Znanost in tehnologija

Poudarki

• Nasa v iskanju "Zlatolaskinega planeta"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 26 glasov Ocenite to novico!
Zemlja, modri planet, Afrika in Indijski ocean
Tudi če znanstveniki odkrijejo planet, podoben Zemlji, bi bilo potovanje do njega daleč predolgo. Foto: EPA

Nasin znanstvenik: Novo "Zemljo" bomo odkrili do leta 2014

Keplerjeva ekipa preučuje svetlobo planetov
4. april 2012 ob 21:50
Washington - MMC RTV SLO

V roku dveh let bomo po napovedih raziskovalca Nase našli planet, povsem podoben našemu. Znanstveniki Zemlji podoben planet z optimizmom iščejo med kar 3.050 kandidati.

Raziskovalna skupina je s pomočjo vesoljskega teleskopa Kepler, ki na satelitu kroži okoli Zemlje, doslej poleg 750 že odkritih planetov zaznala še dodatnih 2.300 "kandidatov". Med njimi išče planete, na katerih bi lahko uspevalo življenje.

Za zdaj jim še ni uspelo najti eksoplaneta, ki bi bil podoben naši Zemlji. A Shawn Domagal Goldman, astrobiolog pri Ameriški vesoljski agenciji (Nasa), meni, da se bo to zelo kmalu spremenilo.

Kepler redno odkriva plaz novih tujih svetov, sporoča Nasa, in z naraščajočimi številkami je samo vprašanje časa, kdaj bodo astronomi našli planet, podoben Zemlji, v t. i. območju Zlatolaske.

"Verjamem, da bo Kepler našel "Zlatolaskin planet" že v prihodnjih dveh letih. Lahko bomo s prstom pokazali na nebo in rekli: tam je, planet, na katerem je mogoče življenje," je Domagal Goldman izjavil za Nasa Science.

Območje Zlatolaske je območje v vesolju, ki je od zvezde dovolj (in hkrati ne preveč) oddaljeno, da lahko tam lociran planet vzdržuje življenju primerno temperaturo, pritisk v atmosferi in tekočo vodo.

Iskanje tovrstnih planetov je težavno, ker jih znanstveniki lahko preučujejo le s pomočjo svetlobe, to pa pogosto povozi kar svetloba pripadajoče zvezde. Kljub temu Nasini znanstveniki večinoma delijo Domagal Goldmanov optimizem, da bo t. i. tranzitna spektroskopija razkrinkala iskano.

Svetloba, ki se odbija od preiskovanega planeta, namreč nosi neke vrste prstni odtis njegove atmosfere in znanstvenikom razkrije njegovo sestavo. "Od eksoplaneta odbita svetloba nam pove njegovo zgodbo," je dejal znanstvenik na Keplerjevem programu Doug Hudgings.

Nasa že načrtuje dva nova programa v ta namen, Finesse in Tess. Z njima namerava še pospešiti iskanje. Po Hudginsovih besedah bo z njima mogoče preučevanje ne le grobe sestave atmosfere, temveč tudi oblačja ter morda tudi oceanov in samega površja.

serpent
# 04.04.2012 ob 23:39
Pa Ramus a moraš vsepovsod težit? Človek ni bil ustvarjen, kaj šele, da je bil ustvarjen s kakšnim namenom. In če smo že spet pri tej bibliji, ravna ta govori, da je vse na Zemlji človeku dano da to uporablja - se pravi religija vodi v izkoriščanje narave (ozračja, ostalih živali, rastlin, in tako naprej,...). Sicer pa je hecno - biblija oz. nova ins tara zaveza ena drugi degradirata boga. V stari zavezi je bog maščevalen, zloben, genociden, detomoren, mizogin,... V novi zavezi je njegova moral na opazno višjem nivoju. Kar je logično, saj so pisci teh zgodb izvirali iz različnih obobij. In ker je bog drugačen v eni in drugi knjigi pomeni, da očitno je zmotljiv, da ni vseved in predvsem je za njegov renome bolje, da ne obstaja. Z drugimi besedami, boga je naredil človek, in ne obratno. In ravno zato je ta bog tako nesposoben, ker ni zmožen niti narediti ljudi, ki bi delali kaj bi si on želel, in jih zato mora ves čas kaznovat - patetično. Kdo verjame v to ali še huje, kdo malikuje nekoga, ki lastni kreaciji določuje usodo in jo kaznuje s poplavami, požari, genocidi, je zelo ubogi človek. Če bi jaz nekaj kreiral in bi bil vsemogočen bi to naredil precej bolje, saj bi bil vsemogočen. In mi ne bi bilo treba odgovarjata za vse morilce, posiljevalce, voljne zločince, potrese, poplave, vulkanse izbruhe, ki bi jih naredil. Ampak sem samo povprečen človek, in glej ga, imam celo višje standarde morale kot bog - in vem da nisem edini.

Zdaj pa k znanosti - razsikovanje vesolje in življenja na Zemlji sta najpomembnejši smeri znanosti. Omogočata nam spoznavanje samega sebe in nam podobnih živali, s tem ko se širi znanje o delovanju človeškega telesa se spreminja pogled na življenje in na soljudi, tudi raziskovanje vesolja ima podobno moč širjenja zavesti, saj nam omogoča, da na življenje gledamo povsem drugače. Večino ostale vede je nepotrebnih, saj se prakitčno vse dotikajo znanosti, tudi razvoj etike in morale.
Glavni problem znanosti je, da je odvisna od denarja, katerega pa smo si ljudje izmislili sami, torej smo sami sebe zasužnjili, saj nam v končni fazi samo znanost lahko podaljša življenje, izboljša zdravje, izboljša življenje pogoje, reši pred prezgodnjo smrtjo... ampak ker je človek rezultat evolucije deluje v življenskem okolju tako, da sam sebi zagotovi čim večjo korist, zato ves čas hočemo eden nadvladovati drugega, kar vodi v iznadjbo denarja, orožja, lastnega imetja, vojn, vladanja oz. vladajočioh sistemov, in tako naprej... Vse to so samo bolj sofisticirane oblike izkazovanja moči na ostalimi (lev se grize - človek se strelja, isto sranje bolj sofisticirano pakovanje)...
In ko bo Sonce enega dneva tako vroče in s tako velikim premerom, da bo življenje na Zemlji nemoogče, nam bo samo znanost omogočila, da premagamo oz. presežemo naš solarni sistem in odidemo k drugi zvezdi. Torej samo s pomočji znanosti bo naša vrsta lahko preživela oz. nadvladala naš solarni sistem. In takrat vse banke, vse države, vso gospodarstvo, ekonomije, vso bogastvo, ne bo igralo nobene resne vloge, saj so odvečne, ravno tako kot religija, ki nam ne daje nobene (za danšnji dan) dobre razlage kako deluje naše telo, kako deluje vesolje, kako je vesolje nastalo,... Zato je religija pač odvečna, moralo v biblijah in koranu smo že zdavnaj presegli, in so nam te knjige samo v napoto, saj nas zavirajo.
Yeah sure
# 05.04.2012 ob 00:42
Se srečata Mars in Zemlja.
Mars:"Bogdaj Zemlja! Kako kaj?"
Zemlja (zakašlja):"Ah, je bilo že bolje. Človeka sem fasala."
Mars:"Ne sekiraj se, saj hitro mine."
# 04.04.2012 ob 22:07
Kar dobro spisan članek. Hvala za originalne povezave, uradna Keplerjeva stran je super. Odkrivanje planetov zunaj našega osončja bo(je) v naslednjih letih eksplodiralo. NASA trenutno preučuje dve misiji s katerima bi lahko določili podrobnejše karakteristike teh planetov (od atmosfere, pa vse do količine vode), eno od teh misij je delno pripravljen financirati tudi Google.

Znanost je zakon! Še več takih člankov.
sprehajalec
# 04.04.2012 ob 22:00
Rad bi ga videl, žal ne bom.

Einstein nam je glede raziskovanja hitrosti postavil omejitve kot nekoč Grški filozofi glede znanega sveta, povzela jih je cerkev o ploščati zemlji, Newton o nespremenljivem času in prostoru itd. Einstein je naredil nov preboj. Srčno rad bi doživel zopet nov preboj, o hitrosti, relativnosti in novih svetovih.
kenda
# 04.04.2012 ob 23:55
Serpent, dobro napisano, ampak tale tvoj post je prišel kakih 100 let prezgodaj. Družba še ni zrela za tako razmišljanje.
Gaius Julius
# 05.04.2012 ob 01:06
@serpent

res dobro napisano. Daj se klonirat prosim, ker Zemlja rabi več ljudi s takim razmišljanjem :)
michonz
# 05.04.2012 ob 00:45
Serpent, mislim da nima smisla da Ramusu razlagaš da Zemlja ni ravna, če pa mu v bibliji piše da je.
Optimus
# 04.04.2012 ob 22:01
Zadnje čase so na "znanost in tehnologija" same neke puste in že ničkolikokrat slišane novice :/
# 05.04.2012 ob 08:50
@raurbef: če odpreš Wikipedijo, boš hitro našel odgovore. Ker pa dobro vem, na kaj hočeš napeljat s svojimi "nedolžnimi" vprašanji, ti bom pomagal, čeprav te resnični odgovori v bistvu ne zanimajo:

* kdaj so ugotovili da se dva morja na naši dragi zemlji stikata a ne mešata? (to bo verjetno sredozemsko morje in atlantski ocean)? Tega niso nikoli ugotovili, saj ne drži.
* kdaj in kako so ugotovili da je bila Luna, nekdaj počena točno po polovici (naj bi odkrili razpoke vzdolž celotnega obsega lune)? Tudi tega niso nikoli ugotovili, saj ne drži. Se bo pa to zdelo vsakemu, ki se bo povzpel na Gibraltarsko skalo in malo dlje časa opazoval gladino.
* kdaj so ugotovili da ima vsak človek svoj podpis (prstni odtis)? Približno za časa starodavnega Babilona, ko so jih že uporabljali za podpisovanje.
* kdaj so znanstveno in medicinsko potrdili način stvaritve človeka (kot seveda mišljeno oploditev)? O tem so imeli precej dobro predstavo že stari Grki v času Aristotla pred 2000+ leti.
* in pa seveda najpomembnejše vprašanje. Kdaj je znanost ugotovila in potrdila da je zemlja okrogla? Tudi to so točno vedeli v cca. 3. stoletju pred našim štetjem.
* Kdaj so odkrili in potrdili najnižje ležeče mesto na zemlji (ob črnem morju)? Tega ne najdem v petih minutah iskanja in dvomim da je sploh relevantno, lahko se pa potrudim.

Ti pa za domačo nalogo odgovori na naslednje vprašanje: kdaj so ugotovili, da sonce vsak večer zaide v blaten ribnik?
Alek
# 05.04.2012 ob 09:40
Serpent super napisano, glih v pravem trenutku pred velikonočnimi prazniki :). Naša religija oz. bog bi moral biti naše bivalno okolje, ki ga z dneva v dan uničujemo in izkoriščamo. Žalostno je da se imamo za ozaveščeno družbo, pa si bodo naši potomci vseeno morali poiskati drug planet da bodo lahko normalno živeli, če ne bo ljudstvo zaradi svojega pohlepa prej izumrlo.

Skoraj 1000% sem prepričan, da je bilo odkrito že na stotine tehnologij, ki bi nam dosti olajšale in pocenile življenje, vendar so bile zatrte s strani lobijev, ki imajo od tega načina življenja velike koristi. Dokler bo človek tako razmišljal in gledal samo na svojo rit mu tut 100 na novo odkritih planetov ne bo pomagalo.
arto77
# 05.04.2012 ob 04:22
dokler mi ne boš odgovoril šuti, ok

sam trolaš povsod

pa če si se eno knjigo na pamet napiflal še ne pomen, da si odkril boga

asshole
lao wai
# 05.04.2012 ob 03:22
@serpent

senkju veri mač . . . . .ni kaj za dodat . . . mogoče še samo moja misel . . svet ne bo ( predčasno ) propadel zaradi boga ( po božji volji ) ampak zaradi tistih, ki so si ga izmislili ( v lastno korist )
sybelmyne
# 05.04.2012 ob 09:24
@serpent

dobro, ampak proti eksegetu bi pogoru, kar se tiče tvojega razmišljanja glede biblije, no tudi sklepanje o nesposobnosti njihovega boga je mal šibko. pozabu si tudi na to da je bila človeku podarjena svobodna volja. sicer pa že zelo dolgo obstaja vprašanje zla v svetu (Leibniz).

v drugem delu, ko govoriš v znanosti pa tudi ne verjamem, da je GLAVNI problem znanosti v denarju. v vsej tej tvoji super naprednosti bi pričakoval, da sprejemaš, da je lahko z drugega gledišča problem tudi drugačen. najlažje je s prstom pokazati na denar. po mojem menenju je večji problem človek, kot pa denar. denarja nenazadnje sploh nebi bilo brez človeka (najverjetneje).

lp
ubuntu
# 05.04.2012 ob 08:23
@Ramus:
Prosim, da se nehaš v skoraj vsakem članku sklicevati na biblijo in navajati odlomke iz nje, ker za ta namen obstajajo posebni forumi in blogi. To je poljuden portal in večinoma namenjen laični javnosti. Nič nimam proti, če si veren, samo če je že tebi tako 'fajn', se ne trudi, da bi 'fajn' postalo tudi ostalim, ker ima to kvečjemu nasprotni učinek. Pa da ne boš versko-čustveno prizadet, še en disclaimer: isto bi napisal vsakemu, ne glede na versko pripadnost - tudi gorečemu zagovorniku Alaha, Jehove ali privžencem kulta špagetne pošasti. Pa še ena zanimivost: pejt na youtube in poišči Richard Dawkins....če si upaš?
Nekdopac
# 05.04.2012 ob 00:56
Ne verjamem, da bodo banke kar propadle, ko bom z vesoljskimi ladjami na poti na drug planet; po mojem se bo kar še naprej veselo trgovalo in zadolževalo; človeška narava pač ;)
sammys
# 05.04.2012 ob 07:16
trenutno je v izdelavi nov vesoljski "teleskop", ki ne bo iskal samo anomalij v svetlobi zvezd ampak bo zmožen iskati pristonost molekul CO2, CO in podobnih s pomočjo IR spektra

google: james webb space telescope
# 04.04.2012 ob 22:32
*popravljam povezavo:
FrevencaX: Kvantna fizika- Objektivna resničnost
# 04.04.2012 ob 22:14
Nasin znanstvenik: Novo "Zemljo" bomo odkrili do leta 2014

Kako malo časa je potrebno, da "čudak", ki trdi, da v vesolju verjetno nismo sami, postane povsem kredibilna osebnost, ki govori logične stvari. Še dobrih deset let nazaj, si po mojih občutkih (in doživetjih) veljal za vsaj smešnega če si v družbi razlagal, da verrjameš v življenja na drugih planetih. Danes je to skorajda norma.:)
molekinho
# 05.04.2012 ob 12:40
a hočejo znanstveniki, s tem hitenjem iskanja nove zemlje kaj povedati? a na originalu delamo kaj narobe?
nevem
# 05.04.2012 ob 08:46
"kot nekoč Grški filozofi glede znanega sveta, povzela jih je cerkev o ploščati zemlji"

Sprehajalec (in običajno tudi mnogi drugi), tu se malo motiš. Grki, ne da so postavili teorijo o ploščati Zemlji, ki naj bi jo povzela cerkev, temveč nasprotno:
O tem, da so vedeli da je Zemlja okrogla, ni bilo dvoma. Izračunali so (Eratosten), njen obseg in premer (kar natančno), oddaljenost od Lune, in Sonca (precej manj natančno), Aristarh pa je cca 1800 let pred Kopernikom in Galileom zagovarjal Heliocentrični sistem...
# 05.04.2012 ob 06:51
Serpent, ther is nothing more to say.
kanalija
# 04.04.2012 ob 23:06
To bo pa tudi vse, dokler človek ne bo postal po Božji obljubi neumrljiv,...

Ne bo dolgo.. pa bomo imeli dovolj zmogljive kvantne računalnike, da razvozlamo uganko zavesti, zatem je možno vse.
bbs
# 06.04.2012 ob 08:39
bi tja poslali naše sindikaliste, ki hočejo finančno posiljevati naše otroke in vnuke? (zadolževati po domače...)

JA!
arto77
# 05.04.2012 ob 23:29

Rasmus izposodi si knjigo Richard Dawkins, Bog kot zabloda"

Poznam mnenje g. Dawkinsa,... me ne impresionira. Je pa dober pridigar :)

ne me hebat, skor sem s stola padel

bravo ramus hahahaha
Frapancipi
# 05.04.2012 ob 16:26
Če bodo odkrili planet, ki bo podoben našemu in tam obstaja življenje, je možno da bodo tudi z drugega planeta odkrili nas. Še dobro, da so takšni planeti dovolj daleč, da ne moremo do njih.
PONOS
# 05.04.2012 ob 08:36
Navadna gripa je povzročila izumrtje veliko plemen v južni ameriki ko so zahodni kolonijalisti odkrili novi svet.Podobno se lahko zgodi tem planetu vso življenje na njem lahko uničimo ali vice versa....
PONOS
# 05.04.2012 ob 08:33
Si predstavljate odkrijemo končno nov planet ki je v območju"zlatolaske" vse je optimalno oblaki in oceani.
Žal znanstveniki niso upoštevali dejstvo da je tak planet po vsej verjetnosti že naseljen z življenjem.Ni nujno z inteligentnim življenjem pa vendarle tudi ta možnost obstaja,morda celo bolj napredno civilizacijo.
Ljudje živimo na tem planetu dolgo časa in smo se z evolucijo na njem uživeli razvili smo imunost in simbiozo.Tukaj namigujem na bakterije,viruse in mikrobe ki bi vsakega nezemljana pokončali.Podobno se bo zgodilo z nami na takem tujem planetu.
Tudi moralna in etična komponenta bo kršena...
raurbef
# 05.04.2012 ob 06:46
Kar ne morem da ne bi odgovoril na Serpentov post.
Saj ne da bi se šel sedaj razpravljat o tem ali imaš prav, oziroma o obstoju boga, to lahko počneš kakor te je volja s teološko naravnanimi forumaši.
Ker pa je to znanstveni članek tu, bom pisal o znanosti, taki kot je in kot je bila.
pa bi potreboval vašo pomoč dragi forumaši.
Namreč kar nekaj vprašanj imam, pa nikakor ne najdem odgovora.
A kdo ve, kako kje in seveda kdaj so bile odkrite, pogruntane in ugotovljene stvari.
In sicer:
kdaj so ugotovili da ima vsak človek svoj podpis (prstni odtis)?
Kdaj so odkrili in potrdili najnižje ležeče mesto na zemlji (ob črnem morju)
Hvala za odgovore.
# 04.04.2012 ob 22:43
"Tudi če znanstveniki odkrijejo planet, podoben Zemlji, bi bilo potovanje do njega daleč predolgo"

Tako je. Zato je bolje razvijati tehnologije za ohranitev našega prelepega modrega planeta, kjer bomo še nekaj časa morali bivati. Človeštvo se mora spremeniti v svoji miselnosti in začeti razmišljati kako skrbeti za planet in ne kako ga izkoriščati. Človek je bil ustvarjen, da bi skrbel za zemljo, ne pa jo uničeval. Bomo pa nekega dne del vesolja in bomo lahko potovali po vesolju in ga raziskovali, ker ne bomo več omejeni z časom,...

1. Korinčanom 13, 12. "12 Zdaj gledamo z ogledalom, v uganki, takrat pa iz obličja v obličje. Zdaj spoznavam deloma, takrat pa bom spoznal, kakor sem bil spoznan."
# 04.04.2012 ob 22:10
@sprehajalec v našem vesolju se enostavno ne da potovat hitreje od svetlobe. Teoretično bi šlo z kakimi bližnjicami tipa črvin ali skritih dimenzij, samo jaz nebi pričakoval preveč.
črta
# 05.04.2012 ob 23:13
Seveda pa ga bo treba po odkritju čimprej naselit, zastrupit in onesnažit, tako kot to našo "staro" Zemljo. Tipično obnašanje parazitov. Če še za ta planet niso sposobni skrbeti, kako bodo za kakšnega drugega?
ateistek
# 05.04.2012 ob 15:15
@sprehajalec:
Einstein nam je glede raziskovanja hitrosti postavil omejitve...

Teoretično gledano, nam Einsteni ni postavil omejitve glede dolžine potovanja, saj je za nas dosegljiv prav vsak planet v tem vesolju, če je naša hitrost enaka svetlobni, saj se takrat čas za nas ustavi. Ta omejitev bi veljala le v komunikaciji s svetom izven naše ladje. Ne dvomim pa, da bodo v neki daljni prihodnosti na nek način zaobšli ta pravila.
Nighthawk.si
# 05.04.2012 ob 11:11
Samo kar včasih pozabijo omenit glede "zlatolaskinega območja". Do sedaj poznamo tri planete v tem območju...venera, zemlja, mars. sicer upam, da najdejo tudi na ostalih dveh planetih kaj migajočega vendar sama prisotnost v zlatolaskinem območju ne pomeni nujno življenjskih pogojev.

sicer pa držim pesti!
resistNWO
# 05.04.2012 ob 10:21
@Ramus NOČEM bit neumrljiv...rad mam življenje, ampak večno pa ne bi živel...(zvezdni) prah si in v prah se povrneš...nekako si od samega začetka tu in boš do konca...mislm da je to 1000x več kot pa obljubla dv. pismo :)
# 04.04.2012 ob 22:29
@sprehajalec v našem vesolju se enostavno ne da potovat hitreje od svetlobe.

Sicer ne ravno o potovanju hitrejšim od svetlobe, pa vendar.Kvantna fizika obeta,...obeta zelo!
# 06.04.2012 ob 14:46
Tale tvoj "prav kmalu" čakamo že mnogo desetletij...
# 05.04.2012 ob 22:37
"Rasmus izposodi si knjigo Richard Dawkins, Bog kot zabloda"

Poznam mnenje g. Dawkinsa,... me ne impresionira. Je pa dober pridigar :)
Graviton
# 05.04.2012 ob 12:23
Pardon, Ramus!
Graviton
# 05.04.2012 ob 12:23
@ Ubuntu in Rasmus

Bravo Ubuntu.

Rasmus izposodi si knjigo Richard Dawkins, Bog kot zabloda.

Pravzaprav jo toplo priporočam vsem, da namesto žajfnic, na dopustu preberete kakšno kakovostno literaturo. Mene je močno sprostila.
# 05.04.2012 ob 11:41
hooha 54 je kandidatov, 90% jih bo verjetno potrjenih. Da je planet potrjen, so potrebni trije obhodi planeta okrog lastne zvezde. Enostavno še ni reteklo dovolj časa, da bi lahko te planete potrdili.
joze234
# 05.04.2012 ob 11:16
upam, da se potem vsi bogati preselijo v njiov nov svet.........
hooha
# 05.04.2012 ob 10:01
Pa kdo piše te članke... prejšni teden ste pisali da je na desetine miljard zamlji podobnih planetov v samo naši galaksiji... Seveda to ni res, ampak je samo ocena približno koliko bi jih lahko bilo v tej 'Habitabbe zoni'. https://en.wikipedia.org/wiki/Goldilocks
_planet

Vi pa pišete da je samo vprašanje časa kdaj bojo našli kak Goldilocks planet. Na wikipediji piše da je Keppler odrkil že vsaj 54 takih planetov.

Pa nisem fizik pa mi je to prvo v uč padlo že prejšni teden ko ste pisali, zdej pa sploh tolk da sem mogu še napisat ta komentar.

Novinarji, dejte mal pogooglaat preden scopy pasteate vse povprek iz vsakega kotička interneta.

In pol bi vi radi štrajkali!? Marš delat, banda lena nesposobna!
# 05.04.2012 ob 08:52
Tisto o Gibraltarski skali se seveda nanaša na odgovor o morjih, ne o Luni (sem narobe copy-pastal)
Sheppard
# 05.04.2012 ob 08:46
Če jo odkrijejo kupim prvo karto pa se preselim tja gor.
ancient
# 05.04.2012 ob 07:02
Bojim se, da takrat, "... .ko bo Sonce enega dneva tako vroče in s tako velikim premerom, da bo življenje na Zemlji nemoogče", na tem našem planetu ne bo več ljudi. Ker se lahko hitro zgodi, da bo znanost prehitela človeška neumnost in pohlep...
gappon
# 05.04.2012 ob 00:59
Ne izkoriščaj Zemlje... pa kaj je narobe z nekaterimi... to je PLANET in ne neka maščevalna oseba ki bo sedaj pobila use ker ji jemljemo nafto, ne padat na nivo prazgodovinskih ljudi ki so verjeli da s svojimi dejanji povzročajo strele.

Ja, gozdove potrebujemo za živlenje in vodo tudi, zato bi bilo fajn da je ne onesnažujemo preveč, ne pa sedaj pretiravat.
bucy
# 06.04.2012 ob 12:22
zelo verjetno je ,da imajo amerikanci neke informacije in nas prav polahko pripravljajo na srečanje, ki se bo zgodilo prav kmalu!
Jezni Smrk
# 05.04.2012 ob 15:22
Sovražim novo "Zemljo".
Skippy
# 05.04.2012 ob 02:37
@Nekdopac
kako pa misliš, da bi človek prišel drugače do lastnega bivališča npr. kot z zadolževanjem?
# 04.04.2012 ob 22:23