Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Zakajen rabljen avtomobil je težje prodati

18.09.2019

Kajenje v avtomobilu, pa da so v njem še otroci, se nam zdi vsaj neokusno, mislim pa, da bi lahko uporabili tudi še kakšen bolj sočen pridevnik. Helena Koprivnikar iz Nacionalnega inštututa za javno zdravje opozarja, da so posledice, če so otroci dlje časa in večkrat izpostavljeni dimu v kabini avtomobila, lahko celo usodne, predvsem za dojenčke. Andrej Brglez pa poudarja, da s tem, če odpremo okno, ko kadimo v avtomobilu, nismo kaj dosti naredili, kajti 80 odstotkov dima je nevidnega. Ob tem, da si s kajenjem tudi zmanjšamo pozornost na dogajanje na cesti, pa bi moralo biti za Slovence še posebej pomembno to, da se zakajeni avtomobili težje prodajajo in za nižjo ceno.

Ob vseh drugih minusih, ki jih prinaša kajenje v avtu (mislimo predvsem na zdravje in varnost), pogosto pozabimo na to, da je zakajen rabljen avtomobil manj vreden na trgu

Kajenje v avtomobilu, pa da so v njem še otroci, se nam zdi vsaj neokusno, mislim pa, da bi lahko uporabili tudi še kakšen bolj sočen pridevnik. Helena Koprivnikar iz Nacionalnega inštututa za javno zdravje opozarja, da so posledice, če so otroci dalj časa in večkrat izpostavljeni dimu v kabini avtomobila, lahko celo usodne, predvsem za dojenčke. Andrej Brglez pa poudarja, da s tem, če odpremo okno, ko kadimo v avtomobilu, nismo kaj dosti naredili, kajti 80 odstotkov dima je nevidnega. Ob tem, da si s kajenjem tudi zmanjšamo pozornost na dogajanje na cesti, pa bi moralo biti za Slovence še posebej pomembno to, da se zakajeni avtomobili težje prodajajo in za nižjo ceno.

Danes pa nekaj o dojemanju preteklosti. V devetdesetih z devetdesetimi nismo bili zadovoljni. Vse je bilo narobe. Danes seveda vemo, da so bila devetdeseta odlična. Glede na zmedo, v kateri živimo danes. Podobno je z dacio sandero. Sodoben avto, ki se zdi kot iz devetdesetih, ko nam ni nič manjkalo. Podali bomo lep dokaz za to trditev. Mehanizmi, ki dvignejo polico prtljažnega prostora skupaj s prtljažnimi vrati, danes postajajo zapleteni, da bog pomagaj. Posledica tega je, da je polico težko odstraniti, ko želite prtljažnik napolniti do vrha. Dacia sandero ima za ta mehanizem vrvico z zanko na koncu. Če se dandanašnji mehanizem v avtu pokvari, morate po navadi z njim na servis. Če se vam pokvari mehanizem na dacii, samo razvežete vezalko. In teh primerov je pri dacii še cel kup. Sicer so jo v marketinškem oddelku poimenovali »techroad«, to naj bi bilo povezano z napredno tehnologijo, ampak v bistvu gre pri vozilu – s katerim smo opravili kar upoštevanja vredno pot – za klasični sandero; ta ima ob preverjeni Renaultovi tehniki še nekaj sodobnih bombončkov. Recimo multimedijski sistem, ki pa je, glede na novega clia, že tudi od predvčerajšnjim. Predvsem pa je v sanderu nameščen zanesljiv in zanimiv 0,9-litrski trivaljnik. Šestinšestdeset kilovatov je popolnoma dovolj, odsvetujemo pa uporabo tipke Eco, ki motorju odvzame nekaj moči na račun ugodnejše porabe goriva. Dacia je sicer nekoliko mehka, nekoliko plastična, predvsem pa zelo, zelo cenovno prijazna. Taka so bila pač devetdeseta.

Zdaj pa nekaj stavkov o tistih, ki so se pripeljali k nam v preteklih dneh – ne mislimo Natovih funkcionarjev, tudi indijskega predsednika ne, pač pa nove avtomobile. Razred poltovornjakov raste tudi pri nas – lani so jih registrirali že 865. Zdaj se nam je predstavil novi mitsubishi L200. Drugi najbolje prodajani avtomobil v razredu s četrtinskim tržnim deležem je v sprednjem delu zdaj tudi dobil moderno Mitsubishijevo podobo, namenili pa so mu tudi nov 2,3-litrski dizel s 110 kilovati moči in šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Moč se prenaša na zadnji kolesi ali na vse štiri, avtomobil je že v osnovi opremljen z reduktorjem in zaporo diferenciala zadaj, lahko pa si omislite tudi sredinsko zaporo. Na voljo sta krajša in daljša kabina, višji nivoji opreme prinesejo tudi bogat nabor asistenčnih sistemov. Cene gredo od 23 tisoč navzgor. Najbolje prodajani dostavni avtomobil (tudi v Evropi) je seveda ford ranger – predstavili so nam najtrpežnejšo in najzmogljivejšo različico – ranger raptor. Pogonski agregat je dvolitrski Bi-turbo dizel s 157 kilovati moči, dopolnjuje ga novi 10-stopenjski samodejni menjalnik. Čistokrvni puščavski dirkalnik in ekstremni adrenalinski terenec, kot so ga imenovali v oddelku Ford Performance, pride k nam konec leta. Mimogrede pa se je prvič po naših cestah zapeljal tudi novi Fordov focus ST, ki je lahko v različici s petimi vrati ali kot karavan, poganja pa ga lahko 2,3-litrski 206-kilovatni bencinski ecoboost ali 140-kilovatni dvolitrski dizel, oba s šeststopenjskim ročnim menjalnikom; bencinar lahko tudi s sedemstopenjskim samodejnim. Novi ST je občutno hitrejši od predhodnika, vožnjo v ovinkih pa izboljša tudi Fordova prva uporaba diferenciala z elektronsko omejenim zdrsom za vozilo s prednjim pogonom. Ob tem, da je lahko izjemno hiter in okreten, pa je novi focus ST še vedno lahko tudi praktičen in dokaj udoben družinski avtomobil.


Avtomobilsko prometne minute

859 epizod


Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.

Zakajen rabljen avtomobil je težje prodati

18.09.2019

Kajenje v avtomobilu, pa da so v njem še otroci, se nam zdi vsaj neokusno, mislim pa, da bi lahko uporabili tudi še kakšen bolj sočen pridevnik. Helena Koprivnikar iz Nacionalnega inštututa za javno zdravje opozarja, da so posledice, če so otroci dlje časa in večkrat izpostavljeni dimu v kabini avtomobila, lahko celo usodne, predvsem za dojenčke. Andrej Brglez pa poudarja, da s tem, če odpremo okno, ko kadimo v avtomobilu, nismo kaj dosti naredili, kajti 80 odstotkov dima je nevidnega. Ob tem, da si s kajenjem tudi zmanjšamo pozornost na dogajanje na cesti, pa bi moralo biti za Slovence še posebej pomembno to, da se zakajeni avtomobili težje prodajajo in za nižjo ceno.

Ob vseh drugih minusih, ki jih prinaša kajenje v avtu (mislimo predvsem na zdravje in varnost), pogosto pozabimo na to, da je zakajen rabljen avtomobil manj vreden na trgu

Kajenje v avtomobilu, pa da so v njem še otroci, se nam zdi vsaj neokusno, mislim pa, da bi lahko uporabili tudi še kakšen bolj sočen pridevnik. Helena Koprivnikar iz Nacionalnega inštututa za javno zdravje opozarja, da so posledice, če so otroci dalj časa in večkrat izpostavljeni dimu v kabini avtomobila, lahko celo usodne, predvsem za dojenčke. Andrej Brglez pa poudarja, da s tem, če odpremo okno, ko kadimo v avtomobilu, nismo kaj dosti naredili, kajti 80 odstotkov dima je nevidnega. Ob tem, da si s kajenjem tudi zmanjšamo pozornost na dogajanje na cesti, pa bi moralo biti za Slovence še posebej pomembno to, da se zakajeni avtomobili težje prodajajo in za nižjo ceno.

Danes pa nekaj o dojemanju preteklosti. V devetdesetih z devetdesetimi nismo bili zadovoljni. Vse je bilo narobe. Danes seveda vemo, da so bila devetdeseta odlična. Glede na zmedo, v kateri živimo danes. Podobno je z dacio sandero. Sodoben avto, ki se zdi kot iz devetdesetih, ko nam ni nič manjkalo. Podali bomo lep dokaz za to trditev. Mehanizmi, ki dvignejo polico prtljažnega prostora skupaj s prtljažnimi vrati, danes postajajo zapleteni, da bog pomagaj. Posledica tega je, da je polico težko odstraniti, ko želite prtljažnik napolniti do vrha. Dacia sandero ima za ta mehanizem vrvico z zanko na koncu. Če se dandanašnji mehanizem v avtu pokvari, morate po navadi z njim na servis. Če se vam pokvari mehanizem na dacii, samo razvežete vezalko. In teh primerov je pri dacii še cel kup. Sicer so jo v marketinškem oddelku poimenovali »techroad«, to naj bi bilo povezano z napredno tehnologijo, ampak v bistvu gre pri vozilu – s katerim smo opravili kar upoštevanja vredno pot – za klasični sandero; ta ima ob preverjeni Renaultovi tehniki še nekaj sodobnih bombončkov. Recimo multimedijski sistem, ki pa je, glede na novega clia, že tudi od predvčerajšnjim. Predvsem pa je v sanderu nameščen zanesljiv in zanimiv 0,9-litrski trivaljnik. Šestinšestdeset kilovatov je popolnoma dovolj, odsvetujemo pa uporabo tipke Eco, ki motorju odvzame nekaj moči na račun ugodnejše porabe goriva. Dacia je sicer nekoliko mehka, nekoliko plastična, predvsem pa zelo, zelo cenovno prijazna. Taka so bila pač devetdeseta.

Zdaj pa nekaj stavkov o tistih, ki so se pripeljali k nam v preteklih dneh – ne mislimo Natovih funkcionarjev, tudi indijskega predsednika ne, pač pa nove avtomobile. Razred poltovornjakov raste tudi pri nas – lani so jih registrirali že 865. Zdaj se nam je predstavil novi mitsubishi L200. Drugi najbolje prodajani avtomobil v razredu s četrtinskim tržnim deležem je v sprednjem delu zdaj tudi dobil moderno Mitsubishijevo podobo, namenili pa so mu tudi nov 2,3-litrski dizel s 110 kilovati moči in šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Moč se prenaša na zadnji kolesi ali na vse štiri, avtomobil je že v osnovi opremljen z reduktorjem in zaporo diferenciala zadaj, lahko pa si omislite tudi sredinsko zaporo. Na voljo sta krajša in daljša kabina, višji nivoji opreme prinesejo tudi bogat nabor asistenčnih sistemov. Cene gredo od 23 tisoč navzgor. Najbolje prodajani dostavni avtomobil (tudi v Evropi) je seveda ford ranger – predstavili so nam najtrpežnejšo in najzmogljivejšo različico – ranger raptor. Pogonski agregat je dvolitrski Bi-turbo dizel s 157 kilovati moči, dopolnjuje ga novi 10-stopenjski samodejni menjalnik. Čistokrvni puščavski dirkalnik in ekstremni adrenalinski terenec, kot so ga imenovali v oddelku Ford Performance, pride k nam konec leta. Mimogrede pa se je prvič po naših cestah zapeljal tudi novi Fordov focus ST, ki je lahko v različici s petimi vrati ali kot karavan, poganja pa ga lahko 2,3-litrski 206-kilovatni bencinski ecoboost ali 140-kilovatni dvolitrski dizel, oba s šeststopenjskim ročnim menjalnikom; bencinar lahko tudi s sedemstopenjskim samodejnim. Novi ST je občutno hitrejši od predhodnika, vožnjo v ovinkih pa izboljša tudi Fordova prva uporaba diferenciala z elektronsko omejenim zdrsom za vozilo s prednjim pogonom. Ob tem, da je lahko izjemno hiter in okreten, pa je novi focus ST še vedno lahko tudi praktičen in dokaj udoben družinski avtomobil.


25.04.2024

Mnogo motoristov pred nesrečo sploh ne zavira

Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.


18.04.2024

Elektrifikacija vozil je tu, toda kaj bomo z odpadnimi baterijami?

Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.


11.04.2024

Kitajska je vse večja konkurenca evropski avtomobilski industriji

Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.


04.04.2024

Gumarska industrija si mane roke zaradi elektrifikacije vozil

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?


04.04.2024

Električni avtomobili prinašajo renesanso v gumarsko industrijo

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.


28.03.2024

Avtomobilski oglasi tudi čez mejo dobrega okusa

Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.


14.03.2024

SharePlanica: Dostop v Planico tudi za osebe z invalidnostjo

Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.


07.03.2024

Vsi smo na isti poti

Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.


29.02.2024

Evropski avto leta

Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.


22.02.2024

Večje je lepše, a tudi bolj uporabno?

Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.


15.02.2024

Kako zanesljivi so naši avtomobili?

Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.


01.02.2024

Anatomija vožnje

Anonimizirani podatki več kot 100 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije DRAJV, ki spremlja in ocenjuje način vožnje ter nagrajuje varne voznike, so na novo zaživeli na DRAJV zemljevidu, ki je javno dostopen vsem uporabnikom. Na enem mestu so tako zbrani podatki o najbolj nevarnih odsekih oziroma najpogostejših izzivih v prometu.


25.01.2024

50 let golfa, simbola ljudskega avtomobila

Edini avtomobil, po katerem smo poimenovali kar razred, kateremu pripada, je volkswagnov golf. Letos praznuje abrahama, v osmih generacijah so jih izdelali in prodali več kot 37 milijonov.


18.01.2024

Naj bodo naši najmlajši v avtu varni

V prihodnjih minutah pa k najmlajšim udeležencem v prometu, ki so kot sopotniki v prometu povsem odvisni od nas. Nekateri se še vedno premalo zavedajo, kako zelo pomembno je, da imamo dober otroški varnostni sedež, pa seveda tudi, da je ustrezno nameščen.


11.01.2024

Kaj prinaša novi potniški center v Ljubljani?

Začela se je gradnja novega potniškega centra v Ljubljani, ki seveda prinaša kar nekaj motenj v prometu. Gradnja bo po napovedih trajala dve leti in v tem času se bomo morali prilagajati občasnim zaporam in oviram na gradbišču. Če bi tak ali podoben projekt izpeljali pred recimo vsaj 30 leti, bi bilo danes marsikaj drugače. Ampak kar zadeva mobilnosti, smo zadaj še kje.


04.01.2024

Električna mobilnost v 2024

V preteklem letu smo zelo veliko govorili o električni mobilnosti. Na tem področju so zelo močni kitajski proizvajalci, ki so tudi odgovorni, da so proizvajalci električnih vozil le začeli počasi popuščati s cenami, ki pa so še vedno zelo visoke. Kakšne so smernice in kaj lahko pričakujemo letos in v prihodnjih letih? O vsem tem Janez Martinčič in Andrej Brglez.


28.12.2023

Mobilnost v 2023 | Andrej Brglez

V minutah za mobilnost se bomo tokrat ozrli nazaj na leto, ki se izteka. Andrej Brglez nas spomni, da so uničujoče poplave pri nas vplivale tudi na mobilnost, da je bilo veliko avtomobilov poplavljenih, pa da so cene avtomobilov še naprej rasle in da je rasla tudi prodaja električnih avtomobilov. Ta je v Evropi letos prvič presegla prodajo dizelskih avtomobilov. Sicer pa sprehod po svetu pokaže, da so avtomobilske zgodbe po različnih koncih sveta zelo različne.


14.12.2023

Trg rabljenih električnih vozil

Ker so električna vozila z nami že kar nekaj let, je na trgu tudi vedno več rabljenih. Kupci pa se za nakup takih težko odločajo, saj je neznank še preveč, predvsem pa ne zaupajo kakovosti baterij, ki so del avtomobila, okoli katerega se pravzaprav vse vrti.


07.12.2023

Velik porast spletne prodaje avtomobilov v Sloveniji in izbor avta leta

Vemo, da prodaja avtomobilov še vedno v veliki meri temelji na obisku avtomobilskega salona, ampak nakupni proces se tudi v tej panogi pri večini kupcev začne na spletu. Vendar pa se nakupne poti spreminjajo, tudi pri nas. Spomnimo, kako je prodaja tekstila in obutve prek interneta postala izjemen posel, počasi podobne nakupne navade prodirajo tudi na področje prodaje avtomobilov, tudi rabljenih. Kako hitro gre slovenski kupec na nova polja spletnega nakupovanja? Sogovornik: - Marin Vladović, izvršni direktor in partner platforme AutoBrief


30.11.2023

Mobilnost: Razvoj avtomobilskih žarometov in njihova prihodnost

Avtomobilska industrija iz leta v leto beleži izjemen napredek pri razvoju praktično vseh avtomobilskih sklopov. Eden pomembnejših in še kako dobrodošlih za voznika je napredek pri razvoju avtomobilskih svetil, predvsem žarometov. Zadnje čase je popularna t. i. LED matrična tehnologija, ki je s pomočjo več tisoč LED diod v žarometu sposobna usmerjati množico svetlobnih snopov, ki so neodvisni drug od drugega in tako lahko dinamično osvetljujejo različne segmente ceste. Sogovornik: - vodja razvoja žarometov v Hella Saturnus Janez Nučič


Stran 1 od 43
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov