Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Jernej Štrasner, razvijalec pri Facebooku: V tujini me še nihče ni vprašal po izobrazbi Izolčan Jernej Štrasner že nekaj časa živi v Kaliforniji, kjer je zaposlen pri najbolj priljubljenem spletnem omrežju Facebook.
Sever Norveške bo gostil največji podatkovni center na svetu Ameriško-norveško podjetje namerava na severu Norveške postaviti največji podatkovni center na svetu, kjer bo strežnike hladilo arktično okolje in poganjala obilica hidroenergije.
Ključ do sreče je morda tudi v neželenih čustvih Nova raziskava kaže na možnost, da so ljudje bolj srečni, če občutijo čustva, ki si jih želijo, tudi če so ta čustva po splošnem prepričanju negativna.
Na testu: Mobilni telefon kot računalnik s Samsung DeX - obetavno z omejitvami Največja ovira možnosti, da bi bil mobilni telefon lahko nadomestek za (prenosni) računalnik, je ravno velikost zaslona.
Omrežje LoRaWAN namenjeno povezovanju stvari tudi v Sloveniji Podjetje Solvera Lynx postavlja v Sloveniji prvo omrežje LoRaWAN, ki temelji na standardu low power wide area network (LPWAN) oziroma omrežju, ki omogoča velik doseg ob nizki porabi energije, zato ...
Presajanje prašičjih organov v človeka postaja vse bolj verjetno Ameriški znanstveniki so uspešno spremenili genski zapis prašičev in pri 37 prašičkih odstranili viruse v njihovem DNK-ju. S tem so naredili korak bližje k presaditvi prašičjih organov v človeka.
Slovenski raziskovalci razrešili skrivnost magnetnega stanja, ki je begala raziskovalce že več kot 40 let Raziskovalci Instituta Jožef Stefan (IJS) ter ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko (FMF) so prišli do odkritja, s katerim so razrešili skrivnost magnetnega stanja v pomembnem modelskem ...
Plutonova sonda New Horizons dobiva kar dve tarči za ceno ene Naslednik slavnih Voyagerjev, sonda New Horizons, po obletu Plutona nadaljuje pot po popolnoma nedotaknjenih prostranstvih Osončja.
V ZDA aretirali britanskega raziskovalca, ki je ustavil širjenje virusa WannaCry FBI je aretiral Marcusa Hutchinsa, 23-letnega britanskega varnostnega raziskovalca, ki je ustavil nedavni izbruh računalniškega virusa WannaCry s tem, ko je odkril t. i.
Nasa išče "skrbnika galaksije" za varovanje pred NLP-okužbami Ni prvoaprilska šala: Nasa z oglasom na svoji uradni spletni strani išče "varnostnika za planetarno zaščito", ki bi pomagal obvarovati Zemljo pred bakterijami Nezemljanov.
Iz človeškega zarodka uspešno odstranili bolezenski gen Ameriški znanstveniki so uspešno spremenili DNK človeškega zarodka. Iz njega so odstranili gen, ki povzroča usodno srčno napako – hipertrofično kardiomiopatijo.
Youtube: Umetna inteligenca pri zaznavanju nasilnih vsebin učinkovitejša od ljudi Umetna inteligenca se je pri zaznavanju nasilnih in nezakonitih vsebin na portalu YouTube izkazala za učinkovitejšo od ljudi, zato se v podjetju zdaj osredotočajo na razvoj tovrstne tehnologije.
Facebook ugasnil umetno inteligenco, ko je začela uporabljati svoj jezik Spletni velikan se je odločil ugasniti sistem umetne inteligence, potem ko je ta začel uporabljati svojo različico angleščine za komunikacijo med posameznimi boti.
Tudi Mesec je bogat z vodo Luna na nebu ni zgolj ogromna kepa suhega prahu in skal. V njeni notranjosti je veliko vode, ugotavlja Nasina raziskovalna skupina, pa naj bo v obliki ledu ali vezane v kamnine.
Našli naj bi prvo luno zunaj Osončja Skupina astronomov je s pomočjo teleskopa Kepler zaznala signal, ki ga je po njihovem mnenju povzročila eksoluna. Če to drži, gre za prvo znano luno zunaj Osončja. Ni pa prva kandidatka.
Pri moških v razvitem svetu hitro upada število semenčic Število semenčic pri moških iz Evrope, Severne Amerike in Avstralije se je v zadnjih 40 letih razpolovilo, kaže mednarodna znanstvena raziskava.
Slovensko zagonsko podjetje Zemanta prevzel ameriško-izraelski Outbrain Svetovna platforma za priporočanje kakovostnih vsebin Outbrain je z včerajšnjim podpisom pogodbe postala lastnica slovenskega startupa Zemanta.
Spopad tehnoloških velikanov: "Neodgovorni" Musk proti "omejenemu" Zuckerbergu Tehnološka velikana Elon Musk in Mark Zuckerberg sta se zapletla v precej razvnet spor glede umetne inteligence (AI).
Zaposleni bodo dobili mikročipe za odpiranje vrat in prijavo v računalnik Neko podjetje iz Wisconsina bo zaposlenim v roko vstavilo mikročip v velikosti riževega zrna, s katerim bodo delavci odpirali vrata, se prijavili v računalnik in nakupovali hrano.
Vlada je znanost opredelila za svoje prednostno področje Vlada se zaveda izjemnega pomena znanosti za razvoj družbe in je znanost opredelila za svoje prednostno področje, so po srečanju s predstavniki s področja znanosti in visokega šolstva sporočili iz ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Mobilni telefon kot računalnik s Samsung DeX - obetavno z omejitvami
12
14. avgust 2017 ob 06:32 Največja ovira možnosti, da bi bil mobilni telefon lahko nadomestek za (prenosni) računalnik, je ravno velikost zaslona.
Več novic ...
Izjava dneva
link
Jernej Štrasner
19. avgust 2017 ob 12:26 Trenutno se mi zdi, da smo v času, ko – pa naj se še tako trudimo izogniti – na družbena omrežja naletimo povsod, hote ali nehote.
Več novic ...