Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Slovenski spletni uporabniki znova tarča napadov Nacionalni odzivni center za obravnavo incidentov s področja varnosti elektronskih omrežij in informacij SI-CERT je v zadnjem času zaznal več primerov napadov na slovenske spletne uporabnike.
Arabci oznanili stoletni načrt selitve na Mars Združeni arabski emirati so razgrnili svoje vesoljske načrte: v nekaj desetletjih poslati človeka na Mars in do leta 2117 tam ustvariti samozadostno mesto.
Tudi v Cereri bi lahko domovalo življenje: na njej našli organske spojine Pritlikavi planet Cerera, ki je malo za Marsom, se je pravkar uvrstil na seznam lokacij Osončja, kjer bi morda lahko vzniknilo življenje.
Nova Zelandija bi bila lahko del doslej neznane osme celine Nova Zelandija je vrh doslej neznane celine, v glavnem potopljene pod južnim delom Tihega oceana, so v petek zatrdili znanstveniki. Odkritje so poimenovali Zealandia.
Ruski narodni junak, kozmonavt Šaripov na obisku z delegacijo Obisk ruskega kozmonavta Saližana Šaripova predstavlja posebno priložnost za razgrnitev načrtov Ksevta, ki bi jih za kulturalizacijo vesolja želeli izvesti v bližnji prihodnosti.
V Alpah naj bi bilo do konca stoletja do 70 odstotkov manj snega Nova podnebna študija, ki jo je objavil znanstveni spletni časnik The Cryosphere, kaže, da bodo smučarske sezone v Alpah vedno krajše.
Na Slovenskih železnicah že letos obljubljajo brezžični internet na vlakih Na vlake in postaje Slovenskih železnic prihaja brezžično medmrežje, o svojih kratkoročnih načrtih pravijo v družbi in dodajajo, da kupujejo tudi dvonadstropne vlake in iščejo možnosti za širitev ...
Prihaja nova različica "neuničljive" Nokie 3310 Sedemnajst let po tem, ko je bila predstavljena Nokia 3310, je finski telefonski velikan napovedal izdelavo prenovljene različico nekoč zelo priljubljenega prenosnega telefona.
Računalnik premagal človeka v pokru. So spletnemu pokru počasi šteta leta? Umetna inteligenca je premagala štiri vrhunske igralce pokra. Zmagala je sicer v preprostejši različici te igre, a zavojevanje drugih je le vprašanje časa.
Biologi zaznamujejo dan Charlesa Darwina, očeta evolucije in "boja za preživetje" Praznovanju mednarodnega Darwinovega dneva, s katerim zaznamujemo rojstni dan naravoslovca Charlesa Darwina, ki se je rodil 12. februarja 1809, so se letos pridružili tudi slovenski biologi.
Podnebne spremembe zaradi človeka 170-krat hitrejše Z "antropoceno enačbo" so znanstveniki pokazali, da je vpliv naravnih procesov pri podnebnih spremembah v primerjavi s človeškim izredno majhen. Človek naj bi spremembe pospešil za 170-krat.
Najzanimivejše vesoljske misije letos: v nebo najmočnejša raketa na svetu, Kitajci kar na Luno in nazaj Kaj se bo letos zanimivega dogajalo v vesolju? Nabor najvidnejših misij smo za vas pripravili na MMC-ju. Na prvem mestu je zagotovo Mesec, saj bo letos prejel pravi dež pristajalnikov.
Dan varne rabe medmrežja: tretjina se je odpovedala posredovanju podatkov Drugi torek v februarju je mednarodni dan varne rabe medmrežja. Letos poteka pod geslom Skupaj spremenimo internet na bolje.
Francija pred volitvami s Facebookom v boj proti lažnim novicam Francoski novinarji so se povezali s Facebookom in Googlom, da bi se s skupno pobudo in sistemom bojevali proti lažnim novicam, ki so se razmahnile po spletu.
Na testu: Aplikacije za obdelavo fotografij Na več družbenih omrežjih uporabniki svoje zamisli ali fotografije objavljajo skoraj izključno prek pametnih telefonov.
Življenje v vesolju naj bi zaviralo enega ključnih procesov staranja Astronavt Scott Kelly je preživel leto dni na ISS-ju, njegov brat dvojček pa na tleh. Nasa je tako analizirala vpliv vesolja na človeško telo.
Človeška ribica živi stoletje, a natančna doba še ni znana Med kopenskimi bitji, ki živijo tako dolgo kot človek, je tudi človeška ribica, ki prebiva v zelo neugodnem okolju. Ta teden na podkastu Številke
Našli najstarejše mehko tkivo Tkivo, ki je staro več kot 195 milijonov let, so našli v rebru dolgovratega dinozavra iz rodu Lufengosaurus , so zapisali v znanstveni reviji Nature Communications.
Človek živi do 122 let, živalski rekorderji so še precej starejši Človek je s svojim načinom življenja brez dvoma postal gospodar modrega planeta. A živalski in rastlinski svet ga v marsičem prekaša. Ta teden na podkastu Številke
Umrl "oče Pac-Mana" Masaja Nakamura V 92. letu starosti je prejšnjo nedeljo umrl pionir japonske videoigre in "oče Pac-Mana" Masaja Nakamura, je sporočilo podjetje Namco, ki ga je ustanovil leta 1955.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Aplikacije za obdelavo fotografij
18
6. februar 2017 ob 06:14 Na več družbenih omrežjih uporabniki svoje zamisli ali fotografije objavljajo skoraj izključno prek pametnih telefonov.
Več novic ...
Videonovice
Izjava dneva
link
Ivo Svetina
1
21. februar 2017 ob 14:25 Jezik se je rodil iz človekove želje, celo nuje, da poimenuje svet, v katerega se je rodil.
Več novic ...