v Michiganu so razvili novo zlitino za uporabo v sončnih celicah, ki bi jih lahko naredila več kot dvakrat učinkovitejše, kot so zdaj.
V laboratoriju proizvedli organoid človeških jeter Mednarodna raziskovalna skupina je vzgojila skupek človeških jetrnih tkiv in pri tem vsaj deloma ugotovila, kako celice z medsebojno komunikacijo usmerjajo razvoj celotnega organa.
Miomir Knežević: Človeka je treba ceniti ne glede na narodnost Beg možganov je zdrav, ker ljudje odhajajo pridobivat nove izkušnje, slabo pa je, če po vrnitvi ne morejo teh izkušenj uporabiti, pravi Miomir Knežević. Miomir Knežević o šalah na račun Črnogorcev
Kibernetska varnost: "Nismo ravno goli in bosi, smo pa slabo oblečeni" Slovenija je bila nekoč med vodilnimi na področju kibernetske varnosti, nato pa naj bi ambicioznost na tem področju začela usihati.
Sašo Dolenc: Zemljo moramo razumeti kot vesoljsko ladjo Moč argumentov v javnosti, lažne novice, Nikola Tesla in Thomas Edison, zakaj deluje placebo, druga doba strojev in rojstvo temačnega interneta.
Se je sprožil usodni udarec proti piratskim vsebinam? Sodba Sodišča EU-ja proti Pirate Bayu je omogočila nizozemskemu varuhu avtorskih pravic, da od dveh ponudnikov medmrežja zahteva, da onemogočita dostop do omenjene spletne strani.
Telefonski pogovor med vožnjo: "Oči že gledajo, a možgani ne vidijo" Telefoniranje med vožnjo tako preobremeni možgane, da je voznik manj pozoren in manj varen, ugotavlja raziskava o vplivu uporabe telefona med vožnjo na delovanje možganov, ki jo je predstavila ...
Sonce in njegov izgubljeni dvojček? Znanstveniki so ocenili, da je Sonce na začetku verjetno imelo zvezdo dvojčico, ki pa se je kmalu po nastanku izgubila neznano kam. Da bi se izognili zmedi: znanstveniki ameriške univerze Berkeley
Odkrit prvi (znani) predstavnik naše vrste. Živel je pred 300.000 leti. V Afriki so našli ostanke sodobnega človeka, starost pa so določili na 300.000 let, kar je za 100.000 več od dozdajšnjih ocen. Našli so tudi kamnito orodje in živalske kosti, domnevno malico.
Preveč "samozavestni" roboti za ljudi ne bi bili najboljša izbira Roboti, ki bi bili manj samozavestni glede svojih zmožnosti in bi potrebovali človeško potrditev, bi bili za ljudi koristnejši, menijo raziskovalci.
Bi nam pri razgradnji plastike lahko pomagali molji? Človeštvo bi si lahko v boj z milijoni ton odvečne plastike podalo s pomočjo velikih voščenih moljev. Ti namreč uspešno razgrajajo polietilen, ki predstavlja 40 odstotkov plastike.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Legenda se vrača (v barvah) - Nokia 3310 (2017)
45
19. junij 2017 ob 07:51 Pred 17 leti je Nokia na trg poslala zdaj že legendarni mobilni telefon 3310, ki se zdaj vrača na trg v novi preobleki.
Več novic ...
Izjava dneva
link
Sean Spicer
2
27. junij 2017 ob 14:20 ZDA so v Siriji zato, da uničijo Islamsko državo. Če pa bo Asad izvedel nov morilski napad s kemičnim orožjem, bo skupaj s svojo vojsko plačal hudo ceno.
Več novic ...