Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Pri Hyundaiju je pomembna črka N

16.11.2019

Hyundai tudi pri nas zadnje čase dosega dobre prodajne rezultate, vzrok pripisujejo predvsem pisani ponudbi športnih terencev, a tokrat se posvetimo modelom, ki v oznaki nosijo črko N. N line pomeni nekaj športnih dodatkov za bolj dinamičen videz in turbo bencinski motor, ki v modelu i30 zmore 103 kilovate. I30 N fastback performance pa je opremlkjen z dvolitrskim 202-kilovatnim turbo motorjem in je bogato opremljen športnik za uporabo na vsakdanjih poteh. Oba sta prijazna za vsakdanjo uporabo.

Pri Hyundaiu se veselijo dobrih prodajnih rezultatov – pripisujemo jih bogati ponudbi športnih terenskih vozil, a ne zanemarjajo niti ponudbe – recimo običajnih osebnih avtomobilov.

Nataša Kovše z DARSa, kjer so merili gibanje prometa in beležili ter primerjali pretok vozil ob konicah, je izpostavila prejšnji četrtek, ko običajnega pritoka vozil niso zmotile prometne nesreče ali kakšni drugi nepričakovani dogodki. Takrat so na vseh štirih avtocestnih vpadnicah v Ljubljano v posameznih petnajst minutnih terminih beležili občutno povečanje pretočnosti vozil, ki je ponekod presegla mejo štiri tisoč vozil na uro, kar so izjemni rezultati. Tako se je potrdilo predvidevanje, da če vozniki vozijo strpno, umirjeno, z nekoliko manjšo hitrostjo in z večjo varnostno razdaljo, potem kolona na avtocesti lažje vsrka tiste, ki se na uvozih vključujejo v promet. Tako promet poteka bolj tekoče in za voznike manj stresno.

Pri Hyundaiu se veselijo dobrih prodajnih rezultatov – pripisujemo jih predvsem bogati ponudbi športnih terenskih vozil ali križancev – imajo večji santa fe, malo manjši tucson in zdaj še kono s pisano izbiro pogonskih možnosti, od dizelskih in bencinskih, do električne ali zdaj tudi hibridne. A pri Hyundaiu ne zanemarjajo niti ponudbe – recimo običajnih osebnih avtomobilov.

Najprej za ogrevanje zapeljemo nekaj krogov z modelom i30 in bogatim paketom opreme N-line, ki prinese tudi nekaj športnih dodatkov. Avtomobil z nekaj dodatki deluje bolj nastopaško (a ne pretirano), poleg tega pa mu nekateri elementi opreme omogočijo resnično bolj športno vožnjo. Izstopajo recimo 18-palčna platišča z vrhunsko zmogljivimi gumami, vidni sta dve izpušni cevi, sedeži omogočajo precej bočne opore, 1,4-litrski turbo bencinski motor pa ponuja 103 kilovate in v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom poskrbi, da običajna in dokaj udobna družinska vožnja lahko občasno postane precej bolj dinamična. I30 je opremljen tudi z vsemi varnostnimi asistenčnimi sistemi, ki so dandanes pri takšnih avtomobilih tako rekoč standard. Cena osnovnega modela je nekaj čez 20 tisočakov, z nekaj dodatki se je testni približal dvaindvajsetim, kar pomeni, tako je naše mnenje, da za razumen denar dobite izjemno soliden avtomobil za vsakdanje prevoze, ki pa, kar zadeva živahnost, lahko ponudi tudi več.

Ogreli smo se, zdaj lahko moč motorja tako rekoč podvojimo. I30 N fastback performance je Hyundaiev športnik za vsakdanjo uporabo. Pri Hyundaiu sicer nimajo kakšnih posebnih izkušenj s takšnimi avtomobili, a lahko rečemo, da jim je že v prvo dobro uspelo. Pod prednji pokrov so mu namestili dvolitrski turbo motor z dvesto dvema kilovatoma moči, menjalnik je šeststopenjski ročni, pogon je na prednji kolesi. V dirkaškem voznem programu je več hrupa, za boljši oprijem poskrbi elektronsko omejena zapora prednjega diferenciala, za vzmetenje lahko rečemo, da ni pretirano trdo. Ker je avtomobil pripravljen tudi ali pa predvsem za običajne družinske prevoze, je logično, da je v njem bogata oprema z množico varnostnih pripomočkov.

Skratka, gre za oblikovno privlačen in dokaj prostoren in uporaben avtomobil z odličnimi voznimi lastnostmi, ki pa je zabaven in z veseljem ponudi tudi vozne užitke. Glede na dvojno vlogo avtomobila se nam cena 34 tisočakov niti ne zdi pretirana.

 


Avtomobilsko prometne minute

859 epizod


Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.

Pri Hyundaiju je pomembna črka N

16.11.2019

Hyundai tudi pri nas zadnje čase dosega dobre prodajne rezultate, vzrok pripisujejo predvsem pisani ponudbi športnih terencev, a tokrat se posvetimo modelom, ki v oznaki nosijo črko N. N line pomeni nekaj športnih dodatkov za bolj dinamičen videz in turbo bencinski motor, ki v modelu i30 zmore 103 kilovate. I30 N fastback performance pa je opremlkjen z dvolitrskim 202-kilovatnim turbo motorjem in je bogato opremljen športnik za uporabo na vsakdanjih poteh. Oba sta prijazna za vsakdanjo uporabo.

Pri Hyundaiu se veselijo dobrih prodajnih rezultatov – pripisujemo jih bogati ponudbi športnih terenskih vozil, a ne zanemarjajo niti ponudbe – recimo običajnih osebnih avtomobilov.

Nataša Kovše z DARSa, kjer so merili gibanje prometa in beležili ter primerjali pretok vozil ob konicah, je izpostavila prejšnji četrtek, ko običajnega pritoka vozil niso zmotile prometne nesreče ali kakšni drugi nepričakovani dogodki. Takrat so na vseh štirih avtocestnih vpadnicah v Ljubljano v posameznih petnajst minutnih terminih beležili občutno povečanje pretočnosti vozil, ki je ponekod presegla mejo štiri tisoč vozil na uro, kar so izjemni rezultati. Tako se je potrdilo predvidevanje, da če vozniki vozijo strpno, umirjeno, z nekoliko manjšo hitrostjo in z večjo varnostno razdaljo, potem kolona na avtocesti lažje vsrka tiste, ki se na uvozih vključujejo v promet. Tako promet poteka bolj tekoče in za voznike manj stresno.

Pri Hyundaiu se veselijo dobrih prodajnih rezultatov – pripisujemo jih predvsem bogati ponudbi športnih terenskih vozil ali križancev – imajo večji santa fe, malo manjši tucson in zdaj še kono s pisano izbiro pogonskih možnosti, od dizelskih in bencinskih, do električne ali zdaj tudi hibridne. A pri Hyundaiu ne zanemarjajo niti ponudbe – recimo običajnih osebnih avtomobilov.

Najprej za ogrevanje zapeljemo nekaj krogov z modelom i30 in bogatim paketom opreme N-line, ki prinese tudi nekaj športnih dodatkov. Avtomobil z nekaj dodatki deluje bolj nastopaško (a ne pretirano), poleg tega pa mu nekateri elementi opreme omogočijo resnično bolj športno vožnjo. Izstopajo recimo 18-palčna platišča z vrhunsko zmogljivimi gumami, vidni sta dve izpušni cevi, sedeži omogočajo precej bočne opore, 1,4-litrski turbo bencinski motor pa ponuja 103 kilovate in v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom poskrbi, da običajna in dokaj udobna družinska vožnja lahko občasno postane precej bolj dinamična. I30 je opremljen tudi z vsemi varnostnimi asistenčnimi sistemi, ki so dandanes pri takšnih avtomobilih tako rekoč standard. Cena osnovnega modela je nekaj čez 20 tisočakov, z nekaj dodatki se je testni približal dvaindvajsetim, kar pomeni, tako je naše mnenje, da za razumen denar dobite izjemno soliden avtomobil za vsakdanje prevoze, ki pa, kar zadeva živahnost, lahko ponudi tudi več.

Ogreli smo se, zdaj lahko moč motorja tako rekoč podvojimo. I30 N fastback performance je Hyundaiev športnik za vsakdanjo uporabo. Pri Hyundaiu sicer nimajo kakšnih posebnih izkušenj s takšnimi avtomobili, a lahko rečemo, da jim je že v prvo dobro uspelo. Pod prednji pokrov so mu namestili dvolitrski turbo motor z dvesto dvema kilovatoma moči, menjalnik je šeststopenjski ročni, pogon je na prednji kolesi. V dirkaškem voznem programu je več hrupa, za boljši oprijem poskrbi elektronsko omejena zapora prednjega diferenciala, za vzmetenje lahko rečemo, da ni pretirano trdo. Ker je avtomobil pripravljen tudi ali pa predvsem za običajne družinske prevoze, je logično, da je v njem bogata oprema z množico varnostnih pripomočkov.

Skratka, gre za oblikovno privlačen in dokaj prostoren in uporaben avtomobil z odličnimi voznimi lastnostmi, ki pa je zabaven in z veseljem ponudi tudi vozne užitke. Glede na dvojno vlogo avtomobila se nam cena 34 tisočakov niti ne zdi pretirana.

 


25.04.2024

Mnogo motoristov pred nesrečo sploh ne zavira

Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.


18.04.2024

Elektrifikacija vozil je tu, toda kaj bomo z odpadnimi baterijami?

Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.


11.04.2024

Kitajska je vse večja konkurenca evropski avtomobilski industriji

Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.


04.04.2024

Gumarska industrija si mane roke zaradi elektrifikacije vozil

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?


04.04.2024

Električni avtomobili prinašajo renesanso v gumarsko industrijo

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.


28.03.2024

Avtomobilski oglasi tudi čez mejo dobrega okusa

Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.


14.03.2024

SharePlanica: Dostop v Planico tudi za osebe z invalidnostjo

Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.


07.03.2024

Vsi smo na isti poti

Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.


29.02.2024

Evropski avto leta

Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.


22.02.2024

Večje je lepše, a tudi bolj uporabno?

Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.


15.02.2024

Kako zanesljivi so naši avtomobili?

Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.


01.02.2024

Anatomija vožnje

Anonimizirani podatki več kot 100 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije DRAJV, ki spremlja in ocenjuje način vožnje ter nagrajuje varne voznike, so na novo zaživeli na DRAJV zemljevidu, ki je javno dostopen vsem uporabnikom. Na enem mestu so tako zbrani podatki o najbolj nevarnih odsekih oziroma najpogostejših izzivih v prometu.


25.01.2024

50 let golfa, simbola ljudskega avtomobila

Edini avtomobil, po katerem smo poimenovali kar razred, kateremu pripada, je volkswagnov golf. Letos praznuje abrahama, v osmih generacijah so jih izdelali in prodali več kot 37 milijonov.


18.01.2024

Naj bodo naši najmlajši v avtu varni

V prihodnjih minutah pa k najmlajšim udeležencem v prometu, ki so kot sopotniki v prometu povsem odvisni od nas. Nekateri se še vedno premalo zavedajo, kako zelo pomembno je, da imamo dober otroški varnostni sedež, pa seveda tudi, da je ustrezno nameščen.


11.01.2024

Kaj prinaša novi potniški center v Ljubljani?

Začela se je gradnja novega potniškega centra v Ljubljani, ki seveda prinaša kar nekaj motenj v prometu. Gradnja bo po napovedih trajala dve leti in v tem času se bomo morali prilagajati občasnim zaporam in oviram na gradbišču. Če bi tak ali podoben projekt izpeljali pred recimo vsaj 30 leti, bi bilo danes marsikaj drugače. Ampak kar zadeva mobilnosti, smo zadaj še kje.


04.01.2024

Električna mobilnost v 2024

V preteklem letu smo zelo veliko govorili o električni mobilnosti. Na tem področju so zelo močni kitajski proizvajalci, ki so tudi odgovorni, da so proizvajalci električnih vozil le začeli počasi popuščati s cenami, ki pa so še vedno zelo visoke. Kakšne so smernice in kaj lahko pričakujemo letos in v prihodnjih letih? O vsem tem Janez Martinčič in Andrej Brglez.


28.12.2023

Mobilnost v 2023 | Andrej Brglez

V minutah za mobilnost se bomo tokrat ozrli nazaj na leto, ki se izteka. Andrej Brglez nas spomni, da so uničujoče poplave pri nas vplivale tudi na mobilnost, da je bilo veliko avtomobilov poplavljenih, pa da so cene avtomobilov še naprej rasle in da je rasla tudi prodaja električnih avtomobilov. Ta je v Evropi letos prvič presegla prodajo dizelskih avtomobilov. Sicer pa sprehod po svetu pokaže, da so avtomobilske zgodbe po različnih koncih sveta zelo različne.


14.12.2023

Trg rabljenih električnih vozil

Ker so električna vozila z nami že kar nekaj let, je na trgu tudi vedno več rabljenih. Kupci pa se za nakup takih težko odločajo, saj je neznank še preveč, predvsem pa ne zaupajo kakovosti baterij, ki so del avtomobila, okoli katerega se pravzaprav vse vrti.


07.12.2023

Velik porast spletne prodaje avtomobilov v Sloveniji in izbor avta leta

Vemo, da prodaja avtomobilov še vedno v veliki meri temelji na obisku avtomobilskega salona, ampak nakupni proces se tudi v tej panogi pri večini kupcev začne na spletu. Vendar pa se nakupne poti spreminjajo, tudi pri nas. Spomnimo, kako je prodaja tekstila in obutve prek interneta postala izjemen posel, počasi podobne nakupne navade prodirajo tudi na področje prodaje avtomobilov, tudi rabljenih. Kako hitro gre slovenski kupec na nova polja spletnega nakupovanja? Sogovornik: - Marin Vladović, izvršni direktor in partner platforme AutoBrief


30.11.2023

Mobilnost: Razvoj avtomobilskih žarometov in njihova prihodnost

Avtomobilska industrija iz leta v leto beleži izjemen napredek pri razvoju praktično vseh avtomobilskih sklopov. Eden pomembnejših in še kako dobrodošlih za voznika je napredek pri razvoju avtomobilskih svetil, predvsem žarometov. Zadnje čase je popularna t. i. LED matrična tehnologija, ki je s pomočjo več tisoč LED diod v žarometu sposobna usmerjati množico svetlobnih snopov, ki so neodvisni drug od drugega in tako lahko dinamično osvetljujejo različne segmente ceste. Sogovornik: - vodja razvoja žarometov v Hella Saturnus Janez Nučič


Stran 1 od 43
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov